GP van Frankrijk

Gestart door Tim C, 26 juni 2005 - 12:55:18

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 01 juli 2005 - 15:45:57
Als Michelin races mag tegenhouden, dan mogen de fans dat toch ook zeker! ;)
Tuurlijk, waarom ni. Jasper, misschien kunde zo ne groene kilt dragen en u overhoop laten rijden. Kben zeker dat ze dan de race cancellen!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C



Dient die spiegel om incindenten zoals te vroeg doorrijden te vermijden? Of is het gewoon voor de show, of is er een andere reden?

Ferrari 2010

Kan ie zien ofdat zen haar nog goed licht  ;D ;D Nee, goede vraag, ik zou het totaal niet weten.

Wat ik wel weet is dat Schumi op minder dan 1/10s van de eerste GP-rijder, JPM, zit  :P :P :P :P :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Roel

Citaat van: Schumi 2005 op 01 juli 2005 - 16:39:56
Kan ie zien ofdat zen haar nog goed licht  ;D ;D Nee, goede vraag, ik zou het totaal niet weten.

Wat ik wel weet is dat Schumi op minder dan 1/10s van de eerste GP-rijder, JPM, zit  :P :P :P :P :P

idd !!! :o
En Kimi rijdt maar twee ronden, iemand die weet waarom?
Wordt een raar weekendje volgens mij...
God save Mclaren

Tim C


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Citaat van: Tim C op 01 juli 2005 - 16:37:06


Dient die spiegel om incindenten zoals te vroeg doorrijden te vermijden? Of is het gewoon voor de show, of is er een andere reden?

..... daar hebben ze tog spiegels voor......

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The Iceman

Citaat van: Roel op 01 juli 2005 - 16:46:04
Citaat van: Schumi 2005 op 01 juli 2005 - 16:39:56
Kan ie zien ofdat zen haar nog goed licht  ;D ;D Nee, goede vraag, ik zou het totaal niet weten.

Wat ik wel weet is dat Schumi op minder dan 1/10s van de eerste GP-rijder, JPM, zit  :P :P :P :P :P

idd !!! :o
En Kimi rijdt maar twee ronden, iemand die weet waarom?
Wordt een raar weekendje volgens mij...
Nieuwe Mercedes motor opgeblazen en 10 plaatsen achteruit op de grid. Het zit de jonge Fin weeral niet mee dit weekend !  :'( :'( :'( :'(
Hopelijk gaat Mercedes weer niet de toer op van begin vorig seizoen.
Maar heb er voor de rest een goed oog in. De Mclaren is supersnel op dit circuit en Kimi zal zeker veel plaatsen goed maken. Hopelijk pakt Montoya wat punten af van Renault dit weekend.

Ferrari 2010

Citaat van: Snekuem op 01 juli 2005 - 17:43:06
Citaat van: Roel op 01 juli 2005 - 16:46:04
Citaat van: Schumi 2005 op 01 juli 2005 - 16:39:56
Kan ie zien ofdat zen haar nog goed licht  ;D ;D Nee, goede vraag, ik zou het totaal niet weten.

Wat ik wel weet is dat Schumi op minder dan 1/10s van de eerste GP-rijder, JPM, zit  :P :P :P :P :P

idd !!! :o
En Kimi rijdt maar twee ronden, iemand die weet waarom?
Wordt een raar weekendje volgens mij...
Nieuwe Mercedes motor opgeblazen en 10 plaatsen achteruit op de grid. Het zit de jonge Fin weeral niet mee dit weekend !  :'( :'( :'( :'(
Hopelijk gaat Mercedes weer niet de toer op van begin vorig seizoen.
Maar heb er voor de rest een goed oog in. De Mclaren is supersnel op dit circuit en Kimi zal zeker veel plaatsen goed maken. Hopelijk pakt Montoya wat punten af van Renault dit weekend.
Toch weeral een sprankeltje hoop voor Schumi meer. Nu nog zorgen dat de Ferrari's én de Mac's sneller zijn dan Alonso. Als dat is loopt Schumi een hoop punten in op Alonso en komt hij misschien voor Raikonnen  :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 01 juli 2005 - 16:54:10
Citaat van: Tim C op 01 juli 2005 - 16:52:41
een spin
motor in de prak pleaaaaaaaase?  :P :P :P

ja, das altijd leuk he met zoiets te lachen  ::) ::)
De spanning is er al voor een deel uitgehaald. Maar Kimi zal terugvechten, ben ik van overtuigd.

