GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

Jasper

Ik denk dat de teams in een bepaald aantal races tabaksreclame mogen hebben of zo. Of misschien is Marlboro gewoon niet zo bekend in de VS, maar dat zou me verbazen.

Juan Pablo

misschien mogen teams maar een aantal races tabaksreclame, en is het in de VS niet zo populair/bekend(malboro)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The Iceman

Citaat van: Schumi 2005 op 17 juni 2005 - 20:29:34
Toen ik net wat foto's bekeek viel me iets op. McLaren heeft wel tabaksreclame en ferrari niet. Wat is hiervoor de verklaring?
Ferrari mag geen tabaksreclame maken omdat in de IRL het team van Penske al met Marlboro sponsoring rondrijdt. West mag wel sponsoren omdat het voor de rest in de USA geen enkele andere motorsportdiscipline sponsort. In de USA mag een tabakssponsor zich maar op één motorsportdiscipline concentreren dacht ik.  

Jasper

Ah ja dat was het.

lieven

ja man coulthard eeft ook een lap vleugeltjes gekregen zekers
btw kimi zijn tijd, als de macs echt zo snel zijn en de rest ni  :o

lieven

en den ralf weer in de muur :-\

JVA

Ralf terug zwaar gecrasht tijdens de tweede vrije training....

Gelukkig blijkt alles OK met hem!

Jasper

Ralf crasht in de laatste bocht, net als vorig jaar tijdens de race. Deze keer kan hij wel zelf uit de wagen kruipen, maar z'n bolide is zwaar beschadigd...

EDIT: damn, te laat ;D

The Iceman

Wou misschien zien of zijn Toyota even crashbestendig is dan zijn BMW Williams vorig jaar.  ;D ;D ;D Kon er wel niets aan doen precies. Lekke band achteraan of ophanging gebroken misschien ???? Dat belooft voor dit weekend. 

lieven

btw het verschil tussen de mac van kimi en dan de eerste andere auto (RBR!!) zo groot :o

JVA

Is trouwens al de tweede toyota die ze deze training kunnen herstellen. Ook Zonta ging er erg vroeg al af...

Jasper

Citaat van: lieven op 17 juni 2005 - 21:21:23
btw het verschil tussen de mac van kimi en dan de eerste andere auto (RBR!!) zo groot :o
De sessie is 12 minuten ver dus dat zegt echt nog niets hoor.

lieven

de snelste tidj nu is toch al veel sneller als vorige vrije training!

lieven

en die 1 motor regel is zo kut he, soms kunde er zelf niets aan doen dat je crashed en dan als je motor dan niet meer bruikbaar is mag je 10 plaatsen gaan opschuiven....
de sletten!

Jasper

Ik weet niet zeker of dit echt zo is, daarom de 'waarschijnlijk' in het verslag...