GP van Canada

Gestart door Ferrari 2010, 05 juni 2005 - 10:25:45

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Vulture op 09 juni 2005 - 16:57:41
Nieuwe asfaltlaag + heel veel remmen + hoge temperaturen = banden die erg op de proef gesteld worden.
Remember Renault in Monaco? Ik vrees deze keer hetzelfde te zien.
Een leuke hevige plensbui zou welkom zijn in de race, net terwijl je aan het indommelen bent wordt het veld dooreengeschudt  :)
Ik vrees eerder dat de baancommisarissen er spijt van gaan hebben dat ze die job aan hebben genomen. Telkens dat zwarte vlaggetje zwaaien  ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Pitpass:
CitaatWe hear that McLaren encountered a number of problems during this week's 'test' at Elvington, the airfield in Yorkshire that British F1 teams use for straight-line testing, though seemingly not in contradiction of the 30-day test limit.

We hear that the Woking boys packed up early on Tuesday following a major engine failure, which filled the Yorkshire countryside with smoke and bits of Mercedes-Benz.

The Iceman

Citaat van: BenedictusXVII op 09 juni 2005 - 20:04:47
Pitpass:
CitaatWe hear that McLaren encountered a number of problems during this week's 'test' at Elvington, the airfield in Yorkshire that British F1 teams use for straight-line testing, though seemingly not in contradiction of the 30-day test limit.

We hear that the Woking boys packed up early on Tuesday following a major engine failure, which filled the Yorkshire countryside with smoke and bits of Mercedes-Benz.
Beter daar de motor in de fik, dan op het recht stuk in Canada  ;)

McLaren_über_alles

Citaat van: Snekuem op 09 juni 2005 - 20:07:48
Citaat van: BenedictusXVII op 09 juni 2005 - 20:04:47
Pitpass:
CitaatWe hear that McLaren encountered a number of problems during this week's 'test' at Elvington, the airfield in Yorkshire that British F1 teams use for straight-line testing, though seemingly not in contradiction of the 30-day test limit.

We hear that the Woking boys packed up early on Tuesday following a major engine failure, which filled the Yorkshire countryside with smoke and bits of Mercedes-Benz.
Beter daar de motor in de fik, dan op het recht stuk in Canada  ;)

Op de test in Silverstone had ook al een McLaren motorploblemen... (motor is toen vervangen)  :(
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Mikacouli

Citaat van: Kimi_über_alles op 09 juni 2005 - 20:48:04
Citaat van: Snekuem op 09 juni 2005 - 20:07:48
Citaat van: BenedictusXVII op 09 juni 2005 - 20:04:47
Pitpass:
CitaatWe hear that McLaren encountered a number of problems during this week's 'test' at Elvington, the airfield in Yorkshire that British F1 teams use for straight-line testing, though seemingly not in contradiction of the 30-day test limit.

We hear that the Woking boys packed up early on Tuesday following a major engine failure, which filled the Yorkshire countryside with smoke and bits of Mercedes-Benz.
Beter daar de motor in de fik, dan op het recht stuk in Canada  ;)

Op de test in Silverstone had ook al een McLaren motorploblemen... (motor is toen vervangen)  :(

Niet vergeten dat de teams tijdens de test de motoren gebruiken tot ze stuk gaan eh. Oml te testen hoeveel kilometers ze aankunnen. Die motor zal al aan het einde van zijn latijn dus het is niet verwonderlijk dat ie stuk ging. de McLaren is de betrouwbaarste wagen op de grid dus ik maak me geen zorgen. tevergeefse poging maw...

Ferrari 2010

Kvind dat Schumi voor het moment best goed kan volgen, staat momenteel 2de, op "slechts" 4/10 van een seconde van PDR  :P :P :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

jandr

Citaat van: Mikacouli op 09 juni 2005 - 21:29:56
Citaat van: Kimi_über_alles op 09 juni 2005 - 20:48:04
Citaat van: Snekuem op 09 juni 2005 - 20:07:48
Citaat van: BenedictusXVII op 09 juni 2005 - 20:04:47
Pitpass:
CitaatWe hear that McLaren encountered a number of problems during this week's 'test' at Elvington, the airfield in Yorkshire that British F1 teams use for straight-line testing, though seemingly not in contradiction of the 30-day test limit.

We hear that the Woking boys packed up early on Tuesday following a major engine failure, which filled the Yorkshire countryside with smoke and bits of Mercedes-Benz.
Beter daar de motor in de fik, dan op het recht stuk in Canada  ;)

Op de test in Silverstone had ook al een McLaren motorploblemen... (motor is toen vervangen)  :(

Niet vergeten dat de teams tijdens de test de motoren gebruiken tot ze stuk gaan eh. Oml te testen hoeveel kilometers ze aankunnen. Die motor zal al aan het einde van zijn latijn dus het is niet verwonderlijk dat ie stuk ging. de McLaren is de betrouwbaarste wagen op de grid dus ik maak me geen zorgen. tevergeefse poging maw...

Hoogmoed komt voor den val!

The Iceman

De La Rosa weer supersnel met de Mclaren zoals verwacht.  Een spannende strijd tussen Mclaren, Renault en misschien wel Toyota ( al deden Trulli en Half het niet zo goed vandaag ) is in de maak. Ferrari kan alleen maar hopen dat de hemelsluizen opengaan dit weekend boven het circuit van Montreal, anders gaat het een 0 score worden voor de roden vrees ik.

Jasper

Renault-McLaren is voorlopig inderdaad spannend, maar 't is maar een vrijdag.

FerrariMan

Toch ziet het er weer uit zoals alle voorbije GP's voor Ferrari.............mak.

Jasper

Nog iets opgehaald van een hele tijd geleden: http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P7028_0_1_0

Is interessant genoeg om er tijd in te blijven steken? Voorlopig neemt het redelijk wat tijd in beslag, maar ik ga waarschijnlijk op het einde van de maand Java beginnen leren en dan is het mijn doel om iets in mekaar te steken dat deze dingen automatisch berekent en rangschikt. Of dat gaat lukken is een andere vraag. :-\

Doefie

Citaat van: Jasper op 10 juni 2005 - 22:49:22
Nog iets opgehaald van een hele tijd geleden: http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P7028_0_1_0

Is interessant genoeg om er tijd in te blijven steken? Voorlopig neemt het redelijk wat tijd in beslag, maar ik ga waarschijnlijk op het einde van de maand Java beginnen leren en dan is het mijn doel om iets in mekaar te steken dat deze dingen automatisch berekent en rangschikt. Of dat gaat lukken is een andere vraag. :-\

Excell. Kolom 1 de tijden van de eerste sessie, kolom 2 de tijden van de tweede sessie. Derde kolom het verschil en dan laten rangschikken van groot --> klein of omgekeerd. Is makkelijkste ;)

Jasper

Dôh!!!

Hetgeen veel tijd in beslag neemt is het één voor één invoeren van die tijden, en dan alle verschillen over te schrijven.

The Iceman

Renault en Kimi supersnel tijdens de eerste vrije training op zaterdag. En aangezien Fisi altijd pech heeft  :) gaat de strijd wederom gaan tussen de jonge Spanjaard en Iceman. Wel opvallend vind ik dat BAR terug goed kan aansluiten na hun slecht weekend op de Nürburgring.

Jasper

En Ferrari... nu ja, Ferrari... :-\