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 01 juli 2005 - 19:25:56
Citaat van: Schumi 2005 op 01 juli 2005 - 16:54:10
Citaat van: Tim C op 01 juli 2005 - 16:52:41
een spin
motor in de prak pleaaaaaaaase?  :P :P :P

ja, das altijd leuk he met zoiets te lachen  ::) ::)
De spanning is er al voor een deel uitgehaald. Maar Kimi zal terugvechten, ben ik van overtuigd.
Jah sorry hé, mag een mens nu zijn favoriet niet eens zien terugkomen in de strijd om de tittel? Ik weet dat het niet zo zou moeten gebeuren, maar als zijn kans op het wereldkampioenschap zo vergroot kan ik daar alleen maar blij om zijn. Het is mijn fout niet, noch die van iemand anders en misschien zelfs die van Kimi niet dat hij gespind is, maar het vergroot Schumi's kansw eer zonder dat er gezegd kan worden dat het onverdiend zou zijn...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McLaren_über_alles

Citaat van: Schumi 2005 op 01 juli 2005 - 19:33:17
Citaat van: Mikacouli op 01 juli 2005 - 19:25:56
Citaat van: Schumi 2005 op 01 juli 2005 - 16:54:10
Citaat van: Tim C op 01 juli 2005 - 16:52:41
een spin
motor in de prak pleaaaaaaaase?  :P :P :P

ja, das altijd leuk he met zoiets te lachen  ::) ::)
De spanning is er al voor een deel uitgehaald. Maar Kimi zal terugvechten, ben ik van overtuigd.
Jah sorry hé, mag een mens nu zijn favoriet niet eens zien terugkomen in de strijd om de tittel? Ik weet dat het niet zo zou moeten gebeuren, maar als zijn kans op het wereldkampioenschap zo vergroot kan ik daar alleen maar blij om zijn. Het is mijn fout niet, noch die van iemand anders en misschien zelfs die van Kimi niet dat hij gespind is, maar het vergroot Schumi's kansw eer zonder dat er gezegd kan worden dat het onverdiend zou zijn...

Ik noem het eerder hoerechance  ;)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

McLaren_über_alles

Citaat van: Mikacouli op 01 juli 2005 - 19:25:56
Citaat van: Schumi 2005 op 01 juli 2005 - 16:54:10
Citaat van: Tim C op 01 juli 2005 - 16:52:41
een spin
motor in de prak pleaaaaaaaase?  :P :P :P

ja, das altijd leuk he met zoiets te lachen  ::) ::)
De spanning is er al voor een deel uitgehaald. Maar Kimi zal terugvechten, ben ik van overtuigd.

OMG, gaat dat eigenlijk gans het seizoen weer blijven duren? Manmanman, om ziek van te komen. Echt wel jammer als je ziet dat de McLaren duidelijk de beste wagen van het pak is. Hij staat er nu 22 achter, en het zullen er wss weer meer worden... Echt triestig om te zien dat het beste team zoveel tegenslagen kent.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

The Iceman

Niet wanhopen Mclaren fans ! Het seizoen is nog lang.  Ferrari komt op pure snelheid nog steeds tekort op Renault en Mclaren. Als je ziet wat De La Rosa voor tijd reed deze morgen, heeft de wagen genoeg potentieel om de race te winnen. Misschien kan Kimi de klus nog klaren, mits een goede strategie, maar Monty kan voor de overwinning gaan en zo wat kostbare punten afsnoepen van Renault. Ben er zeker van dat Kimi nog op het podium kan eindigen zondag.

dj Peter

Citaat van: Snekuem op 01 juli 2005 - 22:32:12
Niet wanhopen Mclaren fans ! Het seizoen is nog lang.  Ferrari komt op pure snelheid nog steeds tekort op Renault en Mclaren. Als je ziet wat De La Rosa voor tijd reed deze morgen, heeft de wagen genoeg potentieel om de race te winnen. Misschien kan Kimi de klus nog klaren, mits een goede strategie, maar Monty kan voor de overwinning gaan en zo wat kostbare punten afsnoepen van Renault. Ben er zeker van dat Kimi nog op het podium kan eindigen zondag.
Schumi ook...   :P