GP van Frankrijk

Gestart door Tim C, 26 juni 2005 - 12:55:18

« vorige - volgende »

IVY440

Mss eerst maar de uitspraak van morgen afwachten vooraleer uitspraken en prono's te doen voor Frankrijk. Mosley wil schorsingen en ik vermoed dat het ook zo ver kan komen. Om een 2e Indy te vermijden, zullen er mss 2 of 3 teams per race geschorst worden en als dat in Frankrijk net Mac en Renault zijn, wint Schumi wel.
Ik wacht met voorspellingen tot morgen ;)

Doefie

Één deur ... honderd voeten ... één gat om tegen te trappen. Wanneer zijn we nu eindelijk van Mosley verlost? ::)

Jasper

Vandaag en morgen onweert het nog in Magny Cours maar ik ben nog op zoek naar een verdere voorspelling...

Ferrari 2010

Citaat van: IVY440 op 28 juni 2005 - 12:16:53
Mss eerst maar de uitspraak van morgen afwachten vooraleer uitspraken en prono's te doen voor Frankrijk. Mosley wil schorsingen en ik vermoed dat het ook zo ver kan komen. Om een 2e Indy te vermijden, zullen er mss 2 of 3 teams per race geschorst worden en als dat in Frankrijk net Mac en Renault zijn, wint Schumi wel.
Ik wacht met voorspellingen tot morgen ;)
hmm, maar zou hij ze nu nog schorsen voor Frankrijk? Ik bedoel, de teams zijn morgen al wel bijna daar veronderstel ik. Zou het dan niet wat snel zijn om ze in Frankrijk al te schorsen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Doefie op 28 juni 2005 - 12:37:01
Één deur ... honderd voeten ... één gat om tegen te trappen. Wanneer zijn we nu eindelijk van Mosley verlost? ::)

Maw, ik haat Mosley. Hij verpest de sport  ::) ::) Weg met mosley
Mijn spandoek zal ie kunnen lezen in francorchamps, enfin, als de race doorgaat tenminste  ::)

Doefie

Citaat van: Mikacouli op 28 juni 2005 - 12:44:45
Citaat van: Doefie op 28 juni 2005 - 12:37:01
Één deur ... honderd voeten ... één gat om tegen te trappen. Wanneer zijn we nu eindelijk van Mosley verlost? ::)

Maw, ik haat Mosley. Hij verpest de sport  ::) ::) Weg met mosley
Mijn spandoek zal ie kunnen lezen in francorchamps, enfin, als de race doorgaat tenminste  ::)

Getekend: www.f1pits.net ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 28 juni 2005 - 14:40:06
Citaat van: Mikacouli op 28 juni 2005 - 12:44:45
Citaat van: Doefie op 28 juni 2005 - 12:37:01
Één deur ... honderd voeten ... één gat om tegen te trappen. Wanneer zijn we nu eindelijk van Mosley verlost? ::)

Maw, ik haat Mosley. Hij verpest de sport  ::) ::) Weg met mosley
Mijn spandoek zal ie kunnen lezen in francorchamps, enfin, als de race doorgaat tenminste  ::)

Getekend: www.f1pits.net ;)
Zou ek niet doen want dan zegt Mosley "Hmm, eens zien of ik daar niets juridisch fout op kan vinden." En als je echt wilt vind je altijd wel iets en HOP, weg is F1pits  :-\ :-\ :-\ ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ah ja want wij gebruiken de naam Formule 1 zonder toestemming, terwijl het duidelijk een registered trademark is, dat is illegaal!

Alan Blues

Miljaar, zeg, ik heb amper nog de tijd om hier eens te komen dagzeggen. Laat staan hier 'zinnige' commentaar te schrijven.

Enfin, om dan toch maar iets te schrijven: jullie hebben allemaal gelijk en het is de schuld van Ferrari! ;)

The Iceman

Citaat van: Roel op 28 juni 2005 - 02:52:18
Citaat van: Snekuem op 27 juni 2005 - 17:04:01
Schumacher aan de winst ??? Even serieus zijn hé jongens. Alleen eventueel bij regenweer of wanneer de Michelin bandjes exploderen tijdens de trainingen maakt hij een kans op de overwinning, anders mag hij blij zijn dat hij het podium haalt !  :)
Mclaren ijzersterk ( tijdens mijn bezoek aan het Mclaren technology centre afgelopen zaterdag wist men mij te vertellen dat Kimi een nieuwe motorupdate krijgt van Mercedes, Monty moet nog één race verder met de oude motor ) gevolgd door Renault.


In het Paragon geweest? SUPER?! Hoe geraak je daar binnen man?
Lid zijn van Team Mclaren en geluk hebben dat je wordt uitgeloot voor een factory tour ! 
Heb de vorige fabriek destijds ook bezocht, maar valt niet te vergelijken met het huidige technology centre. Dit is gewoon fantastisch ! 

bogief1

Citaat van: Mikacouli op 28 juni 2005 - 12:44:45
Citaat van: Doefie op 28 juni 2005 - 12:37:01
Één deur ... honderd voeten ... één gat om tegen te trappen. Wanneer zijn we nu eindelijk van Mosley verlost? ::)

Maw, ik haat Mosley. Hij verpest de sport  ::) ::) Weg met mosley
Mijn spandoek zal ie kunnen lezen in francorchamps, enfin, als de race doorgaat tenminste  ::)

Waar ga je zitten, dan maak ik ook een spandoek  ;)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

IVY440

Citaat van: Schumi 2005 op 28 juni 2005 - 12:42:31
Citaat van: IVY440 op 28 juni 2005 - 12:16:53
Mss eerst maar de uitspraak van morgen afwachten vooraleer uitspraken en prono's te doen voor Frankrijk. Mosley wil schorsingen en ik vermoed dat het ook zo ver kan komen. Om een 2e Indy te vermijden, zullen er mss 2 of 3 teams per race geschorst worden en als dat in Frankrijk net Mac en Renault zijn, wint Schumi wel.
Ik wacht met voorspellingen tot morgen ;)
hmm, maar zou hij ze nu nog schorsen voor Frankrijk? Ik bedoel, de teams zijn morgen al wel bijna daar veronderstel ik. Zou het dan niet wat snel zijn om ze in Frankrijk al te schorsen?
De meeste teams komen op woensdag-donderdag aan. Dus is het net op tijd of mss ziet 'Mad Max' het ook wel als NOG een extra straf: nog wat extra kosten voor niks.

Juan Pablo

Citaat van: Supermariobros op 26 juni 2005 - 17:07:26
Citaat van: Eric op 26 juni 2005 - 16:51:02
Citaat van: Jasper op 26 juni 2005 - 13:01:54
Het is allemaal de schuld van Michelin ;D ;D ;) ;)

En Ferrari  ;D ;)

en Schumacher  ;D ;)

....  :-\ gaan we hier ooit nog eens mee stoppen?   ??? >:(

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo

Citaat van: IVY440 op 28 juni 2005 - 12:16:53
Ik wacht met voorspellingen tot morgen ;)

is morgen ook gelijk de uitspraak?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

Owja, niet aan gedacht   :-\
Toch op basisi van statistiek eerste prono:
1. MS
won in '94 '95 '97 '98 '01 '02 '04.
Telkens 2 jaren na elkaar. Dus na '04 volgt '05  ;)