GP van Canada

Gestart door Ferrari 2010, 05 juni 2005 - 10:25:45

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: IVY440 op 07 juni 2005 - 10:52:16
Het ziet er voorlopig fijn uit voor Montreal. De Weather Forecast op Yahoo voorspelt voor vrijdag en zaterdag al zeker Isolated thunderstorms, dus hebben we nog maar eens kans op regen in Montreal

En donderdag geven ze alweer mooi weer uit voor het weekend, zoals gewoonlijk

jandr

Dit wordt de laatste overwinning van Alonso dit seizoen. Zijn vingers zijn dan namelijk op.

McChouffe

Citaat van: jandr op 07 juni 2005 - 12:28:33
Dit wordt de laatste overwinning van Alonso dit seizoen. Zijn vingers zijn dan namelijk op.

Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik heb 10 vingers  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Citaat van: WebMachine op 07 juni 2005 - 12:36:38
Citaat van: jandr op 07 juni 2005 - 12:28:33
Dit wordt de laatste overwinning van Alonso dit seizoen. Zijn vingers zijn dan namelijk op.

Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik heb 10 vingers  ;)

Aan 1 hand  :P? Hij moet toch met een hand zijn stuur vasthouden e  :P.

Jasper

Citaat van: IVY440 op 07 juni 2005 - 10:52:16
Het ziet er voorlopig fijn uit voor Montreal. De Weather Forecast op Yahoo voorspelt voor vrijdag en zaterdag al zeker Isolated thunderstorms, dus hebben we nog maar eens kans op regen in Montreal
Isolated thunderstorms, dat is dus plaatselijk onweer, dat wil zeggen dat dat vijf minuten duurt en dan weer gedaan is met regen.

Alan Blues

Of, indien het zeer plaatselijk is, enkel boven de wagen van MS... ;)

Doefie

Citaat van: Razzle_dazzle op 07 juni 2005 - 14:03:22
Citaat van: WebMachine op 07 juni 2005 - 12:36:38
Citaat van: jandr op 07 juni 2005 - 12:28:33
Dit wordt de laatste overwinning van Alonso dit seizoen. Zijn vingers zijn dan namelijk op.

Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik heb 10 vingers  ;)

Aan 1 hand  :P? Hij moet toch met een hand zijn stuur vasthouden e  :P.

De laatste houdt hij voor op het einde he ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 07 juni 2005 - 16:56:47
Of, indien het zeer plaatselijk is, enkel boven de wagen van MS... ;)
OF: eene kant van het circuit hééél nat, de andere kurkdroog en lekker warm. Bandenvreten  ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkonen MASTER

Krijgt elke wagen 8 banden... Dubbele bezetting heet dat in het voetbal ;)

Ferrari 2010

Michelin start onderzoek naar nieuwe bandensoort: telkens dunnen lagen rubber, de ene laag voor droogweer, de andere extreme-wet weer. De dikte van elke laag is al naargelang de grootte van het deel van het circuit dat nat is   ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

" Karthikeyan en Monteiro besteden dagelijks zes uur aan het wandelen en het fietsen door de bossen om topfit te zijn voor de race in Montreal. Gray liet weten: "Dit is een geweldige plek om even aan het Formule 1-circus te ontsnappen en weer even goed te trainen en te eten. Bovendien moet de aanwezigheid van beren de rijders scherp houden!" "

Over een week iets nieuws in de F1, bruine beer vermomd als Karthikeyan, wie zal het verschil merken?


Ook een handige manier om van slechte coureurs af te geraken zonder een bom geld te moeten betalen  ;D ;D ;D ;D Misschien nog iets voor Peter Sauber?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Ik ga voor pole en overwinning voor Nick Heidfeld. Kimi 2de, Alonso derde in de strijd om de pole maar laat zich tijdens de race verslaan door Schumi  ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bjorn

Citaat van: Alan Blues op 07 juni 2005 - 16:56:47
Of, indien het zeer plaatselijk is, enkel boven de wagen van MS... ;)

Laat maar, voor hetzelfde geld zijn die natweerbanden net véél sneller dan al die Michelins samen.  ;) :)  8)
De Mens: In Het Gras![/color]

Alan Blues

Ja, daar heb je een punt...  ;D ;D

Vulture

Nieuwe asfaltlaag + heel veel remmen + hoge temperaturen = banden die erg op de proef gesteld worden.
Remember Renault in Monaco? Ik vrees deze keer hetzelfde te zien.
Een leuke hevige plensbui zou welkom zijn in de race, net terwijl je aan het indommelen bent wordt het veld dooreengeschudt  :)
Close The World, Open The Next..