vaderdag

Gestart door Supermariobros, 06 juni 2005 - 16:13:54

« vorige - volgende »

Schumi nr1

Even nog een duidelijker afbeelding:


Dit zijn dus vijzen, schroeven. De dingen op de eerste afbeelding zijn inderdaad bouten.

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi nr1 op 07 juni 2005 - 20:01:03
Even nog een duidelijker afbeelding:


Dit zijn dus vijzen, schroeven. De dingen op de eerste afbeelding zijn inderdaad bouten.
Duidelijkere tekening inderdaad. Ik kon er maar geen goede van vinden  :-\ Ramses heeft de eerste foto genomen met een hoopje metaal op als je bij google het woord "vijzen" intypt  ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Inderdaad, heb ik ook opgemerkt :D.

Scuderia Ferrari

Citaat van: Tim C op 07 juni 2005 - 19:28:24
eigenlijk zijn dat bouten  :P
Zal ik dan hier op het forum even lekker gaan bouten?  :P

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 07 juni 2005 - 19:46:08

en de sliert die hier aanhangt zijn ook vijzen. (khad zo een boormachien eigenlijk nog nooit gezien :o)
Lol, een machine-schroevendraaier om snel boren mee af te schieten achter elkaar? ;D

Doefie

Citaat van: Jasper op 08 juni 2005 - 14:43:28
Citaat van: Schumi 2005 op 07 juni 2005 - 19:46:08

en de sliert die hier aanhangt zijn ook vijzen. (khad zo een boormachien eigenlijk nog nooit gezien :o)
Lol, een machine-schroevendraaier om snel boren mee af te schieten achter elkaar? ;D

Briefje naar Amerika schrijven

O meneer Bush, ze maken hier illegale wapens in Wallonië... ps, er is olie genoeg

Ze zullen snel hier staan ;)

Ferdinand C Grun

#21
Citaat van: Bjorn op 06 juni 2005 - 17:21:48
Komende zaterdag is het al vaderdag. Ik koop samen met m'n moeder en broer een radio in een soort buisvorm. Hij wou dat graag dus, dat is gemakkelijk.  ;D
In Nederland is het volgens mij 19 juni vaderdag (dus zaterdag zondag (natuurlijk) over een week)  :-\ We moeten natuurlijk niet op de verkeerde dag met cadeaus aankomen zetten :)
Seizoen 15: kampioen groep G3h (F1-REM)
F1REM: G1
MOTOGPREM: G1

Ramses

Is vaderdag niet op een zondag, net als moederdag? :-\

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 08 juni 2005 - 14:43:28
Citaat van: Schumi 2005 op 07 juni 2005 - 19:46:08

en de sliert die hier aanhangt zijn ook vijzen. (khad zo een boormachien eigenlijk nog nooit gezien :o)
Lol, een machine-schroevendraaier om snel boren mee af te schieten achter elkaar? ;D
Jawadde, veel cooler dan dit komt het niet.

Racegirl

Op onze (Libelle) kalender staat ook dat het pas op 19 juni vaderdag is...

Ik heb al een kadootje! Mijn pa is beetje dol op whiskey.
Ik ben naar Dublin geweest (remember) en heb daar de Jameson Whiskey Distillery bezocht. In het winkeltje heb ik een doos gekocht met een boekje over Ierse Whiskey en natuurlijk allemaal kleine flesjes om te proeven!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Rippie

Uit mijn agenda:
12 juni: vaderdag (België)
19 juni: vaderdag (Nederland)

;)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

lieven

Citaat van: BenedictusXVII op 08 juni 2005 - 22:31:44
Citaat van: Jasper op 08 juni 2005 - 14:43:28
Citaat van: Schumi 2005 op 07 juni 2005 - 19:46:08

en de sliert die hier aanhangt zijn ook vijzen. (khad zo een boormachien eigenlijk nog nooit gezien :o)
Lol, een machine-schroevendraaier om snel boren mee af te schieten achter elkaar? ;D
Jawadde, veel cooler dan dit komt het niet.
lijkt me eigenlijk handig!!
hoeveel keer ik al niet gevloekt heb op vijzen omdat ik met ene hand makita moet vasthouden en met andere hand een houten plaatje ofzo en dan nog eens een vijs, praktisch is iets anders :)