is nekeer echte f1 ze

Gestart door f1fraek, 20 juni 2005 - 02:00:48

« vorige - volgende »

Jasper

inderdaad zouden leestekens wel handig zijn want het brengt echt rust in de tekst en ge kunt daardoor veel gemakkelijker lezen en dus gaan er inderdaad betere reacties kome ma ik denk nie da da zo zou zijn op deze post want 20 verschillende bandenmerke is toch echt belachelijk en als ge nu de wagens van een team in een verschillende kleur schildert da maakt toch echt niks uit want dan hoort em nog altijd bij dat team dus ja en ook iedereen verschillende banden geven is vrij dom want ja als ge dan just pech hebt en uwen bandenfabrikant heeft zijn verticaal plekke rubber nie te goei kunne make ja dan zitte daar als enige rijder langs de kant

Raikkonen MASTER

ik vind persoonlijk da ge da niet moogt onderschatten de moeilijkheid om zon leestekens te zetten hmm ja ik denk dat eigenlijk en ook eerlijk zo want ik heb geleerd dat als je geen leestekens zet de mensen nog altijd slim genoeg zijn om de zinnen te verstaan als ze die moeite doen en dat versterkt het denkvermogen dus ik denk dat ik iedereen hier een goede daad aan het doen ben ja zo ben ik ik doe dingen voor mensen zonder daar iets voor terug te vragen zo heb ik ooit de fiets van iemand gemaakt zonder dat die dat had gevraagd en die was heel blij nadien en ik was ook blij omdat ik iemand blij had gemaakt en zo worden mensen blij door dingen waar ik geen danku voor vraag en zo wordt ik blij en graag gezien en zo sta ik altijd met het juiste been uit bed en zo maak ik mensen gelukkig tijdens mijn dagen op deze aarde en zo maak ik de aarde ook een betere plek en zo kan iedereen rustig samen leven en ik maak ook nestkastjes om de vogels blij te maken dus geen leestekens schrijven is heel positief voor iedereen zowel voor mensen als voor de dieren

razzle_dazzle

waarom wel
leestekens gebruiken of structuur                dit is gewoon een vorm
                 
van abstracte kunst                   
in de letterkunde                   en het trekt de aandacht                 van de
overhitte
               
USGP
topic                         toch  een                                       beetje weg he
               
                                   dus eigenlijk moeten we
            Fraek                 die eigenlijk                             Freak heet
bedanken                 voor                    dit mooie                               stukje
                   
   proza                  denken           jullie niet
   
    een andere                 oplossing zou                            kunnen zijn       
om
   
de leestekens          na                           het                  kunstwerk te zetten
                                   
      kwestie van                                         de taalpuristen
         
  tevreden te                                       stellen     dus
bij                 deze ..........;,,,,,,,,,,,,,;;;;;;;;;,,,,,,,,,!!!!!!!!!!!!?????"""":::::

Doefie

Citaat van: Raikkonen MASTER op 21 juni 2005 - 15:00:44
ik vind persoonlijk da ge da niet moogt onderschatten de moeilijkheid om zon leestekens te zetten hmm ja ik denk dat eigenlijk en ook eerlijk zo want ik heb geleerd dat als je geen leestekens zet de mensen nog altijd slim genoeg zijn om de zinnen te verstaan als ze die moeite doen en dat versterkt het denkvermogen dus ik denk dat ik iedereen hier een goede daad aan het doen ben ja zo ben ik ik doe dingen voor mensen zonder daar iets voor terug te vragen zo heb ik ooit de fiets van iemand gemaakt zonder dat die dat had gevraagd en die was heel blij nadien en ik was ook blij omdat ik iemand blij had gemaakt en zo worden mensen blij door dingen waar ik geen danku voor vraag en zo wordt ik blij en graag gezien en zo sta ik altijd met het juiste been uit bed en zo maak ik mensen gelukkig tijdens mijn dagen op deze aarde en zo maak ik de aarde ook een betere plek en zo kan iedereen rustig samen leven en ik maak ook nestkastjes om de vogels blij te maken dus geen leestekens schrijven is heel positief voor iedereen zowel voor mensen als voor de dieren

Vermitseenspatieeigelijkookeenleestekenismoetgediedanookwelweglatenhe

SDG

Citaat van: Razzle_dazzle op 21 juni 2005 - 15:49:47
waarom wel
leestekens gebruiken of structuur                dit is gewoon een vorm
                 
van abstracte kunst                   
in de letterkunde                   en het trekt de aandacht                 van de
overhitte
               
USGP
topic                         toch  een                                       beetje weg he
               
                                   dus eigenlijk moeten we
            Fraek                 die eigenlijk                             Freak heet
bedanken                 voor                    dit mooie                               stukje
                   
   proza                  denken           jullie niet
   
    een andere                 oplossing zou                            kunnen zijn       
om
   
de leestekens          na                           het                  kunstwerk te zetten
                                   
      kwestie van                                         de taalpuristen
         
  tevreden te                                       stellen     dus
bij                 deze ..........;,,,,,,,,,,,,,;;;;;;;;;,,,,,,,,,!!!!!!!!!!!!?????"""":::::

