GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

lieven

go rubens!!(jaja rubens is beter dan micheal :p)

Jasper

#61
Maar Kimi blijft bovenaan... Overigens makkelijk te verklaren als je de topsnelheden bekijkt. 346km/h voor Räikkönen, 342km/h voor Alonso, Zonta en De la Rosa, 341km/h voor Fisichella en Montoya.

Grote voorsprong voor Kimi dus op dit gebied, ofwel laat geremd ofwel vroeg op het gas bij het uitkomen van de laatste bocht.

lieven

ofcours
de renaults zijn een beetje verder af...

lieven

de macs zijn zich precies aan het amuzeren :D

Jasper

Er gebeurt al enkele minuten niks maar nu zijn beide Renault op de baan, om misschien enkele plaatsen te pakken.

Ferrari 2010

#65
hmmm, ziet er goed uit. De Ferrari's momenteel toch mooi 3de en 4de. Dankzij de crash van walfie kan ik nog ff wat live meepikken  ;D ;D
Ondanks dat Rubens momenteel voor Michael zit wil dat niet veel zeggen. Hij zit er evenveel voor als Michael daarstraks voor Rubens zat. Niets dus...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Roel

volgens mij wordt de vraag (zonder motorproblemen e.d.) Kimi of Juan Pablo?
God save Mclaren

Ferrari 2010

Citaat van: Sept op 17 juni 2005 - 14:47:44
Al geweten of Ferrari al dan niet met hun nieuwe motor-evolutie start?
Als ik deze sessie de tijden zie wel denk ik. Ze zitten plots achter de Mac's ipv achter de hele reeks toppers.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Denk ik ook, maar Ferrari is verrassend sterk. Renault rijdt veel meer dan ze gewoon zijn en geraken toch niet aan McLaren en Ferrari. Dit zal een slecht Renault-weekend worden denk ik, hopelijk haalt Räikkönen nog een punt of 6 in op Alonso dit weekend. :)

Mikacouli

Vergeet het maar. Renault zal er staan morgen, ben ik van overtuigd. Hoe lang is het geleden dat ze es zeer goed presteerden de vrijdag.

McLaren lijkt wel erg sterk en je ziet dat er nog veel ruimte voor verbetering is. Telkens ze buitenkwamen verbeterden ze hun tijd behalve toen de de lange stint deden. Monty zit wel heel kort op Kimi, is dit omdat zijn vrouw er voor de eerste keer bij is  :P Je zou voor minder  ;D ;D

Ferrari, nja afwachten tot morgen want zo'n vrijdagen hebben ze nog al gehad. Hun vrijdag is meestal onbetrouwbaar. Die van de zaterdag zijn meestal de juiste verhoudingen. Let's wait till tomorrow

dj Peter

Het lijkt een serieuze klapper geweest te zijn van Ralf.  :o Op precies dezelfde plek als vorig jaar! Wetende dat ook zijn teamgenoot te maken kreeg met een ontplofte band zou ik er niet van versteld staan dat er ook in de race banden gaan ploffen.
De Mac's zijn weer in vorm blijkbaar, maar vooral: Ferrari op 3 en 4 in de tweede training dat geeft weer een sprankeltje hoop. Afwachten wat het wordt, een race kan soms raar verlopen dit jaar....

jandr

Zoals ik deze week al zei, we gaan nog wa zien gebeuren met die banden... Ik denk dat we er mee moeten rekening houden dat ze ofwel de race gewoon afgelasten of ergens een chicane plaatsen op recht stuk tegen zondag.

Dit is onverantwoord.

Doefie


lieven

tziet er een beetje kappot uit :/

Raikkonen MASTER

Achterband gesprongen en daardoor controle over het stuur verloren op het lange rechte stuk.

Dat zegt althans een fotograaf die op dat stuk van het circuit stond.