is nekeer echte f1 ze

Gestart door f1fraek, 20 juni 2005 - 02:00:48

« vorige - volgende »

dj Peter

Ofwel is diejen F1fraek (de noam aljen al) nie lang ner tschool gewist, ofwel zittem nog in jeste studdejoar. Prebeert mer is een taw vast te knwoppe non tgeen da dije schreft. :o

Jasper

A kik zech dak van de meurege me menne vloe oep den daak nort school ree, dan ist nog erreger als um zenne, van um kunde toch nog reedelaak wa verstoan e

Raikkonen MASTER

iK vInt geWoooN dA héT dhE sPuiTgaAteN aFlOopT, dEh ThAal vAan dEh joEgd...

SDG

îk vrôage mij af oeveele dan d'ollanders op diene saait iere verstôan èn va wa dat er ier geziêverd ès.

Raikkonen MASTER


DerMika

Citaat van: SDG op 20 juni 2005 - 22:40:38
îk vrôage mij af oeveele dan d'ollanders op diene saait iere verstôan èn va wa dat er ier geziêverd ès.
Awel kiek, ge goat et miskien nie gelwovn, mor ik woar nuj nekji juuste 't zelfste an't peizen si!

Weetje watda kik peizn? Damme nog nie an de nieuwe petattn zien!
The Dude abides

Ramses

og joengers je moet do ollemoale relatieveern, tleven is nie al hjen koekebrood nje.

Tim C

Wette golle wa golle kungt? Allemoal den boeim ing!

Raikkonen MASTER

Citaat van: Tim C op 20 juni 2005 - 23:55:08
Wette golle wa golle kungt? Allemoal den boeim ing!

boeing? ;)

f1fraek

oke hier ben ik weer ze sorry iedereen was echt boos maar das zie je wel in de tekts zeker en ok fraek is freak maar is zo bedoeld omda het ook zondag alles tegen elke zin was daarmee da ik fraek heb gezet
denk da ik veel verschuldig ben met men tekst sommigen zeggen ja daar heb je een punt andere verstaan er niks van en was met men woede da ieder f1 fan had zondag da ik ni goe heb gezegt wa ik bedoelden maar sommigen vinden het belachelijk maar lees het nog is denk da er wel iets van waarheid inzit ze en eigelijk en eerlijk was het ziekelijk wa er zondag is geweest en vind da ze is iets aan moeten doen
en zet die pits stop is op een keuze banden of tanken hmmm zou zondag al iets hebben gegeven
en denk is enkele jaren terug bar wou twee verschillende wagens als je da nu doe en  zet die op anderen banden denk da nooit een team dan zou zeggen ik haal ze weg vergeet het en iedereen sorry da ik alles op een tekts heb gezet zal in vervolg wa kalmer aan doen hahaha was te kwaad was een blaam voor de sport en een zware dobber voor de f1 en de fans maar bij deze sorry was te boos kan je begrijpen he

gertruud

Is dit nu die beruchte "Da Vinci code"?
Ik heb enkel de smiley in het eerste bericht begrepen...

(Sorry voor de leestekens, grammatica en structuur in mijn reply.)

McChouffe

Citaat van: f1fraek op 21 juni 2005 - 04:27:09
oke hier ben ik weer ze sorry iedereen was echt boos maar das zie je wel in de tekts zeker en ok fraek is freak maar is zo bedoeld omda het ook zondag alles tegen elke zin was daarmee da ik fraek heb gezet
denk da ik veel verschuldig ben met men tekst sommigen zeggen ja daar heb je een punt andere verstaan er niks van en was met men woede da ieder f1 fan had zondag da ik ni goe heb gezegt wa ik bedoelden maar sommigen vinden het belachelijk maar lees het nog is denk da er wel iets van waarheid inzit ze en eigelijk en eerlijk was het ziekelijk wa er zondag is geweest en vind da ze is iets aan moeten doen
en zet die pits stop is op een keuze banden of tanken hmmm zou zondag al iets hebben gegeven
en denk is enkele jaren terug bar wou twee verschillende wagens als je da nu doe en  zet die op anderen banden denk da nooit een team dan zou zeggen ik haal ze weg vergeet het en iedereen sorry da ik alles op een tekts heb gezet zal in vervolg wa kalmer aan doen hahaha was te kwaad was een blaam voor de sport en een zware dobber voor de f1 en de fans maar bij deze sorry was te boos kan je begrijpen he


Wat is een hoofdletter?
Wat is een leesteken?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

Citaat van: WebMachine op 21 juni 2005 - 10:24:11
Citaat van: f1fraek op 21 juni 2005 - 04:27:09
oke hier ben ik weer ze sorry iedereen was echt boos maar das zie je wel in de tekts zeker en ok fraek is freak maar is zo bedoeld omda het ook zondag alles tegen elke zin was daarmee da ik fraek heb gezet
denk da ik veel verschuldig ben met men tekst sommigen zeggen ja daar heb je een punt andere verstaan er niks van en was met men woede da ieder f1 fan had zondag da ik ni goe heb gezegt wa ik bedoelden maar sommigen vinden het belachelijk maar lees het nog is denk da er wel iets van waarheid inzit ze en eigelijk en eerlijk was het ziekelijk wa er zondag is geweest en vind da ze is iets aan moeten doen
en zet die pits stop is op een keuze banden of tanken hmmm zou zondag al iets hebben gegeven
en denk is enkele jaren terug bar wou twee verschillende wagens als je da nu doe en  zet die op anderen banden denk da nooit een team dan zou zeggen ik haal ze weg vergeet het en iedereen sorry da ik alles op een tekts heb gezet zal in vervolg wa kalmer aan doen hahaha was te kwaad was een blaam voor de sport en een zware dobber voor de f1 en de fans maar bij deze sorry was te boos kan je begrijpen he


Wat is een hoofdletter?
Wat is een leesteken?

Ge zeid te schreivouden noch ferheeden   ;D ;)

Doefie

Da es nau toegh ghmakkelik da ghi os Brabander dadde ier allemaol verstodde, en dander manne verston an au oek noegh es. Mor wor zen os Oellandse kamrode? Zin der doar in Oelland oek zoeveil tole?

Tim C

joe den f1 freak of is he fraek whatever maakt niet uit het was eigenlijk gewoon voor te zeggen dat als ge graag wilt da er fatsoenlijk gereageert wordt op a topiks da ge dan best efkes wa structuur in a tekste zet
verder kunnen we ook af en toe een hoofdletter punt komma en andere dingen gebruiken zoda a post makkelijk te lezen valt
snapte