GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

jandr

Citaat van: Doefie op 19 juni 2005 - 20:48:33
Citaat van: jandr op 19 juni 2005 - 20:46:06
Niet meer dan normaal. Dit is racing, sport. Geen show zoals straks Star Academy op VTM. Diegene die hier niet tegen kunnen moeten in het vervolg maar een DVDke gaan huren, show verzekerd  ;)

Hier spreekt iemand die ofwel voor een Bridgestone team supportert ofwel niks van Formule 1 kent  ::)

What? ???   Als een tenniser een blesure is er ook geen wedstrijd, beginnen de supporters dan met flessen te zwieren?

Ik heb liever echte saaiheid dan fake show, regels zijn regels. anders kan je er beter mee stoppen.

FerrariMan

Ferrari de zwarte piet doorschuiven is kinderachtig en heel kortzichtig. Dit had de FIA moeten oplossen of Michelin, Ferrari zit met Bridgestone en racet HUN race.

De anderen geven Ferrari ook niks cadeau. De dag dat ze dat wel doen, dan mag je komen klagen.

Meer zeg ik er niet meer over.

Jasper

Reacties graag in het juiste topic "GP van U.S.": http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=7594.0

Blijkbaar kan ik geen topics meer sluiten. ???

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Ovaf weet de boel wel aan elkaar te lullen   :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

jandr

Citaat van: Doefie op 19 juni 2005 - 20:50:01
Citaat van: jandr op 19 juni 2005 - 20:48:45
Citaat van: Schumi 2005 op 19 juni 2005 - 20:46:26
Citaat van: David op 19 juni 2005 - 20:21:38
Als Shumacher wint en Barri is tweede dan heeft Shumacher nog maar drie punten minder dan Räikkönen en staat ferrari en mclaren gelijk.

Ben een ferrari supporter maar van mij mogen ze de race stil leggen.
Misschien klopt dit ding niet helemaal. Krijgt Kimi nog punten voor die zogezegde 8ste plek? Indien ja, dan staat Ferrari niet gelijk met McLaren en straat Kimi 4 punten voor op Michael ALS MS wint...

waarom zou raikonnen in godsnaam punten krijgen? voor kwali??? het is volgens mij totaal niet verplicht dat er 8 wagens punten krijgen!

Eerste 8 coureurs krijgen punten toegedeeld, ook als er maar 5-6 finishen. Dus vermits er maar 6 coureurs starten krijgen de eerste twee van de kwalificatie - die als 7 en 8 staan geklasseerd - punten.

waar staat dat te lezen in de regelementen????????????????

Jasper

Ferrari treft hier zeker geen schuld, en ik zou ook rijden moest ik Ferrari zijn. Het is een gestolen zege, maar een gestolen zege is geen misdaad.

Dat de eerste 8 punten krijgen is toch normaal?


Doefie

Citaat van: jandr op 19 juni 2005 - 20:51:20
Citaat van: Doefie op 19 juni 2005 - 20:48:33
Citaat van: jandr op 19 juni 2005 - 20:46:06
Niet meer dan normaal. Dit is racing, sport. Geen show zoals straks Star Academy op VTM. Diegene die hier niet tegen kunnen moeten in het vervolg maar een DVDke gaan huren, show verzekerd  ;)

Hier spreekt iemand die ofwel voor een Bridgestone team supportert ofwel niks van Formule 1 kent  ::)

What? ???   Als een tenniser een blesure is er ook geen wedstrijd, beginnen de supporters dan met flessen te zwieren?

Ik heb liever echte saaiheid dan fake show, regels zijn regels. anders kan je er beter mee stoppen.

En daarom noem je dít dan racen?  :-\

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 20:54:45
Ferrari treft hier zeker geen schuld, en ik zou ook rijden moest ik Ferrari zijn. Het is een gestolen zege, maar een gestolen zege is geen misdaad.

Dat de eerste 8 punten krijgen is toch normaal?


Ik noem het liever een gekregen zege, gezien ze niks gestolen hebben.. ;) ALS ZE WINNEN natuurlijk.

FF

Citaat van: Schumi 2005 op 19 juni 2005 - 20:03:31
dit word een lachen race  ;D

je bent de slechtste F1-supporter ooit

als je het absolute dieptepunt amusant vind

loser   ::)

(sorry maar de waarheid kwetst)
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

jandr

Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 20:54:45
Ferrari treft hier zeker geen schuld, en ik zou ook rijden moest ik Ferrari zijn. Het is een gestolen zege, maar een gestolen zege is geen misdaad.

Dat de eerste 8 punten krijgen is toch normaal?



gekregen is beter woord dan gestolen

Jasper

Citaat van: FF op 19 juni 2005 - 20:55:57
Citaat van: Schumi 2005 op 19 juni 2005 - 20:03:31
dit word een lachen race ;D

je bent de slechtste F1-supporter ooit

als je het absolute dieptepunt amusant vind

loser ::)

(sorry maar de waarheid kwetst)
Volledig mee eens...

Tim C

Zoals eerder al gezegd: gebruik dit topic

Jasper

Zonet is een record gebroken: 107 bezoekers tegelijkertijd online op het forum ;D ;D

Tim C