GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

En mooi dat plaatje van Michelin voor de linkervoorband, nog wat extra reclame maken dat het echt wel hun banden zijn die zo mooi klappen  ;D ;D ;D ;D ;D

Citaat van: jandr op 17 juni 2005 - 23:30:59
Zoals ik deze week al zei, we gaan nog wa zien gebeuren met die banden... Ik denk dat we er mee moeten rekening houden dat ze ofwel de race gewoon afgelasten of ergens een chicane plaatsen op recht stuk tegen zondag.

Dit is onverantwoord.

Onverantwoord? Ik denk het niet, zondag wordt het bij mijn weten ook niet zo warm als vandaag, en Ralf reed misschien op banden die ze in de race niet gaan gebruiken. Ze vinden wel een compound dat niet ploft.
Is er trouwens al een Brigestone geklapt? Indien niet kan het een mooie uitslag worden:
1) Schumi
2) Rubens
3) Kimi (jah, die heeft zen lesje geleerd en pit voortaan nog voordat de band of de ophanging het begeeft  ;D ;D ;D)
4) Albers
5) Frieschacher
6) Karthikeyan
7) Monteiro

De rest: DNF: Tire prob's
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Raikkonen MASTER op 18 juni 2005 - 02:07:41
Achterband gesprongen en daardoor controle over het stuur verloren op het lange rechte stuk.

Dat zegt althans een fotograaf die op dat stuk van het circuit stond.

yep, heb het live zien gebeuren. in de herhaling zag je direct dat het een klapband was. nuja een beetje toeval zeker dat het daar was

Ferrari 2010

#77
Citaat van: Mikacouli op 18 juni 2005 - 09:59:00
Citaat van: Raikkonen MASTER op 18 juni 2005 - 02:07:41
Achterband gesprongen en daardoor controle over het stuur verloren op het lange rechte stuk.

Dat zegt althans een fotograaf die op dat stuk van het circuit stond.

yep, heb het live zien gebeuren. in de herhaling zag je direct dat het een klapband was. nuja een beetje toeval zeker dat het daar was
OF: De leiders van het circuit wouden weten of de vernieuwde veiligheid echt zoveel veiliger is, en met wie konden ze dat beter testen dan met iemand met ervaring? Ze hebben vervolgens een paar rondjes gezien waar Ralf door die bocht komt en dan er een kraaienpootje gelegd.


**edit**
Wat ik net leesover RB en zen vrouw:
"Ze is nu 6,5 maanden zwanger. We weten dat het een jongen gaat worden en dat we hem Fernando gaan noemen. Eduardo krijgt dus een broertje. Het gezin breidt zich lekker uit."

<eigen mening>Kent hij die arogante zak van een FA dan niet? Hoe kan je nu ooit je kind naar die klojo noemen? </eigen mening>  :-\ :-\ :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkonen MASTER

FA een arrogante zak ?
1) Je kent hem niet
2) Op wat baseer je je ?
3) Onzinnige post.

Ferrari 2010

Citaat van: Raikkonen MASTER op 18 juni 2005 - 10:29:04
FA een arrogante zak ?
1) Je kent hem niet
2) Op wat baseer je je ? zijn uitspraken tijdens de pêriode van de BAR-brandstoftank  ;)
3) Onzinnige post.
er stond bij "eigen mening"  ;) Ik vind hem gewoon arrogant ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 18 juni 2005 - 10:55:17
Citaat van: Raikkonen MASTER op 18 juni 2005 - 10:29:04
FA een arrogante zak ?
1) Je kent hem niet
2) Op wat baseer je je ? zijn uitspraken tijdens de pêriode van de BAR-brandstoftank  ;)
3) Onzinnige post.
er stond bij "eigen mening"  ;) Ik vind hem gewoon arrogant ;)

Daar ben ik het met je eens, ik heb het ook niet voor FA. Zeker niet toen ik zijn houding zag op het podium en etc in de nurburgring. Ook zijn uitspraken stonden me totaal niet aan. Maw, hij is 23 jaar en hij denkt al dat hij 'het' is  ::)

FerrariMan

Tiens, wist niet dat sommigen Alonso persoonlijk kenden..niet vergeten dat wij die kerel enkel om de paar weken op TV zien en dan meestal nog met een helm op hé.

Maar bon, Ferrari heeft eens een betere vrijdag. Ik zal enkel tevreden zijn als ze ook eens een goeie zaterdag en zondag hebben.

Mijn prono krijgt een lichte wijziging voor de race:

1. MS
2. RB
3. Fisico

De McLarens rijden elkaar eraf en Alonso haalt het na de start niet.

Tim C

Citaat van: Mikacouli op 18 juni 2005 - 12:56:36
Daar ben ik het met je eens, ik heb het ook niet voor FA. Zeker niet toen ik zijn houding zag op het podium en etc in de nurburgring. Ook zijn uitspraken stonden me totaal niet aan. Maw, hij is 23 jaar en hij denkt al dat hij 'het' is  ::)
Is natuurlijk beter dan fan zijn van iemand die 25 jaar is, en denken dat hij "het" is...  ;)

klein stom grapje, moet kunnen  ;D

FerrariMan

Het gerucht gaat rond dat Michelin haar teams gevraagd heeft de bandendruk te verlagen..
Weet iemand hier meer van?

enzoferrari

Citaat van: BenedictusXVII op 18 juni 2005 - 14:33:42
Het gerucht gaat rond dat Michelin haar teams gevraagd heeft de bandendruk te verlagen..
Weet iemand hier meer van?

Ik heb er nog niks van gehoord, maar waarschijnlijk is het om het gevaar op een klapband (zoals Zonta en R Schumacher) te beperken.

jandr

Citaat van: enzoferrari op 18 juni 2005 - 15:13:46
Citaat van: BenedictusXVII op 18 juni 2005 - 14:33:42
Het gerucht gaat rond dat Michelin haar teams gevraagd heeft de bandendruk te verlagen..
Weet iemand hier meer van?

Ik heb er nog niks van gehoord, maar waarschijnlijk is het om het gevaar op een klapband (zoals Zonta en R Schumacher) te beperken.

Ik heb gelezen dat ze de druk moeten verhogen... Ik blijf erbij; er gaan ongelukken gebeuren morgen! R schumacher had slechts 7 rondjes gereden... Wat gaat er gebeuren na 70 rondjes?

FerrariMan

Raar maar waar, Ralf zal de GP moeten missen. Toeval kan soms raar zijn.

Voor de rest lees ik dat er nogal wat problemen zijn met de Michelins in Indy. McLaren zou voor de hardste banden gaan maar bijgevolg inleveren op snelheid. Montoya zei dat er teveel slijtage is op de Michelins en dat het lijkt alsof Bridgestone de bovenhand zal hebben.

Het zou leuk zijn, een grote Michelin dip  :) (blijven geloven)

lieven

we zullen het morgen pas zien :)
zou minardi en jordan hun eerste puntje gaan scoren?
ik hoop het :)

lieven

zou ralfie een trauma hebben opgelopen op dit circuit?
hij is dus vervangen spijtig dat hij weer een race moet missen door in de muur te gaan :-\

Jasper

Wat is een verslag maken van een sessie toch gemakkelijk als er op een half uur 6 man een snel rondje rijdt...