Fan van Paul Van Ostaijen, soms?  :)

Jasper

Citaat van: Doefie op 21 juni 2005 - 18:56:54
Citaat van: Raikkonen MASTER op 21 juni 2005 - 15:00:44
ik vind persoonlijk da ge da niet moogt onderschatten de moeilijkheid om zon leestekens te zetten hmm ja ik denk dat eigenlijk en ook eerlijk zo want ik heb geleerd dat als je geen leestekens zet de mensen nog altijd slim genoeg zijn om de zinnen te verstaan als ze die moeite doen en dat versterkt het denkvermogen dus ik denk dat ik iedereen hier een goede daad aan het doen ben ja zo ben ik ik doe dingen voor mensen zonder daar iets voor terug te vragen zo heb ik ooit de fiets van iemand gemaakt zonder dat die dat had gevraagd en die was heel blij nadien en ik was ook blij omdat ik iemand blij had gemaakt en zo worden mensen blij door dingen waar ik geen danku voor vraag en zo wordt ik blij en graag gezien en zo sta ik altijd met het juiste been uit bed en zo maak ik mensen gelukkig tijdens mijn dagen op deze aarde en zo maak ik de aarde ook een betere plek en zo kan iedereen rustig samen leven en ik maak ook nestkastjes om de vogels blij te maken dus geen leestekens schrijven is heel positief voor iedereen zowel voor mensen als voor de dieren

Vermitseenspatieeigelijkookeenleestekenismoetgediedanookwelweglatenhe
Een spatie is geen leesteken, het is niet eens een teken.

mike

Citaat van: Jasper op 21 juni 2005 - 21:37:58
Citaat van: Doefie op 21 juni 2005 - 18:56:54
Citaat van: Raikkonen MASTER op 21 juni 2005 - 15:00:44
ik vind persoonlijk da ge da niet moogt onderschatten de moeilijkheid om zon leestekens te zetten hmm ja ik denk dat eigenlijk en ook eerlijk zo want ik heb geleerd dat als je geen leestekens zet de mensen nog altijd slim genoeg zijn om de zinnen te verstaan als ze die moeite doen en dat versterkt het denkvermogen dus ik denk dat ik iedereen hier een goede daad aan het doen ben ja zo ben ik ik doe dingen voor mensen zonder daar iets voor terug te vragen zo heb ik ooit de fiets van iemand gemaakt zonder dat die dat had gevraagd en die was heel blij nadien en ik was ook blij omdat ik iemand blij had gemaakt en zo worden mensen blij door dingen waar ik geen danku voor vraag en zo wordt ik blij en graag gezien en zo sta ik altijd met het juiste been uit bed en zo maak ik mensen gelukkig tijdens mijn dagen op deze aarde en zo maak ik de aarde ook een betere plek en zo kan iedereen rustig samen leven en ik maak ook nestkastjes om de vogels blij te maken dus geen leestekens schrijven is heel positief voor iedereen zowel voor mensen als voor de dieren

Vermitseenspatieeigelijkookeenleestekenismoetgediedanookwelweglatenhe
Een spatie is geen leesteken, het is niet eens een teken.

neemaarspatieszijnwelverspillingvanopenruimteduswegermee :)

DerMika

JaamaarweetgeMikehetprobleemalsjegeenspatiesgebruiktenjetyptzoeenheeeeeeeeeeeeeeeeelelangezinawelheopdenduurziendemensenzovandiescrollbarsdathetnietmeernormaalissnapjedatisdusnietgoedvoordepolsenzekervoormensenmeteenmuisarmalszedannogheeltijdmoetenscrollenomuwtextentekunnenlezendatzijntochgeenmanierenhoorvindik
The Dude abides

Ferrari 2010

Citaat van: DerMika op 22 juni 2005 - 00:43:48
JaamaarweetgeMikehetprobleemalsjegeenspatiesgebruiktenjetyptzoeenheeeeeeeeeeeeeeeeelelangezinawelheopdenduurziendemensenzovandiescrollbarsdathetnietmeernormaalissnapjedatisdusnietgoedvoordepolsenzekervoormensenmeteenmuisarmalszedannogheeltijdmoetenscrollenomuwtextentekunnenlezendatzijntochgeenmanierenhoorvindik
ikweetniethoedatbijuzitmaarikkanmetmijnmuisenkelnaarbovenennaaronderscrollenhoorvanlinksnaarrechtsisnietmogelijkbijuweldanhebdegijmaareenraremuiszenne
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle


Citaat

Fan van Paul Van Ostaijen, soms?  :)

Héhé kmoet bekennen dat ik door hem op het idee ben gekomen ja. Vroeger in het middelbaar hebben we daar van die "geflipte" teksten van moeten lezen en bespreken  :). Leuk dat iemand dat opgemerkt heeft  ;).


mike

Citaat van: Razzle_dazzle op 22 juni 2005 - 18:26:10

Citaat

Fan van Paul Van Ostaijen, soms?  :)

Héhé kmoet bekennen dat ik door hem op het idee ben gekomen ja. Vroeger in het middelbaar hebben we daar van die "geflipte" teksten van moeten lezen en bespreken  :). Leuk dat iemand dat opgemerkt heeft  ;).


