Gelukkige verjaardag Schumi nr1

Gestart door Ferrari 2010, 17 juni 2005 - 14:28:43

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Een gelukkige 23ste verjaardag Schumi nr1!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros


Raikkonen MASTER


Jasper

Eindelijk nog eens een verjaardagtopic voor iemand die ooit online komt. Gelukkige verjaardag Schumi nr1! :D

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 17 juni 2005 - 15:52:01
Eindelijk nog eens een verjaardagtopic voor iemand die ooit online komt. Gelukkige verjaardag Schumi nr1! :D
Volgende week is Razzle_Dazzle aan de beurt dacht ik  ;) ;D ;D
Oja, ik open meestal die topics, behalve verleden week had Supermariobros het gedaan. Jullie denken toch ook aan mijn verjaardag op 13 augustus hé. Ik zou mezelf zielig vinden als ek zelf die topic zou moeten opendoen  :-X :-X :-X :-X
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Een wel gemeende merci allemaal :) Bedankt voor de wensen!

razzle_dazzle


Mikacouli


Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 17 juni 2005 - 16:57:13
Citaat van: Jasper op 17 juni 2005 - 15:52:01
Eindelijk nog eens een verjaardagtopic voor iemand die ooit online komt. Gelukkige verjaardag Schumi nr1! :D
Volgende week is Razzle_Dazzle aan de beurt dacht ik ;) ;D ;D
Oja, ik open meestal die topics, behalve verleden week had Supermariobros het gedaan. Jullie denken toch ook aan mijn verjaardag op 13 augustus hé. Ik zou mezelf zielig vinden als ek zelf die topic zou moeten opendoen :-X :-X :-X :-X
Hehe. Maar ik wil maar zeggen, je moet niet voor iedereen een topic openen want de helft komt hier toch nooit online.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 17 juni 2005 - 21:27:30
Citaat van: Schumi 2005 op 17 juni 2005 - 16:57:13
Citaat van: Jasper op 17 juni 2005 - 15:52:01
Eindelijk nog eens een verjaardagtopic voor iemand die ooit online komt. Gelukkige verjaardag Schumi nr1! :D
Volgende week is Razzle_Dazzle aan de beurt dacht ik ;) ;D ;D
Oja, ik open meestal die topics, behalve verleden week had Supermariobros het gedaan. Jullie denken toch ook aan mijn verjaardag op 13 augustus hé. Ik zou mezelf zielig vinden als ek zelf die topic zou moeten opendoen :-X :-X :-X :-X
Hehe. Maar ik wil maar zeggen, je moet niet voor iedereen een topic openen want de helft komt hier toch nooit online.
Als ik het achteraf bekijk heb je gelijk. Kzal er in het vervolg op letten. Bij de volgende 2, MX en Razzle_Dazzle kan er in elk geval niets mis gaan, zijn beide vrij actief  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.