Michael Jackson onschuldig!

Gestart door Racegirl, 13 juni 2005 - 23:49:42

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 17 juni 2005 - 21:29:28
En dan neem ik aan dat ik de 'zou' er nog zelf mag bijverzinnen en 'geen eerlijk' mag vervangen door 'een oneerlijk'?
;D ;D ;D
veralgemeennederlands dit forum niet te hard hé Jasper. We zijn allemaal maar mensen en gebruiken overal ons eigen dialect, misschien dat ze het daar zo zeggen. Is net als die deerne hé. KHadek nog nooit van gehoord.  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

'Geen eerlijk' kan ik nog snappen als dialectisme maar een werkwoord weglaten niet eigenlijk.

razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 17 juni 2005 - 16:09:02
Hij heeft Neverland toch verkocht ?

Maar zelfs door die verkoop raakt hij niet uit de schulden...
Zoals al gezegd, een tournee door Europa en Azië is de enige oplossing om 'snel' aan geld te komen.
Want in Amerika krijgt hij nauwelijks nog een wei vol om het zo cru te zeggen.


Ach je hebt blut zijn en bluhuuut zijn he, Mike Tyson is zogezegd ook failliet en die rijdt rond in een Aston Martin Vanquish  :). Laat MJ deelnemen aan een paar commerciële acties en hij is terug binnen. En in Amerika geen wei meer vol krijgen? Dat betwijfel ik toch hoor, gezien de massale opkomst Michael fans die wekenlang logeerden aan het gerechtsgebouw  :o.

Ramses

Citaat van: Jasper op 17 juni 2005 - 22:37:52
'Geen eerlijk' kan ik nog snappen als dialectisme maar een werkwoord weglaten niet eigenlijk.

buiten die "zou" die weggelaten is, is die zin grammaticaal in orde.

Raikkonen MASTER

Citaat van: Ramses op 17 juni 2005 - 22:59:41
Citaat van: Jasper op 17 juni 2005 - 22:37:52
'Geen eerlijk' kan ik nog snappen als dialectisme maar een werkwoord weglaten niet eigenlijk.

buiten die "zou" die weggelaten is, is die zin grammaticaal in orde.

Zie ik daar een zin die niet begint met een hoofdletter?  :o ;)

Jasper

Citaat van: Ramses op 17 juni 2005 - 22:59:41
Citaat van: Jasper op 17 juni 2005 - 22:37:52
'Geen eerlijk' kan ik nog snappen als dialectisme maar een werkwoord weglaten niet eigenlijk.

buiten die "zou" die weggelaten is, is die zin grammaticaal in orde.
De komma is noodzakelijk en volgens mij is "moest hij..." eigenlijk, strikt genomen, een fout, en moet dat eigenlijk "als hij ... zou zijn" zijn.