GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

FerrariMan

Valt het niemand op hoezeer Stoddart op een goed blaadje wil staan bij de andere negen?

Mikacouli

Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 22:56:50
Valt het niemand op hoezeer Stoddart op een goed blaadje wil staan bij de andere negen?

Valt het niet op dat hij wel is geinteresseerd in de veiligheid van de andere rijders?

Vulture

Valt het niet op dat het een politiek spelletjes is? (waarvan wij misschien ooit 10% van zullen weten)
Close The World, Open The Next..

jandr

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 22:47:51
Waarom zei Brown dit niet als Rubens aan de leiding reed ?

(Je kan nu zeggen, door de roekeloze actie van MS, maar je weet goed genoeg dat het ook een ander antwoord kan zijn.)

Ik suggesteer niets, maar het is een mogelijkheid.

Roekeloze actie van MS????????? heb ik iets gemist???????????

Ik ben het echt beu dat sommige 'fans' van de F1 alles maar dan ook alles van Ferrari afkeuren!!!! Zou Jordan en Minardi hun rijders niet gelijkaardige orders gegeven hebben???? Je zou inderdaad nog al een idioot moeten zijn om het niet te zeggen!  

Barrichello is trouwens sinds Monaco héél dwaas aan het rondrijden! Wat voor zin had het zo te pushen in het begin van de race???? Schumacher heeft trouwens nooit aangedrongen toen hij tweede reed, het was een héél verstandige strategie om in die fase achter Barrichello te zitten. Erg dat je zo iemand in je team hebt. Voor mij is het 100% zeker dat Barrichello volgend jaar niet meer bij Ferrari rijdt.

Jean Todt

Zoveel zever heb ik nog nooit gelezen.

Wie test er de Michelin banden?  Wie bepaald of een band goed of niet goed is?  Wie bepaalt dus welke banden Michelin maakt?  

De teams, dus al die zever hiervoor, ni onnozel doen hé.

jandr

Citaat van: Mikacouli op 19 juni 2005 - 22:58:43
Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 22:56:50
Valt het niemand op hoezeer Stoddart op een goed blaadje wil staan bij de andere negen?

Valt het niet op dat hij wel is geinteresseerd in de veiligheid van de andere rijders?

Zoals ik reeds zei, die gast is hypocriet. Nu verstopt hij zich achter Jordan als reden waarom hij reed. Als hij een beetje man was zou hij binnengekomen zijn (als hij er toch zo over denkt)

Vulture

Raar, ben juist de (uitgestelde) start aan het volgen op Canvas (hoho, die tribunes ZATEN erg vol)
Daar zeggen ze dat er 12 wagens op de startgrid MOETEN staan, anders is de race niet geldig  ???
Close The World, Open The Next..

Raikkonen MASTER

Een team als Jordan MAG zo'n kans niet verloren laten gaan.
Het is een eenmalige kans die ze niet vaak zullen krijgen, toch niet dit seizoen.

Ik zeg niet dat Ferrari iets kan doen aan de Michelin's, maar wel aan de chicane-strategie.

Roekeloze actie: in een race waar je toch 1-2 wordt een actie maken waardoor je ploegmaat in het gras moet en alle geluk niet moet opgeven is roekeloos ja.

Raikkonen MASTER

Citaat van: Vulture op 19 juni 2005 - 23:08:35
Raar, ben juist de (uitgestelde) start aan het volgen op Canvas (hoho, die tribunes ZATEN erg vol)
Daar zeggen ze dat er 12 wagens op de startgrid MOETEN staan, anders is de race niet geldig  ???
Dat had ik ook ergens gelezen maar de start, is dit de warm up lap of de 2de start ?

Vulture

Nogmaals, wat een historische beelden, 6 wagens die op de startgrid plaatsnemen...
Close The World, Open The Next..

Mikacouli

Citaat van: jandr op 19 juni 2005 - 23:05:33
Citaat van: Mikacouli op 19 juni 2005 - 22:58:43
Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 22:56:50
Valt het niemand op hoezeer Stoddart op een goed blaadje wil staan bij de andere negen?

Valt het niet op dat hij wel is geinteresseerd in de veiligheid van de andere rijders?

Zoals ik reeds zei, die gast is hypocriet. Nu verstopt hij zich achter Jordan als reden waarom hij reed. Als hij een beetje man was zou hij binnengekomen zijn (als hij er toch zo over denkt)

Op ITV toonde hij een statement waarin stond dat hij niet zou deelnemen aan de race indien jordan niet reed. Heeft hij aan de camera getoond.

jandr

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 23:09:20
Een team als Jordan MAG zo'n kans niet verloren laten gaan.
Het is een eenmalige kans die ze niet vaak zullen krijgen, toch niet dit seizoen.

Ik zeg niet dat Ferrari iets kan doen aan de Michelin's, maar wel aan de chicane-strategie.

Roekeloze actie: in een race waar je toch 1-2 wordt een actie maken waardoor je ploegmaat in het gras moet en alle geluk niet moet opgeven is roekeloos ja.

Komaan zeg, het was toch wel duidelijk dat Barrichello in de fout ging, MS kon geen kant uit!!  Nogmaals het bewijs dat sommigen anti-Ferrari oogkleppen ophebben niet te doen!

Vulture

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 23:10:08
Citaat van: Vulture op 19 juni 2005 - 23:08:35
Raar, ben juist de (uitgestelde) start aan het volgen op Canvas (hoho, die tribunes ZATEN erg vol)
Daar zeggen ze dat er 12 wagens op de startgrid MOETEN staan, anders is de race niet geldig  ???
Dat had ik ook ergens gelezen maar de start, is dit de warm up lap of de 2de start ?

Ik verstond dat er 12 moeten starten wanneer de lichten op groen springen, dus 12 op de grid NA de formatieronde.
Nu ja, deze grap krijgt nog een staart, een ferme lange.
Close The World, Open The Next..

jandr

Citaat van: Mikacouli op 19 juni 2005 - 23:11:14
Citaat van: jandr op 19 juni 2005 - 23:05:33
Citaat van: Mikacouli op 19 juni 2005 - 22:58:43
Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 22:56:50
Valt het niemand op hoezeer Stoddart op een goed blaadje wil staan bij de andere negen?

Valt het niet op dat hij wel is geinteresseerd in de veiligheid van de andere rijders?

Zoals ik reeds zei, die gast is hypocriet. Nu verstopt hij zich achter Jordan als reden waarom hij reed. Als hij een beetje man was zou hij binnengekomen zijn (als hij er toch zo over denkt)

Op ITV toonde hij een statement waarin stond dat hij niet zou deelnemen aan de race indien jordan niet reed. Heeft hij aan de camera getoond.

en dan? is hij niet mans genoeg om zelf beslissingen te nemen?

Jean Todt

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 23:09:20
Een team als Jordan MAG zo'n kans niet verloren laten gaan.
Het is een eenmalige kans die ze niet vaak zullen krijgen, toch niet dit seizoen.

Ik zeg niet dat Ferrari iets kan doen aan de Michelin's, maar wel aan de chicane-strategie.

Roekeloze actie: in een race waar je toch 1-2 wordt een actie maken waardoor je ploegmaat in het gras moet en alle geluk niet moet opgeven is roekeloos ja.

Je moet banden aanpassen aan een circuit, niet andersom is dat nu nog ni duidelijk?

Jij draagt ook een duidelijk brilleke als je al uw posts leest ze.