Belgisch weer en zijn stomme gevolgen

Gestart door Doefie, 29 juni 2005 - 18:43:05

« vorige - volgende »

Jasper

Als de dijk gebroken is door de buizen van Aquafin moet hij versterkt worden he, zo simpel is dat. Als de buizen van Aquafin echter gebarsten zijn of zo en dat daardoor de ondergrond doorweekt is, dan is het natuurlijk de fout van Aquafin. Maar, het is en blijft m'n punt, in beide gevallen was er zeker minder water geweest op straat. ;)

Bjorn

Yup, nu alleen nog hopen dat Aquafin inderdaad hun fout toegeeft, als het zo is natuurlijk. Dan kunnen we nog verder gaan tegen hen ook.  ;)
De Mens: In Het Gras![/color]

Bjorn

Nu, we zijn al een goeie week verder. Mijn ouders zijn al thuis en wat bekomen. Ondanks dat er veel onder water heeft gezeten werkt er nog vrij veel. Zowel vaatwas en wasmachine, droogkast, stofzuiger, verwarmingen, koelkast werken alweer mits enkele kleine stukjes te vervangen in sommige toestellen. Ik mag er niet aan denken dat er mensen zijn die die wasmachine in werking laten treden en daarna gewoon weggooien omdat hij 'stuk' is. Een geluk bij een ongeluk want er is al schade genoeg... 
De Mens: In Het Gras![/color]

Ferrari 2010

Citaat van: Bjorn op 15 juli 2005 - 06:38:19
Nu, we zijn al een goeie week verder. Mijn ouders zijn al thuis en wat bekomen. Ondanks dat er veel onder water heeft gezeten werkt er nog vrij veel. Zowel vaatwas en wasmachine, droogkast, stofzuiger, verwarmingen, koelkast werken alweer mits enkele kleine stukjes te vervangen in sommige toestellen. Ik mag er niet aan denken dat er mensen zijn die die wasmachine in werking laten treden en daarna gewoon weggooien omdat hij 'stuk' is. Een geluk bij een ongeluk want er is al schade genoeg... 
Maar een geluk voor de mensen waar veel dingen kapot zijn dat de schade vergoed word. Stel je voor dat al je elektromateriaal stuk is en het niet als ramp erkent word. e zal je rekening nogal zien roder en roder worden denk ik  :o
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bjorn

Citaat van: Schumi 2005 op 15 juli 2005 - 09:39:16
Citaat van: Bjorn op 15 juli 2005 - 06:38:19
Nu, we zijn al een goeie week verder. Mijn ouders zijn al thuis en wat bekomen. Ondanks dat er veel onder water heeft gezeten werkt er nog vrij veel. Zowel vaatwas en wasmachine, droogkast, stofzuiger, verwarmingen, koelkast werken alweer mits enkele kleine stukjes te vervangen in sommige toestellen. Ik mag er niet aan denken dat er mensen zijn die die wasmachine in werking laten treden en daarna gewoon weggooien omdat hij 'stuk' is. Een geluk bij een ongeluk want er is al schade genoeg... 
Maar een geluk voor de mensen waar veel dingen kapot zijn dat de schade vergoed word. Stel je voor dat al je elektromateriaal stuk is en het niet als ramp erkent word. e zal je rekening nogal zien roder en roder worden denk ik  :o

Toch héél eventjes reageren... Zowiezo, degene die niets op hun spaarrekening staan hebben en waar de verzekering niet tussenkomt (in de meeste gevallen) zullen diep moeten tasten want het rampenfonds geeft nooit zoveel geld dan hetgene je vraagt.
Een voorbeeld kwam in het nieuws. Die man heeft twee jaar moeten wachten (wat snel is!!!) op zijn geld en kreeg 2000 € in plaats van 6000 €... Dus ja. ;)
We hebben al een bestek laten maken voor de meubelen zowel living en keuken en we spreken al over ettelijke duizenden euro's...  ;)  :(
De Mens: In Het Gras![/color]

Ferrari 2010

*slik*  :o :o :o
Maarjah, je hebt snel een hoop bijeen als je de prijs van meubels enzo begint te tellen. Is een dure boel, en logisch langs een kant dat niet alles word terugbtaalt. Wij gaan niet belastingen betalen zodat jij je huis kan bemeubelen hé  ;D ;) Ben ik blij dat ik in een dorp woon waar zo goed als nooit overstromingen zijn  8) ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.