He, ik was net mijn best aan het doen om die geflipte teksten van diene dubbel geflipte tiep te vergeten... Ik heb sowieso nooit gesnapt wat daar zo geweldig aan was.

dj Peter

Citaat van: f1fraek op 21 juni 2005 - 04:27:09
oke hier ben ik weer ze sorry iedereen was echt boos maar das zie je wel in de tekts zeker en ok fraek is freak maar is zo bedoeld omda het ook zondag alles tegen elke zin was daarmee da ik fraek heb gezet
denk da ik veel verschuldig ben met men tekst sommigen zeggen ja daar heb je een punt andere verstaan er niks van en was met men woede da ieder f1 fan had zondag da ik ni goe heb gezegt wa ik bedoelden maar sommigen vinden het belachelijk maar lees het nog is denk da er wel iets van waarheid inzit ze en eigelijk en eerlijk was het ziekelijk wa er zondag is geweest en vind da ze is iets aan moeten doen
en zet die pits stop is op een keuze banden of tanken hmmm zou zondag al iets hebben gegeven
en denk is enkele jaren terug bar wou twee verschillende wagens als je da nu doe en  zet die op anderen banden denk da nooit een team dan zou zeggen ik haal ze weg vergeet het en iedereen sorry da ik alles op een tekts heb gezet zal in vervolg wa kalmer aan doen hahaha was te kwaad was een blaam voor de sport en een zware dobber voor de f1 en de fans maar bij deze sorry was te boos kan je begrijpen he

Volges mijn edde geij gin puntjes of woftletters op aw toetsebord stoon, ist wel ?   ;)

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 22 juni 2005 - 18:50:14
Citaat van: f1fraek op 21 juni 2005 - 04:27:09
oke hier ben ik weer ze sorry iedereen was echt boos maar das zie je wel in de tekts zeker en ok fraek is freak maar is zo bedoeld omda het ook zondag alles tegen elke zin was daarmee da ik fraek heb gezet
denk da ik veel verschuldig ben met men tekst sommigen zeggen ja daar heb je een punt andere verstaan er niks van en was met men woede da ieder f1 fan had zondag da ik ni goe heb gezegt wa ik bedoelden maar sommigen vinden het belachelijk maar lees het nog is denk da er wel iets van waarheid inzit ze en eigelijk en eerlijk was het ziekelijk wa er zondag is geweest en vind da ze is iets aan moeten doen
en zet die pits stop is op een keuze banden of tanken hmmm zou zondag al iets hebben gegeven
en denk is enkele jaren terug bar wou twee verschillende wagens als je da nu doe en  zet die op anderen banden denk da nooit een team dan zou zeggen ik haal ze weg vergeet het en iedereen sorry da ik alles op een tekts heb gezet zal in vervolg wa kalmer aan doen hahaha was te kwaad was een blaam voor de sport en een zware dobber voor de f1 en de fans maar bij deze sorry was te boos kan je begrijpen he

Volges mijn edde geij gin puntjes of woftletters op aw toetsebord stoon, ist wel ?   ;)
bij min stan doar enkel oofdletters op maar oem de een of ander rede tykt da automatisch feitelijk altijd kleine letters
ik peinz da mijn toetskesbord een beetje slecht macheer want ik vin geen functie in de handleiding om klein letterkes af te zetten  :'( :'( :'(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 22 juni 2005 - 17:03:55
Citaat van: DerMika op 22 juni 2005 - 00:43:48
JaamaarweetgeMikehetprobleemalsjegeenspatiesgebruiktenjetyptzoeenheeeeeeeeeeeeeeeeelelangezinawelheopdenduurziendemensenzovandiescrollbarsdathetnietmeernormaalissnapjedatisdusnietgoedvoordepolsenzekervoormensenmeteenmuisarmalszedannogheeltijdmoetenscrollenomuwtextentekunnenlezendatzijntochgeenmanierenhoorvindik
ikweetniethoedatbijuzitmaarikkanmetmijnmuisenkelnaarbovenennaaronderscrollenhoorvanlinksnaarrechtsisnietmogelijkbijuweldanhebdegijmaareenraremuiszenne
Ik heb een muis waarvan het scrollwiel naar links en naar rechts kan bewegen hoor, maar jammer genoeg zijn daar geen drivers voor voor Windows 98. :(

DerMika

Tja, wie heeft er nu nog Windows 98, I ask you :p

Enikspraknietoverscrollknoppenopdemuismaaroverscrollbalkeninhetschermalwaarmenmeekanslepen!
The Dude abides