GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

JVA

160.000 TOESCHOUWERS.

En er wordt op geen enkel moment rekening met hen gehouden.
Dit is het einde van de F1 in de USA als er geen race komt.

Onbegrijpelijk dat men geen band kan maken die 1 race (300 km) kan uithouden... :-\ :-\

Ferrari 2010

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 19:41:16
Het feit dat Ferrari er tegen was om met de Bridgestone-teams voorin te starten is een veeg teken.
De chicane zal er waarschijnlijk komen omdat nu ook Ferrari de aanvraag heeft ingediend.

Geen race zal als onmogelijk beschouwd worden.

Ferrari een voordeel kwijt? Zo zie ik het niet. Je zal nooit weten of ze een voordeel gehad zouden hebben op McLaren of een ander team. Waarom niet? Omdat de race zonder chicane niet gereden wordt.
Als Ferrari ook een chicane wil, zal het ook wel beter zijn voor hen of voor Bridgestone.
Het zou straf zijn, maar nu ook de bridgestoneteams niet meer tegen een chicane zijn. Zouden ze zelf ook aan het vrezen zijn voor hun eigen banden miusschien?  :-\ :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

jandr

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 19:41:16
Het feit dat Ferrari er tegen was om met de Bridgestone-teams voorin te starten is een veeg teken.
De chicane zal er waarschijnlijk komen omdat nu ook Ferrari de aanvraag heeft ingediend.

Geen race zal als onmogelijk beschouwd worden.

Ferrari een voordeel kwijt? Zo zie ik het niet. Je zal nooit weten of ze een voordeel gehad zouden hebben op McLaren of een ander team. Waarom niet? Omdat de race zonder chicane niet gereden wordt.
Als Ferrari ook een chicane wil, zal het ook wel beter zijn voor hen of voor Bridgestone.

als bridgestone dit probleem had, hadden Ferraris mooi in de box gebleven en hadden we niet eens over een chicane gepraat.

Die mannen van Michelin zijn krabbers en sukkelaars! Vorig jaar ook al 2 klappers! Ze krijgen de successen van dit seizoen als een booemerang in hun gezicht terug nu!

FerrariMan

Laatste nieuws is dat er geen chicane komt en de michelin teams slechts één ronde gaan rijden. Een gerucht? Komt van de Italiaanse zender live op het circuit.

jandr


Ferrari 2010

#275
Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 19:51:25
Laatste nieuws is dat er geen chicane komt en de michelin teams slechts één ronde gaan rijden. Een gerucht? Komt van de Italiaanse zender live op het circuit.
wedden dat ze dit niet doen? Er zallen wel minstens 2 rijders zo slim zijn om dat 7de of 8ste plaatsje in te pikken en om hie écht zeker over te zijn rijden zij 2 ronden ipv 1, wat de rest zogezegd zou doen...

**edit**
Ik zie nu de beelden van de laaste bocht en zie geen chicane. Het had me trouwens verwonderd als er wel een zou staan dat zo op een half uur een fatsoenlijke chicane ineen zouden flansen kan nooit niet fatsoenlijk zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Nobert Haug zei dat Mclaren binnenkomt na de opwarmronde en wss de andere michelin teams ook.

Raikkonen MASTER

Geen chicane en Michelin teams zullen niet langer dan een paar ronden meedoen. Dat is wat Michelin zegt. Maar zegt Michelin er direct bij: "De teams zijn zo geadviseerd, ze doen met het advies wat ze willen."

Als er 1 ongeluk of crash is, zullen naar alle waarschijnlijkheid alle wagens met Michelin banden naar binnen gaan...

Afwachten dus.

Raikkonen MASTER

It is interesting to see that Raikkonen has put a huge amount of rubber down and it looks as if he is risking it...

Bron: Eurosport.com

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 19 juni 2005 - 19:58:40
Nobert Haug zei dat Mclaren binnenkomt na de opwarmronde en wss de andere michelin teams ook.
Zo zegt men ook bij de live timing van Formula1.com

Bij McLaren staan ze al klaar. Ook Renault, Toyota, BAR, ze gaan écht binnen !!!
zaaaaaallllliiiiiiiiig  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkonen MASTER

It is interesting to see that Raikkonen has put a huge amount of rubber down and it looks as if he is risking it...

Bron: Eurosport.com

Coulthard op radio: "Als het mijn beslissing is, dan race ik."

Ferrari 2010

dit word een lachen race  ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 20:03:07
It is interesting to see that Raikkonen has put a huge amount of rubber down and it looks as if he is risking it...

Bron: Eurosport.com

Coulthard op radio: "Als het mijn beslissing is, dan race ik."
het blijkt niet zijn beslissing te zijn precies...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Er is niks zaligs aan, wel eerlijk.

Hopelijk krijgen ze hun geld terug..

Jean Todt

Hopelijk spelen ze het bij Ferrari slim en rijden ze op safe, rustig treintje rijden.