GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: mike op 24 juni 2005 - 00:01:45
Citaat van: Schumi 2005 op 23 juni 2005 - 16:15:13
Citaat"Dan kunnen Tony George en Bernie Ecclestone samen verklaren dat de GP van volgend jaar zal doorgaan op Indianapolis en dat de mensen die een ticket hadden voor de GP van dit jaar gratis naar de GP van 2006 kunnen gaan."

Allemaal goed en wel, voor de Amerikaanse fans. Maar voor de buitenlandse fans vind ik dit maar een mager oplossing hoor. Als ze die race willen meepikken moeten ze sowieso nogeens honderden euro's ophoesten om daar te geraken...

Nog afgezien van het feit dat je je ticket nog moet hebben...

ook al zoiets, er zullen er wel een paar honderd hun ticket in de vuilbak hebben gegooid. Maar ik denk wel dat ze meestal wel een bewijs van betaling hebben, dus dat zou dan ook wel genoeg zijn veronderstel ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P7187_0_1_0

Als dit bevestigd word door het team, wat waarcshijnlijk wel niet zal zijn maar kom, dan komt Michelin in nauwe schoentjes. Nu zitten ze de schuld van zich af te schuiven, maar als ze sowieso nit van zin waren te racen, dus ook niet met chicane, dan kan het wel eens heel erg aflopen voor hen. Ik denk dat als de FIA denkt dat dit echt zo is dat ze zaterdagmiddag al wisten dat ze niet zouden racen dat ze wel eens een héél zware straf zouden opgelegd krijgen. Geen michelin meer vanaf volgend jaar? De kans is klein, maar ze is rëel denk ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 24 juni 2005 - 14:32:09
http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P7187_0_1_0

Als dit bevestigd word door het team, wat waarcshijnlijk wel niet zal zijn maar kom, dan komt Michelin in nauwe schoentjes. Nu zitten ze de schuld van zich af te schuiven, maar als ze sowieso nit van zin waren te racen, dus ook niet met chicane, dan kan het wel eens heel erg aflopen voor hen. Ik denk dat als de FIA denkt dat dit echt zo is dat ze zaterdagmiddag al wisten dat ze niet zouden racen dat ze wel eens een héél zware straf zouden opgelegd krijgen. Geen michelin meer vanaf volgend jaar? De kans is klein, maar ze is rëel denk ik.


Wat een onzin ::) Tuurlijk wisten ze het al van de zaterdag; ik wist het ook al van de zaterdag enfin Het is zever wat je verteld. De FIA zal nooit een straf geven aan michelin want dan krijgt het alle teams buiten de drie op hun dak en dan zouden ze mss echt wel door kunnen gaan met de GPWC. Ik zou zeggen, laat het maar komen want bij de FIA bakken ze er niks van.
Michelin heeft gewoon een fout begaan om alles samen te vatten. Missen is menselijk, ze hebben gegokt en ze hebben verloren. Meer is daar niet aan!

Tim C

Wel, niet echt

Red Bull zou naar Bridgestone gaan, dan zitten we al op 4. BMW had het in zijn verklaring voor de aankoop van Sauber over een lange termijn relatie in de Formule1, da's 5, en Williams wordt aan Bridgestone gekoppeld zou zes maken.

Van die GPWC komt er, behalve een drukkingsgroep, niks meer in huis

Jasper

Waarom zou het zo zijn dat alle Bridgestones voor F1 kiezen en niet voor GPWC? Dat is een link die ik mis hoor.

Tim C

Waarom is het dat iedereen die op Michelin zit voor de GPWC zou kiezen, da's een link die ik toch mis ;)

Jasper

Wie heeft gezegd dat dat zo zou zijn?

Tim C

Citaat van: Mikacouli op 24 juni 2005 - 15:46:53
De FIA zal nooit een straf geven aan michelin want dan krijgt het alle teams buiten de drie op hun dak en dan zouden ze mss echt wel door kunnen gaan met de GPWC.

jandr

Citaat van: Tim C op 24 juni 2005 - 16:18:32
Citaat van: Mikacouli op 24 juni 2005 - 15:46:53
De FIA zal nooit een straf geven aan michelin want dan krijgt het alle teams buiten de drie op hun dak en dan zouden ze mss echt wel door kunnen gaan met de GPWC.

Er komt nooit geen GPWC want zonder Ferrari is elke raceklasse als de andere, zonder de uitstraling van de F1 vandaag en gisteren. Kijk maar naar Le Mans... wat is dat nog zonder officiële scharlaken bolides?

mike

#669
Citaat van: Mikacouli op 24 juni 2005 - 15:46:53
Citaat van: Schumi 2005 op 24 juni 2005 - 14:32:09
http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P7187_0_1_0

Als dit bevestigd word door het team, wat waarcshijnlijk wel niet zal zijn maar kom, dan komt Michelin in nauwe schoentjes. Nu zitten ze de schuld van zich af te schuiven, maar als ze sowieso nit van zin waren te racen, dus ook niet met chicane, dan kan het wel eens heel erg aflopen voor hen. Ik denk dat als de FIA denkt dat dit echt zo is dat ze zaterdagmiddag al wisten dat ze niet zouden racen dat ze wel eens een héél zware straf zouden opgelegd krijgen. Geen michelin meer vanaf volgend jaar? De kans is klein, maar ze is rëel denk ik.


