Del Piero

Gestart door Raikkonen MASTER, 19 juni 2005 - 17:13:21

« vorige - volgende »

Hamilton MASTER

Del Piero naast Luca Toni in de spits...

Enkel Iaquinta en Gilardino hebben een goed seizoen gehad.

Mooi wat ook de laatste 2 hebben gepresteerd.
Gilardino na 1 seizoen Milan direct doorgebroken en topschutter van Milan. Een heel talentvolle jongen met veel groeimogelijkheden.

Maar Lippi zal voor ervaring kiezen en ik zou opteren voor Del Piero en Toni.



Roel

Euforie of niet, deze Del Piero MOET mee naar het WK en MOET meer spelen bij Juve.

Zo niet, hebben Lippi en Capello zwaar afgedaan. Critiscasters moeten nu maar eens definitief  én objctief hun mening herzien en respect tonen per Mistero Del Piero.

Wat een eerbetoon trouwens op de site... mooi. En no way dat Del Piero Juve verlaat, naar Arsenal zeker :-s dan geef ik Spanje én Barca 0.000000000001% meer kans.
God save Mclaren

FerrariMan

Jup, het grote verschil met hem en anderen in de klasse die hij toont, op als naast het veld.
Nooit in zijn carriere heeft hij een coach of andere speler aangevallen, zelfs niet wanneer hij niet aan spelen toe kwam en door Capello keer op keer vernederd werd vorig seizoen.

Dit seizoen is de vonk gesprongen, en heeft hij Capello grandioos te kakken gezet.

Men wou van Zlatan het nieuwe wonderkindje maken, maar Del Piero laat in stijl zien waarom Juventus hem wil hebben.

Gezien Vieri amper gespeeld heeft en nu naar Monaco trekt lijkt het mij vrij waarschijnlijk dat Lippi zal opteren voor Del Piero op het WK, wel met een bankzittersrol ter vervanging van Totti in de tweede helft. Maar volgens mij is hij zo van grotere waarde.

Hamilton MASTER

Ik vind Totti een beetje overroepen.
Net als Cassano eigenlijk.

Italië heeft veel goede spitsen gehad maar Totti is niet dé superspits of spelmaker die Italië nodig heeft.

Ik zie eerder een meer aanvallend ingestelde Pirlo als spelmaker bij Italië.
Ze hebben genoeg verdedigende middenvelders en Pirlo lijkt me wel geschikt.

Achterin hebben ze natuurlijk weelde en ook in doel is er een overschot.

Italië zal het goed doen denk ik. Lippi is een goede coach.



Roel

Citaat van: FerrariMan op 12 januari 2006 - 13:59:07
Jup, het grote verschil met hem en anderen in de klasse die hij toont, op als naast het veld.
Nooit in zijn carriere heeft hij een coach of andere speler aangevallen, zelfs niet wanneer hij niet aan spelen toe kwam en door Capello keer op keer vernederd werd vorig seizoen.

Dit seizoen is de vonk gesprongen, en heeft hij Capello grandioos te kakken gezet.
Men wou van Zlatan het nieuwe wonderkindje maken, maar Del Piero laat in stijl zien waarom Juventus hem wil hebben.

Gezien Vieri amper gespeeld heeft en nu naar Monaco trekt lijkt het mij vrij waarschijnlijk dat Lippi zal opteren voor Del Piero op het WK, wel met een bankzittersrol ter vervanging van Totti in de tweede helft. Maar volgens mij is hij zo van grotere waarde.

Ik zou graag eens weten hoe de juventini in Italië daar over denken. Capello doet blijkbaar geen slecht aan het team, maar hij vernederde vorig jaar en nu eigenlijk toch ook nog het grootste symbool van Juve: ADP.
Ik vraag me af wat zijn probleem is... Zlatan is sterk en goed, maar qua resultaten toch magertjes, en wegen wegen mag je doen, maar als er geen assists of goals komen, wat dan...Capello moet gewoon buigen voor zijn kapitein, heerlijk :-)
God save Mclaren

FerrariMan

Citaat van: Roel op 12 januari 2006 - 19:01:46
Citaat van: FerrariMan op 12 januari 2006 - 13:59:07
Jup, het grote verschil met hem en anderen in de klasse die hij toont, op als naast het veld.
Nooit in zijn carriere heeft hij een coach of andere speler aangevallen, zelfs niet wanneer hij niet aan spelen toe kwam en door Capello keer op keer vernederd werd vorig seizoen.

Dit seizoen is de vonk gesprongen, en heeft hij Capello grandioos te kakken gezet.
Men wou van Zlatan het nieuwe wonderkindje maken, maar Del Piero laat in stijl zien waarom Juventus hem wil hebben.

Gezien Vieri amper gespeeld heeft en nu naar Monaco trekt lijkt het mij vrij waarschijnlijk dat Lippi zal opteren voor Del Piero op het WK, wel met een bankzittersrol ter vervanging van Totti in de tweede helft. Maar volgens mij is hij zo van grotere waarde.

Ik zou graag eens weten hoe de juventini in Italië daar over denken. Capello doet blijkbaar geen slecht aan het team, maar hij vernederde vorig jaar en nu eigenlijk toch ook nog het grootste symbool van Juve: ADP.
Ik vraag me af wat zijn probleem is... Zlatan is sterk en goed, maar qua resultaten toch magertjes, en wegen wegen mag je doen, maar als er geen assists of goals komen, wat dan...Capello moet gewoon buigen voor zijn kapitein, heerlijk :-)
Maar langs twee kanten, op deze manier brengt hij wel weer het beste boven in Del Piero, en dat mankeerde wel wat toen Lippi vertrok bij het team.

