GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Luc, chapeau voor je mening op www.eze.be

Heb het helemaal gelezen en kan er niet meer mee akkoord gaan.
Ik ben altijd begonnen over Ferrari en de FIA omdat het toch logisch is dat de 1ste fout bij Michelin ligt ?

De eerste persoon die nu nog denkt dat hij de discussie kan oplossen door te zeggen dat Michelin de schuld treft, kom ik persoonlijk een van Jaspers schoenen voederen.

Zoals je al zei Luc, met die half uur vrije oefentijd voor de B-teams had het nog mooi kunnen worden.
Had het nog een beetje leuk kunnen worden. Dan hadden de toeschouwers er nog iets aan gehad.

En inderdaad de collegialiteit tussen de Michelin teams was mooi. Alleen denk ik dat Jordan een slechte zaak heeft gedaan door wél te racen, ondanks dat ze uitdrukkelijk hadden gezegd dit niet te doen. Daardoor was Minardi dus ook verplicht te rijden.

Michelin straffen zonder de teams te raken zal moeilijk zijn. Net als supporters van een club te straffen als ze de boel afgebroken hebben, zonder de betreffende club te raken.
Is delicate kwestie, een staartje komt er sowieso.

Tim C

voeder mij dan alvast maar een van die schoenen want Michelin is de enige die schuld treft...

Eric

Ik kan het alleen maar eens zijn met Luc (nee ik ben geen meeloper)

Michelin heeft de grootste fout in deze zaak.
Maar door de koppigheid van enkele is de fan de grootste verliezer van heel deze farce.

Michelin dacht aan de veiligheid, goed...ze vragen een chicane om alsnog een race te hebben in de States...maar nee, een paar pummels moesten zo nodig eens laten zien dat ze hun zegje wouden doen.

Dus geen chicane, maar het onverwachtse gebeurde...namelijk dat de Michelin teams op één lijn gingen staan en zich terugtrokken uit de race.
DUS in mijn ogen is Max even schuldig als Michelin, een chicane hadden de toeschouwers kunnen aanvaarden, zonder echt gezichtsverlies voor het F1.

Nu hebben de fans het grootste verlies geleden...stel je eens in de plaats van de mensen die ettelijke dollars hebben betaald...ik zou ook pissed off zijn.
Michael en Rubens hebben op het podium gestaan tegen hun zin...zij hadden het waarschijnlijk ook liever anders gezien.

Wat we nu gezien hebben = toeschouwers zijn een onderdeel van het decor, niets meer.
en
F1 is geen sport meer maar een bussines  :'( :'(

Vulture

#543
Het is gewoon 1 groot politiek steekspel dat niets, maar dan ook niets met de sport op zich te maken heeft.
De 9 vs FIA en Ferrari.
Langs de ene kant treft Ferrari geen schuld, ze volgen de regels, maar langs de andere kant zijn zij blijkbaar de enigen die tegen het voorstel van de chicane waren, waarom?
Jordan/Midland is opgekocht door de Russische maffia die enkel uit zijn op geld (starten = geld), dus kan Minardi niet anders (alhoewel....) dan mee te doen, niet voor het sportieve, maar ook voor het geld natuurlijk.
STEL dat Jordan/Midland ook binnenkwam, dan stond Ferrari daar alleen te blinken, dan zou Ferrari nog meer tegenwind krijgen. Maar kom, dat maakt nu niets meer uit natuurlijk
Close The World, Open The Next..

Jasper

Citaat van: Tim C op 20 juni 2005 - 15:31:56
voeder mij dan alvast maar een van die schoenen want Michelin is de enige die schuld treft...
Noooooooooooooooooo! Hoe kan een mens zoooo dom zijn?? ?? ??

Het is net Raikko's punt dat UITERAARD Michelin schuld treft, dat dat zo logisch is, dat hij dat toch zo goed als overslaagt.


Luc

Lees eerst Todt's reactie...ik heb er voor het gemak een stukje uitgeknipt en lees dan mijn voorstel op www.eze.be

En je zal zien, er was een oplossing, maar ja, ik werd niet gevraagd hé, ik word buitengesmeten ;)
mijn gedacht op www.eze.be

Roel

Citaat van: Jasper op 20 juni 2005 - 13:30:15
Goh zeg, ik voel de schaamte, ik wist niet dat iedereen met dezelfde remmen reed, wat een schande, ik durf me niet vertonen. Net zoals Roel zich niet meer durft te vertonen sinds hij het woord Nürburgring verkeerd spelde.

Ik stel voor dat je eigenlijk gewoon weg blijft van dit forum want hier zitten alleen maar mensen die er niets van kennen, voor een forum voor feilloze goden moet je nog maar eens gaan zoeken...

