U2's "Vertigo//2005"-tournee

Gestart door Jasper, 10 juni 2005 - 21:46:32

« vorige - volgende »

Jasper

Vandaag is in Brussel het Europese deel van de Vertigo//2005-tournee van U2 van start gegaan in het Koning Boudewijnstadion te Brussel. De tickets waren op 6 uur tijd uitverkocht, een teken dat U2 na 20 jaar internationale activiteit nog steeds razend populair is.

Ikzelf heb de recentste cd, How to dismantle an atomic bomb, en ik moet zeggen dat het gewoonweg supermuziek is die de Ierse groep maakt. Zijn er hier nog U2-fans en vooral, zijn er hier mensen die op dit moment (10 juni, 21.46u) het concert bijwoonden? Of die U2 al eerder live gezien hebben?

razzle_dazzle

U2 is tijdloos, iedereen houdt van U2. Ik heb een viertal dvd's van live optredens en enkele cd's van hen maar ik heb ze nog nooit live aan het werk gezien.
Weet je toevallig of ze nu ook een dvd gaan uitbrengen over dat concert?


Jasper

Geen idee eigenlijk. Weet jij toevallig of dit concert op tv uitgezonden wordt binnenkort? ;)

Scuderia Ferrari

Nou heb ik bijna alle groten der aarde zien langs komen, maar U2 ontbreekt in mijn lijstje. Jammer dat ze in de Arena staan en niet in Ahoy of de Kuip >:(

Bjorn

Ik heb ook al veel grote namen zien concerteren maar naar zo'n stadionconcerten ga ik al lang niet meer. Véél te groot. Je moet al hoerechance hebben om dicht bij dat podium te staan. Moesten ze ooit nog eens naar het Sportpaleis komen dan ga ik zeker naar U2 gaan kijken.
De Mens: In Het Gras![/color]

Jasper

#5
Ik denk dat het Sportpaleis een beetje te klein is geworden voor U2.

Gisteren hebben ze een aantal vrij lange fragmenten laten zien op het nieuws en ik moet zeggen dat het me prachtig leek. Die achtergrond, man, prachtig gedaan!

Racegirl

Ik had een kaart... :-\

Maar ben niet geweest...  :( :'(

Moest kado overhandigen voor iemand zijn verjaardag en wat blijkt, een kwartiertje nadat ik mijn kaart heb doorverkocht... >:(

De jarige was vertrokken op verrassingsweekend ???
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Ik vind naar een concert van U2 gaan wel een geldige reden om iemands verjaardagscadeau een dag later te overhandigen hoor. :-\ Hopelijk heb je nog winst gemaakt met je kaart, want je had er honderden euro's voor kunnen krijgen als je even de Heizel was rondgelopen de uren voor het concert...

Alan Blues

Citaat van: Racegirl op 13 juni 2005 - 23:00:46
Ik had een kaart... :-\

Maar ben niet geweest...  :( :'(

Moest kado overhandigen voor iemand zijn verjaardag en wat blijkt, een kwartiertje nadat ik mijn kaart heb doorverkocht... >:(

De jarige was vertrokken op verrassingsweekend ???

Dat moet inderdaad wel een rot gevoel geven...  :-\ :-\ :-\

Ik heb U2 in '82 gezien op Rock Werchter.  8) 8) 8)

Racegirl

 :) Toen was ik nog niet geboren  ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.