Totti blijft, voor mij toch, een klasbak. Spijtig van zijn temperament op het veld maar het is een speler die met één actie de kaarten kan draaien, en vaak is die actie een geniale pass zoals bijvoorbeeld het hakje naar Pessotto tijdens de finale tegen Frankrijk in 2000, en daaruit resulteerde toen de Italiaanse goal.

Maar kan hij zich inhouden?


Hamilton MASTER

Ik kan hem alvast niet uitstaan.

Hij is een goede voetballer maar ik denk niet dat Italië het slechter zou doen zonder hem.

Ik denk dat een Pirlo het ook goed zou doen.  Het zou anders zijn maar met de techniek die Pirlo heeft moet het lukken meen ik.

In de toekomst De Rossi? Hem omscholen tot echte nummer 10 moet mogelijk zijn met zijn talent.



razzle_dazzle

Soms klets je er toch wat uit hoor...Rossi was een centrumspits (oorspronkelijk een linksbuiten maar bij Vicenza omgevormd tot spits), Pirlo is een controlerende middenvelder die vaak infiltreert. In België kan je hem mss vergelijken met Geraerts of Baseggio maar zeker niet met een spits!


Hamilton MASTER

Totti was in principe een man achter de spitsen...

Hij was de aangever van Delvecchio en Montella.

Een nummer tien in het huidige voetbal is iemand die het middenveld kan controleren en beslissende passes geeft aan de spitsen. Van tijd tot tijd komt hij ook infiltreren in het strafschopgebied van zijn tegenstander.

Totti is nooit een echte spits geweest. Daarin liggen zijn kwaliteiten ook niet.

Ik zie een Pirlo wél als een nummer 10. Net als De Rossi.



Hamilton MASTER

Trouwens, heb jij het over Maurizio Rossi?

Ik heb het over Daniele De Rossi...

De speler die door Capello wordt gezien als hét grootste talent in Italë, dé nieuwe spelmaker van AS Roma. Hij wil De Rossi binden aan AS Roma voor heel zijn carrière.


Trouwens... Ik klets er niets uit... Het is gewoon zo.



FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 13 januari 2006 - 16:12:34
Trouwens, heb jij het over Maurizio Rossi?

Ik heb het over Daniele De Rossi...

De speler die door Capello wordt gezien als hét grootste talent in Italë, dé nieuwe spelmaker van AS Roma. Hij wil De Rossi binden aan AS Roma voor heel zijn carrière.


Trouwens... Ik klets er niets uit... Het is gewoon zo.
Waarom wil Capello De Rossi binden aan Roma?? Wat is zijn band met de man?

Hamilton MASTER

Capello was zijn ex-trainer?

Capello zei dit toen hij coach was van AS Roma. Hij heeft onlangs bevestigd dat De Rossi best nog even bij AS Roma blijft, en wie weet niet voor goed.



FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 13 januari 2006 - 17:44:49
Capello was zijn ex-trainer?

Capello zei dit toen hij coach was van AS Roma. Hij heeft onlangs bevestigd dat De Rossi best nog even bij AS Roma blijft, en wie weet niet voor goed.
Ah ik dacht al dat hij nog banden met Roma had ofzo.  :)

Hamilton MASTER

Citaat van: FerrariMan op 13 januari 2006 - 17:55:01
Citaat van: Raikkonen MASTER op 13 januari 2006 - 17:44:49
Capello was zijn ex-trainer?

Capello zei dit toen hij coach was van AS Roma. Hij heeft onlangs bevestigd dat De Rossi best nog even bij AS Roma blijft, en wie weet niet voor goed.
Ah ik dacht al dat hij nog banden met Roma had ofzo.  :)

Wie weet ;)
Capello is een heel goede trainer. Als hij zoiets zegt over een van zijn pupillen, zal hij waarschijnlijk wel gelijk hebben.
De Rossi is een klasbak, we gaan nog veel van hem horen. Maar de echte topclubs (Barcelona, Chelsea, Real Madrid, Man Utd, Arsenal, Bayern, ...) wachten nog een beetje af. De Rossi zal dit seizoen waarschijnlijk helemaal doorbreken, ook bij de Italiaanse nationale ploeg. Dan zal er genoeg gespeculeerd worden over zijn toekomst.



razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 13 januari 2006 - 16:12:34
Trouwens, heb jij het over Maurizio Rossi?

Ik heb het over Daniele De Rossi...

De speler die door Capello wordt gezien als hét grootste talent in Italë, dé nieuwe spelmaker van AS Roma. Hij wil De Rossi binden aan AS Roma voor heel zijn carrière.


Trouwens... Ik klets er niets uit... Het is gewoon zo.

Neen ik had het over Paolo Rossi, de legendarische spits van het WK'82, my mistake dus  ;).

Maar toch nog even dit: elk jaar worden er zogzegd nieuwe Maradona's, Zindanes of Cruys ontdekt, maar heel veel van deze jonge talenten halen het niet, een perfect voorbeeld hier van is Ivan De La Pena. Ik hou niet zo van spelers die reeds opgehemeld worden, zonder dat ze iets bewezen hebben.