Ik was er niet, vanwege exorbitant feest-en slaapgedrag na een zware examenreeks ;-) Geen paniek, so what iedereen maakt fouten hè, erg dat je dan voor belachelijk of nietsbetekenend wordt aanschouwd. Oh nee het zijn allemaal dezelfde remmen, het is Nürbergring, dat wordt een bezinningstocht nr Santiago de compostella...  ;)  ;D
God save Mclaren

David

Citaat van: Luc op 20 juni 2005 - 16:09:34
Lees eerst Todt's reactie...ik heb er voor het gemak een stukje uitgeknipt en lees dan mijn voorstel op www.eze.be

En je zal zien, er was een oplossing, maar ja, ik werd niet gevraagd hé, ik word buitengesmeten ;)

Voor mij mochten ze gerust een chicane bouwen maar zoals ik al aanhaalde in een vorige post van mij. Zou het, moest bridgestone dit probleem hebben ook iedereen gewild hebben dat er een chicane gebouwd zou worden? Of was dit dan bridgestones probleem? Want dan hadden we wel een mooie race gezien want er waren dan 14 wagens.

Draco

Citaat van: Raikkonen MASTER op 20 juni 2005 - 15:29:36

De eerste persoon die nu nog denkt dat hij de discussie kan oplossen door te zeggen dat Michelin de schuld treft, kom ik persoonlijk een van Jaspers schoenen voederen.


Dit is een leuke...

Grappig! Je bent je  :D wel vergeten te plaatsen.

Mensen zouden nog kunnen denken dat je het meent, grapjas.

Jasper

Citaat van: Draco op 20 juni 2005 - 16:21:46
Citaat van: Raikkonen MASTER op 20 juni 2005 - 15:29:36

De eerste persoon die nu nog denkt dat hij de discussie kan oplossen door te zeggen dat Michelin de schuld treft, kom ik persoonlijk een van Jaspers schoenen voederen.


Dit is een leuke...

Grappig! Je bent je :D wel vergeten te plaatsen.

Mensen zouden nog kunnen denken dat je het meent, grapjas.
Er zijn hier anders al meer dan genoeg mensen geweest die denken dat ze slim zijn door te zeggen dat het toch zeker wel Michelin was dat schuld treft hoor. ::)

FF

Citaat van: IVY440 op 20 juni 2005 - 14:15:15
Anders mochten ze gerust Michelin uit de F1 gooien

Dan moet men ook BAR uit het kampioenschap gooien wegens Imola, of Ferrari voor hun bargeboards (maleisië 99) of toyota/williams voor canada 04 of... of....

Citaat van: Jasper op 20 juni 2005 - 13:30:15
Goh zeg, ik voel de schaamte, ik wist niet dat iedereen met dezelfde remmen reed, wat een schande, ik durf me niet vertonen. Net zoals Roel zich niet meer durft te vertonen sinds hij het woord Nürburgring verkeerd spelde.

Ik stel voor dat je eigenlijk gewoon weg blijft van dit forum want hier zitten alleen maar mensen die er niets van kennen, voor een forum voor feilloze goden moet je nog maar eens gaan zoeken...

bij mijn weten zijn er toch meerdere remmenleveranciers (maar ik ben wel niet mee wat jullie elkaar de ganse tijd zitten te verwijten...
AP voor McLaren
Hitco voor Renault en Minardi
Brembo voor Ferrari, Red Bull, Sauber, Toyota en Jordan
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

FF

Citaat van: Tim C op 20 juni 2005 - 02:24:41
CitaatHet is spijtig dat onze voorstellen die we in samenspraak met onze partners hebben gemaakt niet zijn aanvaard. Als dit wel was gebeurt, hadden we de veiligheid van de rijders kunnen garanderen waardoor onze teams een toegevoegde waarde hadden kunnen bieden aan het publiek.

Laag, je eigen fouten niet durven toegeven...

ik meen toch dat sinds de zaterdag michelin al hun problemen toegaf?
misschien ben je echt wel blind én doof
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Jasper

Citaat van: FF op 20 juni 2005 - 17:32:58
Citaat van: Jasper op 20 juni 2005 - 13:30:15
Goh zeg, ik voel de schaamte, ik wist niet dat iedereen met dezelfde remmen reed, wat een schande, ik durf me niet vertonen. Net zoals Roel zich niet meer durft te vertonen sinds hij het woord Nürburgring verkeerd spelde.

Ik stel voor dat je eigenlijk gewoon weg blijft van dit forum want hier zitten alleen maar mensen die er niets van kennen, voor een forum voor feilloze goden moet je nog maar eens gaan zoeken...

bij mijn weten zijn er toch meerdere remmenleveranciers (maar ik ben wel niet mee wat jullie elkaar de ganse tijd zitten te verwijten...
AP voor McLaren
Hitco voor Renault en Minardi
Brembo voor Ferrari, Red Bull, Sauber, Toyota en Jordan
Voor jandr (dr=Divine Ruler?) is het beschamend als je denkt dat iedereen z'n eigen remmen maakt en ben je daarom een kleuter die niets van F1 kent.

bogief1

Ik vind niet dat Ferrari de schuldige is, maar als ze daadwerkelijk tg de chicane waren, versta ik hen niet.
De michelin teams wilden ze voorlaten, zelfs rijden zonder dat ze punten voor kregen, resultaat, ferrari automatisch winnaar en wij zagen een race.

Stel je voor dat Ferrari geen race meer wint dit seizoen, ik kan me niet voorstellen dat ze tevreden zijn met die zege, die ze toch cadeau gekregen hebben.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna