Probleem met stuur bij GP4...

Gestart door Raikkonen MASTER, 01 september 2005 - 17:26:07

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Heb net een stuur gekocht met pedalen maar krijg hem niet gekalibreerd bij GP4...

Dus nu blijkt het een totaal nutteloze aankoop te zijn. Drivers zijn geïnstalleerd en ook het testen met het programma zelf lukt, maar ik kan hem dus niet configureren in GP4.

Iemand dit ook al voor gehad? Of enig idee hoe dit komt?

HELP :(

Ferrari 2010

kzou je graag helpen, maar ik heb geen stuur pedalen en speel GP4 niet. Succes ermee zou ik zeggen!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkonen MASTER

Heb net Need For Speed Underground 2 geïnstalleerd en hier werkt het stuur dus wel...

Raikkonen MASTER

Hmm, 2 nieuwe problemen...

1) Als ik mijn gas wil instellen van mijn pedaal, doet hij niets. Hij ziet mijn gaspedaal als Enter toets en ik heb bijgevolg geen gas-toets meer... Hoe dit te verhelpen ?


2) Ik krijg GP4 niet meer opgestart, kreeg hem 1x opgestart en nu krijg ik enkel een zwart scherm en gebeurt er nadien niets meer. Zelfs na opnieuw te installeren kan ik 1x starten en nadien niets meer...

McChouffe

Citaat van: Raikkonen MASTER op 01 september 2005 - 19:40:442) Ik krijg GP4 niet meer opgestart, kreeg hem 1x opgestart en nu krijg ik enkel een zwart scherm en gebeurt er nadien niets meer. Zelfs na opnieuw te installeren kan ik 1x starten en nadien niets meer...

Heb je alle mappen en eventuele register-keys ook verwijderd?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Raikkonen MASTER

Het is gelukt nu.
Vraag me niet hoe maar het is gelukt ;)

sledge

Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Raikkonen MASTER