GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Heel koele blik tussen Rubens en MS....
Voorspelt niet veel goeds..

Raikkonen MASTER

Citaat van: Schumi 2005 op 19 juni 2005 - 21:41:27
Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 21:38:58
Ook la Deux geeft Ferrari gelijk.

Schitterend voor Monteiro, ik gok op geen podium.
die van La2 probeerden osn tenminste nog wat te amuseren. Ik vrees dat de VRT straks weinig kijkers gaat hebben. Er is geen spanning geweeest dus al die de uitslag weet zal sowieso niet zien.

Veel kans dat de VRT de samenvatting van LaDeux laat zien en iets anders op het programma zet.

Doefie

Zalig van Monteiro :D Die speelt er gewoon mee  ;D

Raikkonen MASTER

Citaat van: Doefie op 19 juni 2005 - 21:43:11
Zalig van Monteiro :D Die speelt er gewoon mee  ;D

Beste dag van zijn leven, ook al is het in deze omstandigheden. Ik ben blij voor hem.

FF

jordan is echt belachelijk.
oke, ze treffen geen schuld
maar zo'n dieptepunt bejubelen is echt erg

moest ik coureur zijn ging ik gewoon niet op dat podium

de sportiefsten was nog schumi zelf (maar dat is hij meestal)
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Ferrari 2010

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 21:42:45
Citaat van: Schumi 2005 op 19 juni 2005 - 21:41:27
Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 21:38:58
Ook la Deux geeft Ferrari gelijk.

Schitterend voor Monteiro, ik gok op geen podium.
die van La2 probeerden osn tenminste nog wat te amuseren. Ik vrees dat de VRT straks weinig kijkers gaat hebben. Er is geen spanning geweeest dus al die de uitslag weet zal sowieso niet zien.

Veel kans dat de VRT de samenvatting van LaDeux laat zien en iets anders op het programma zet.
mja, voor een keer geef ik hen gelijk als ze dit zouden doen.


Monteiro mag van mij genoeg vieren, hij heeft zijn teamgenoot toch maar met 30s erafgereden. Ik gun het hem ten harte!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

#411
Als ik coureur was (hopelijk is dat zo binnen een 5tal jaar), had gewoon doorgereden. Ondanks verbod van de teams. En had op het podium gevierd.

Formule 1 is racen, geen theekransje. Motorpsport is dangerous staat er op de tickets... welja, zo niet.

Raikkonen MASTER

Citaat van: FF op 19 juni 2005 - 21:46:01
de sportiefsten was nog schumi zelf (maar dat is hij meestal)

AHUM...  ::)

Jasper

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 21:42:45
Citaat van: Schumi 2005 op 19 juni 2005 - 21:41:27
Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 21:38:58
Ook la Deux geeft Ferrari gelijk.

Schitterend voor Monteiro, ik gok op geen podium.
die van La2 probeerden osn tenminste nog wat te amuseren. Ik vrees dat de VRT straks weinig kijkers gaat hebben. Er is geen spanning geweeest dus al die de uitslag weet zal sowieso niet zien.

Veel kans dat de VRT de samenvatting van LaDeux laat zien en iets anders op het programma zet.
Zou ik niet eens zo erg vinden.

Podium is verlopen zoals het hoort. Monteiro kan ik nog begrijpen.

FF

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 21:49:09
Citaat van: FF op 19 juni 2005 - 21:46:01
de sportiefsten was nog schumi zelf (maar dat is hij meestal)

AHUM...  ::)

bwaa, schumi is echt wel sportief (ik heb enkel iets tegen zijn 'chops', maar dat doet hij niet veel meer)

pff, ben ik blij dat dat gedaan is  :-\
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Raikkonen MASTER

Ik zou het ook niet erg vinden. Zou logische beslissing zijn.

Monteiro snap ik ook helemaal. Rubens wou niet veel kwijt over zijn incident. Hij wou zijn voorsprong houden maar het was te nipt. Hij zei ook nog dat Ferrari ook met andere teams op het circuit gewonnen zou hebben... (logisch aangezien ze om de 6 ronden moesten pitten...)

De man die op Eurosport de live commentaar deed via de website kreeg 1000 mails. Hijzelf beschrijft de race als: " degoutant, stom en een grote farce"

Juan Pablo

Dat die Monteiro als enigste champain spuit is begrijpelijk, want dit was waarschijnlijk de allerlaatste x dat hij er staat

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Schumi nr1

Pfff, wat voor een belachelijke vertoning is dit eigenlijk? Toen de michelinrijders de pits binnenreden en de race van start ging met maar 6 racers heb ik de moeite niet meer gedaan om verder te kijken. Ik heb nu en dan eens teruggezapt maar de situatie was zoals ik dacht vrij voorspelbaar. Dit kon toch anders opgelost worden. Ze zijn dan verwonderd dat de mensen geen geld meer willen spenderen om een race bij te wonen. Hadden ze niet beter die chicane aangelegd of de race afgelast en de mensen hun geld teruggegeven?

Hoedanook, 't is een race om rap te vergeten, dit heeft de reputatie van de F1 geen goed gedaan.

Raikkonen MASTER

Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.


:) Mooie foutmelding door mooi record aantal mensen online. Maar jammer dat de race zo moest lopen.

FerrariMan

Nog belangrijker nu, de stand:

1. Alonso - 59
2. Raïkkonen - 37
3. Schumacher - 34
4. Barrichello - 29

1. Renault - 76
2. Ferrari - 63
2. McLaren - 63

Nu twee weken testen, Ferrari zag er dit weekend al hoopvoller uit, wie weet is het kampioenschap nu helemaal open. McLaren en Renault mogen Michelin eens goed bedanken. Theoretisch gezien kan MS of RB na volgende race al tweede staan.