GP van Canada

Gestart door Ferrari 2010, 05 juni 2005 - 10:25:45

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Rare startgrid  :o, dit belooft voor de race  :P ;D.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 11 juni 2005 - 19:55:05
Pole voor Button, dat wil zeggen dat hij extreem licht staat, hetzelfde geldt voor Schumi.
Jah, maar ze zijn toch maar sneller dan de Mac's hé. Ik denk dat Schumacher mits een 3-stopper zijn positie zeker zal behouden in de race, en met wat geluk zelfs verbeteren  :P :P :P
De Mac's sloegen me tegen, niet dat ik dat erg vind, maar toch  ;D ;D Sterke prestatie van Button, en een proficiat voor Albers en Villeneuve. Kveronderstel dat Sauber op dit moment enkel blij kan zijn met JV.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Citaat van: BenedictusXVII op 11 juni 2005 - 16:13:07
Citaat van: Jasper op 11 juni 2005 - 16:10:56
En Ferrari... nu ja, Ferrari... :-\
Trek het je niet aan, zelfs ik weet niet meer wat te zeggen.
Komaan mannekes,de moed erin houden hé: Rubens kent technische problemen en start achteraan, maarrrrrr........Die duitser met zijn zeven sterren staat toch maar mooi op de eerste rij te blinken, naast (verrassing!) Button. Trainingstijden zeggen mij totaal niks, het zijn de kwalificatie-en racetijden die tellen. Kijk naar Kimi: snelste in laatste oefensessie, maar lang niet in de kwali. Zware auto? Pitstopstrategie? We zien wel. Der Meister staat weer waar hij hoort te staan en ik ben razend benieuwd naar de race.

Sept

Zeer teleurstellende prestatie van de Williams-jongens..
1991 - 2004 = 7

FF

Citaat van: Schumi 2005 op 11 juni 2005 - 19:51:37
joepiee, Schumi op de eerste lijn. Ondanks het uitvallen van Rubens is dit toch een feesje voor ferrari denk ik. Mijn dag kanin ieder geval niet meer stuk  ;D ;D

morgen is er ook nog een dag he  ;)
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

FerrariMan

#95
Citaat van: Jasper op 11 juni 2005 - 19:55:05
Pole voor Button, dat wil zeggen dat hij extreem licht staat, hetzelfde geldt voor Schumi.
Nutteloze voorspelling, voor hetzelfde staat McLaren licht en Alonso het zwaarst van iedereen.
Hoe jij dat zo op voorhand kan weten...een gave? De indicaties van een betere kwali voor Ferrari waren er al sinds vorige GP en nu met nieuwe banden. Volgens mij maken ze eindelijk een kans op de winst.

Niet vergeten dat de Mac van Kimi verder staat wegens dat foutje.

Maar bon, realistischer gezien zal McLaren wel wat zwaarder staan.

We zien wel, ik denk alleen dat beide Ferrari's de finish niet zien.

Jasper

Hetzelfde als gisteren, maar dan met andere sessies. Snap je nu waarom ik Button vederlicht zie staan en zie pitten voor de tiende ronde?

http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P7044_0_1_0

The Iceman

Button staat vrij licht, Schumacher ook. Mclaren staat heel zwaar ( toch een heel verschil tussen Kimi's tijd van de laatste vrije oefensessie en zijn kwalitijd. Maakte ook wel een klein foutje tijdens zijn kwali ronde, daarom was Monty sneller vandaag ). Renault rijdt naar het schijnt met hardere Michelin's dan Mclaren. Trouwens Schumi's banden gezien na de laatste vrije training ??? Serieus versleten. Van Williams had ik veel meer verwacht. Beter zich wat bezig houden met de ontwikkeling van de wagen dan met modder naar elkaar te gooien. Al bij al verwacht ik morgen toch een spannende race. Zeker als de weergoden er zich mee gaan bemoeien. Op RTL Duitsland zeiden ze dat de kans op regen morgen 70% bedraagt. Hopelijk geen al te grote zondvloed, anders gaat een groot deel van de race verloren achter de Mercedes SLK.

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 11 juni 2005 - 20:05:02
Citaat van: BenedictusXVII op 11 juni 2005 - 16:13:07
Citaat van: Jasper op 11 juni 2005 - 16:10:56
En Ferrari... nu ja, Ferrari... :-\
Trek het je niet aan, zelfs ik weet niet meer wat te zeggen.
Komaan mannekes,de moed erin houden hé: Rubens kent technische problemen en start achteraan, maarrrrrr........Die duitser met zijn zeven sterren staat toch maar mooi op de eerste rij te blinken, naast (verrassing!) Button. Trainingstijden zeggen mij totaal niks, het zijn de kwalificatie-en racetijden die tellen. Kijk naar Kimi: snelste in laatste oefensessie, maar lang niet in de kwali. Zware auto? Pitstopstrategie? We zien wel. Der Meister staat weer waar hij hoort te staan en ik ben razend benieuwd naar de race.
die post van de forumpaus dateert wel van vóór de kwali hé. Die dateert van tijdens FP4 hé  ;)
Ik heb er een goed oog in, ik zie hier zeker een kans op de overwinning voor Schumi. En als het de weervoorspelling klopt gaat hij de regen hem daar nog wel een handje bij helpen als het wat moeilijkgaat  :P :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Tim C sprak van 30% kans op regen, bij de Duitsers zullen ze wel graag Schumi zien winnen zeker. ;D

Bij droog weer pakt Alonso de zege, wordt Schumi tweede en Kimi derde, en wordt het verschil Alonso-Kimi alweer 4 punten groter. Dat is althans mijn pronostiek.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 11 juni 2005 - 20:52:42
Tim C sprak van 30% kans op regen, bij de Duitsers zullen ze wel graag Schumi zien winnen zeker. ;D

Bij droog weer pakt Alonso de zege, wordt Schumi tweede en Kimi derde, en wordt het verschil Alonso-Kimi alweer 4 punten groter. Dat is althans mijn pronostiek.
Ja, inderdaad, maar als je over een dag verspreid 30% regenkans hebt, bestaat de kans dat het 7,6 uur gaat regenen hé  :P :P :P Trouwens, er stond ook in zijn bericht dat het vanaf 2 uur lokale tijd, das 1 uur na de start van de race, zou kunnen onweren hé  ;) :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Wel ja, zou kunnen, maar de kans is nog niet 1 op 3.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 11 juni 2005 - 21:01:13
Wel ja, zou kunnen, maar de kans is nog niet 1 op 3.
ja, en dan. Als er de hele dag door een kans van net niet 1/3 is dan gaat het theoretisch gezien wel 8 uur regenen hé  :P :P (laat me nu toch hopen! >:( ;))
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Mits een goeie strategie zit er zeker een podiumplaats in voor Schumi maar ik vrees voor die bandenvretende nieuwe asfaltlaag...Kzou zeggen laat de hemelsluizen maar openen  ;D.

Mikacouli

http://www.f1racing.nl/en/news.php?newsID=89163

Niks dan positief. Kimi wint morgen...
De eerste staan zeer licht, op stop minder.
Fout van Kimi, dat miniscuul dingetje :d:d:d
het is een beetje onrealistisch om te denken dat Ferrari terug is hoor! in de oefenritten waren ze nergens. Ook bar staat zeer licht. sponsers tevreden stellen zeker