GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

jandr

Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 18:45:08
Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 13:46:32
Uiteindelijk zal de race gewoon starten en zal McLaren wel winnen. Hoe meer ik erover lees, hoe meer ik denk dat het veel geblaas is en het wel zal uitdraaien op niks.
Ben nog steeds die mening toegedaan.

Denken jullie echt dat Michelin zich voor niks belachelijk aan het maken is???????

FerrariMan

Een interessantere vraag, wat zou jij als piloot doen, rijden of niet? Volle snelheid?

En ten tweede, Schumacher heeft subtiel laten weten dat hij veel brandstof meeheeft. Er lijkt toch een beetje vooruitgang te komen in de snelheid.

Raikkonen MASTER

Citaat van: Tim C op 19 juni 2005 - 19:01:07
Dan verliest Renault veel punten straks...

Klopt, zelfs al rijdt Kimi dan op super safe, kan hij in deze omstandigheden mogelijk nog punten terugkomen op Alonso.
Maar bij Renault zijn ze er vrij zeker van, nu nog kijken of hun standpunt zo blijft als blijkt dat McLaren wél zal racen.

De linker-achterband zou maar 10 ronden meegaan dus er gaat veel tijd verloren gaan.

David

Hoelaat start de race? Dacht 19u00.

Tim C

Inderdaad, ze zullen wel starten als McLaren start

Ik zou racen, als het echt te gevaarlijk wordt kan je nog altijd opgeven...


De race start om 20u

McChouffe

Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 19:03:05
Een interessantere vraag, wat zou jij als piloot doen, rijden of niet? Volle snelheid?

De raad van Michelin opvolgen. Niet alleen uit eigen veiligheid, maar ook voor de andere piloten.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 19 juni 2005 - 19:01:07
Dan verliest Renault veel punten straks...
Inderdaad, denk ik ook.
Als McLaren wel start zou dit wel heel dom zijn van Renault, zo verliezen ze belangrijke punten in het WK.

Een vraagje:
ALS de michelin teams met Barcelona-banden mogen rijden, zouden ze hier dan trager mee zijn dan als ze met echt gecshikte banden zouden rijden of niet? En wat zou bijvoorbeeld de tijdstraf zijn als ze alle banden zouden wisselen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkonen MASTER

Citaat van: jandr op 19 juni 2005 - 19:02:32
Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 18:45:08
Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 13:46:32
Uiteindelijk zal de race gewoon starten en zal McLaren wel winnen. Hoe meer ik erover lees, hoe meer ik denk dat het veel geblaas is en het wel zal uitdraaien op niks.
Ben nog steeds die mening toegedaan.

Denken jullie echt dat Michelin zich voor niks belachelijk aan het maken is???????

Een bandenoorlog mag je niet onderschatten. Vooral niet met het gegeven dat er binnenkort maar 1 bandenproducent meer zal zijn. Michelin kan zich op dit moment geen crashes of onzorgvuldigheid permitteren.
Zoals Tim C al zei, ze geven heel veel info om nadien niet berecht te worden. Mocht het heel slecht aflopen met een piloot zou dit onvrijwillige doodslag zijn. Die reclame kan je als bedrijf, zeker als multinational, missen als kiespijn.

Stel: Renault rijdt niet en McLaren wel. McLaren rijdt de hele race met zelfde bandenset en haalt veel punten binnen zodat de voorsprong van Alonso daalt, dan hoop ik dat Renault niet moeilijk gaat doen omdat zij beslist hadden om niet te rijden.

Ik denk dat er hier sowieso een heel lange staart aan komt.

jandr

ze zullen wel met andere banden mogen starten, onder enkele voorwaarden uiteraard....

mike

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 18:59:18
McLaren en Williams zeggen geen problemen te hebben met de banden en zij starten waarschijnlijk toch.


Natuurlijk. Ze kunnen ook rekenen, en hebben begrepen dat ze bijna zeker punten pakken, ook al doen ze het kalm aan en komen ze allemaal binnen op 1 ronde van het leidersduo.

Tim C

Citaat van: jandr op 19 juni 2005 - 19:07:54
ze zullen wel met andere banden mogen starten, onder enkele voorwaarden uiteraard....
Er is niemand, behalve Renault dan, die op die banden WIL starten. Er is namelijk niemand die daar ookmaar een beetje data over heeft waardoor het zelfs nog veiliger is op de huidige banden te starten.

Raikkonen MASTER

Citaat van: Schumi 2005 op 19 juni 2005 - 19:07:28
Citaat van: Tim C op 19 juni 2005 - 19:01:07
Dan verliest Renault veel punten straks...
Inderdaad, denk ik ook.
Als McLaren wel start zou dit wel heel dom zijn van Renault, zo verliezen ze belangrijke punten in het WK.

Een vraagje:
ALS de michelin teams met Barcelona-banden mogen rijden, zouden ze hier dan trager mee zijn dan als ze met echt gecshikte banden zouden rijden of niet? En wat zou bijvoorbeeld de tijdstraf zijn als ze alle banden zouden wisselen?

Alle banden wisselen MAG niet! Kijk een van mijn vorige posts.
Enkel linkerachterband mag gewisseld worden door de druk die hierop ontwikkeld wordt.
Ik dacht aan 1 stop & go per bandenwissel ? Alhoewel de bandenwissels zelf al enorm veel tijd zouden nemen.

Kogel door de kerk, McLaren en Williams zijn blij met banden en zullen starten.

Tim C

Waar is dit te vinden :)

Ferrari 2010

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 19:10:08
Citaat van: Schumi 2005 op 19 juni 2005 - 19:07:28
Citaat van: Tim C op 19 juni 2005 - 19:01:07
Dan verliest Renault veel punten straks...
Inderdaad, denk ik ook.
Als McLaren wel start zou dit wel heel dom zijn van Renault, zo verliezen ze belangrijke punten in het WK.

Een vraagje:
ALS de michelin teams met Barcelona-banden mogen rijden, zouden ze hier dan trager mee zijn dan als ze met echt gecshikte banden zouden rijden of niet? En wat zou bijvoorbeeld de tijdstraf zijn als ze alle banden zouden wisselen?

Alle banden wisselen MAG niet! Kijk een van mijn vorige posts.
Enkel linkerachterband mag gewisseld worden door de druk die hierop ontwikkeld wordt.
Ik dacht aan 1 stop & go per bandenwissel ? Alhoewel de bandenwissels zelf al enorm veel tijd zouden nemen.

Kogel door de kerk, McLaren en Williams zijn blij met banden en zullen starten.
Waarom zouden ze een stop & go krijgen als ze 1 band wisselen? Ze mogen wisselen als gevaar aantoonbaar is dus komt er geen straf. Er komt enkel een straf als ze meer banden dan de "gevaarlijk" banden gewissled worden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

David

Dit gaat hetzelfde uitdraaien als toen bij minardi.