Wat een onzin ::) Tuurlijk wisten ze het al van de zaterdag; ik wist het ook al van de zaterdag enfin Het is zever wat je verteld. De FIA zal nooit een straf geven aan michelin want dan krijgt het alle teams buiten de drie op hun dak en dan zouden ze mss echt wel door kunnen gaan met de GPWC. Ik zou zeggen, laat het maar komen want bij de FIA bakken ze er niks van.
Michelin heeft gewoon een fout begaan om alles samen te vatten. Missen is menselijk, ze hebben gegokt en ze hebben verloren. Meer is daar niet aan!

Natuurlijk kan men Michelin niet zomaar straffen omdat ze in een bijna-monopolie positie zitten.

Maar de kern van de boodschap is dat het op zaterdag al vast stond dat men NIET ging racen. Met andere woorden: net dat wat ik hier al een paar keer gezegd heb: Michelin wilde de hele race afvoeren. Al dat gedoe over al dan niet een chicane moest enkel en alleen dienen om de aandacht af te leiden en de schuld voor het niet racen elders te proberen leggen. "Er zijn altijd wel goedgelovige zielen die daar in trappen, dus waarom niet.", hebben ze bij Michelin gedacht.



Ferrari 2010

Citaat van: mike op 24 juni 2005 - 19:45:41
Citaat van: Mikacouli op 24 juni 2005 - 15:46:53
Citaat van: Schumi 2005 op 24 juni 2005 - 14:32:09
http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P7187_0_1_0

Als dit bevestigd word door het team, wat waarcshijnlijk wel niet zal zijn maar kom, dan komt Michelin in nauwe schoentjes. Nu zitten ze de schuld van zich af te schuiven, maar als ze sowieso nit van zin waren te racen, dus ook niet met chicane, dan kan het wel eens heel erg aflopen voor hen. Ik denk dat als de FIA denkt dat dit echt zo is dat ze zaterdagmiddag al wisten dat ze niet zouden racen dat ze wel eens een héél zware straf zouden opgelegd krijgen. Geen michelin meer vanaf volgend jaar? De kans is klein, maar ze is rëel denk ik.


Wat een onzin ::) Tuurlijk wisten ze het al van de zaterdag; ik wist het ook al van de zaterdag enfin Het is zever wat je verteld. De FIA zal nooit een straf geven aan michelin want dan krijgt het alle teams buiten de drie op hun dak en dan zouden ze mss echt wel door kunnen gaan met de GPWC. Ik zou zeggen, laat het maar komen want bij de FIA bakken ze er niks van.
Michelin heeft gewoon een fout begaan om alles samen te vatten. Missen is menselijk, ze hebben gegokt en ze hebben verloren. Meer is daar niet aan!

Natuurlijk kan men Michelin niet zomaar straffen omdat ze in een bijna-monopolie positie zitten.

Maar de kern van de boodschap is dat het op zaterdag al vast stond dat men NIET ging racen. Met andere woorden: net dat wat ik hier al een paar keer gezegd heb: Michelin wilde de hele race afvoeren. Al dat gedoe over al dan niet een chicane moest enkel en alleen dienen om de aandacht af te leiden en de schuld voor het niet racen elders te proberen leggen. "Er zijn altijd wel goedgelovige zielen die daar in trappen, dus waarom niet.", hebben ze bij Michelin gedacht.



Dat is wat ik bedoelde, ik denk dat Mikacouli het een beetje verkeerd heeft opgevat  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Amateur

intussen doet Max Mosley blijkbaar toch een poging om de gemoederen een beetje te bedaren. Een uitbrander, de kas een beetje spekken, en daar blijft het a.s. woensdag bij.   

McLaren_über_alles

Dat is eigenlijk allemaal gezever voor niks hé... OK, het was slecht voor de toeschouwers, maar daar blijft het dan ook bij. Er waren slechte banden, dus wordt er niet meer geraced.

Stel dat McLaren slechte achtervleugels mee neemt naar de volgende GP, die op het rechte stuk afbreken.... Dan zal McLaren niet racen, moet je hen dan straffen? Natuurlijk NIET, ze zijn al genoeg gestrafd door het feit dat ze niet konden racen die dag.

Die bandenhistorie is eigenlijk net hetzelfde, maar dan enkel wat grootschaliger. Maar iemand daar voor straffen is gewoonweg ridicuul!
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Tim C

Goed, blijft er nog het feit dat ze geen reserve banden meehadden...

razzle_dazzle

En dat ze een hoop heisa voor niets hebben gemaakt, de zondebok op een laffe manier proberen door te spelen richting Mosley en Todt... ::)