GP van Canada

Gestart door Ferrari 2010, 05 juni 2005 - 10:25:45

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 11 juni 2005 - 16:10:56
En Ferrari... nu ja, Ferrari... :-\
Trek het je niet aan, zelfs ik weet niet meer wat te zeggen.

lieven

tis echt triest voor de rode mannen :/

Jasper

Inderdaad, eigenlijk wel. Gisteren dacht ik nog dat ze misschien nog met van alles bezig waren, maar als je in geen enkele vrije training indruk kan maken, wil dat toch zeggen dat je het niet kan, want je zal in vier sessies toch wel een paar rondjes 'zonder' benzine rijden zeker. Momenteel staat Ferrari 10 en 13.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 11 juni 2005 - 16:42:32
Inderdaad, eigenlijk wel. Gisteren dacht ik nog dat ze misschien nog met van alles bezig waren, maar als je in geen enkele vrije training indruk kan maken, wil dat toch zeggen dat je het niet kan, want je zal in vier sessies toch wel een paar rondjes 'zonder' benzine rijden zeker. Momenteel staat Ferrari 10 en 13.
Ik was gisteren en vanmiddag ook ales behalve goed gezind, maar nu zie ik toch weer een klein lichtpuntje. Het is misschien maar een 8ste plaats, maar met een goede strategie moet er een top-5 inzitten denk ik. Hopelijk een regenbui morgen  :P :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

I.v.m. de nieuwe asfaltlaag: als we Nürburgring 2004, Nürburgring 2005, Canada 2004 en Canada 2005 met elkaar vergelijken, komen we aan een verlies van 8 tienden door de asfaltlaag, maar zoiets is natuurlijk waardeloos als we de weersomstandigheden niet in acht nemen...

Ferrari 2010

#80
laat ons hopen dat Tim's weersupdate klopt  :D :D Hoewel die regen wel anderhalf uur eerder mag beginnen.

Lag er op de Nürburgring een nieuwe asfaltlaag? Van Barcelona wist ik het, maar van Nürburgring niet. En in Spanje waren de verschillen groot, hoewel dat uiteraard wel een veelgebruikt circuit is.

**edit**
Waar wil die Bernie zen races allemaal steken? nu weer Las Vegas er bij vernoemd. Ik wil gerust een paar races extra, maar hoeveel zijn er dit jaar al wel niet als kandidaat-organisator genoemd? Vroeger hoorde je amper van nieuwe circuits, nu spreekt hij over niets anders  :-\ :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 11 juni 2005 - 17:02:59
Citaat van: Jasper op 11 juni 2005 - 16:42:32
Inderdaad, eigenlijk wel. Gisteren dacht ik nog dat ze misschien nog met van alles bezig waren, maar als je in geen enkele vrije training indruk kan maken, wil dat toch zeggen dat je het niet kan, want je zal in vier sessies toch wel een paar rondjes 'zonder' benzine rijden zeker. Momenteel staat Ferrari 10 en 13.
Ik was gisteren en vanmiddag ook ales behalve goed gezind, maar nu zie ik toch weer een klein lichtpuntje. Het is misschien maar een 8ste plaats, maar met een goede strategie moet er een top-5 inzitten denk ik. Hopelijk een regenbui morgen  :P :P

Hmmm, met nog een kwartier te gaan komt michael buiten. Hij pusht enorm hard en haalt een tijd dat uiteindelijk een seconde trager zal zijn. Meteen na die ronde kan de wagen precies geen 100 per uur meer rijden. de wagen rookt en in de pits staan ze klaar met brandblussers. Eens de wagen binnen is komt er nog meer rook uit en meteen werken er enorm veel mechaniciens aan de wagen. Ik weet niet maar er waren toch problemen aan de wagen van Schumacher.

Jasper

Hydraulicaprobleem meldt F1Live, maar waarom er dan rook uit die wagen komt...

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 11 juni 2005 - 17:21:15
Citaat van: Schumi 2005 op 11 juni 2005 - 17:02:59
Citaat van: Jasper op 11 juni 2005 - 16:42:32
Inderdaad, eigenlijk wel. Gisteren dacht ik nog dat ze misschien nog met van alles bezig waren, maar als je in geen enkele vrije training indruk kan maken, wil dat toch zeggen dat je het niet kan, want je zal in vier sessies toch wel een paar rondjes 'zonder' benzine rijden zeker. Momenteel staat Ferrari 10 en 13.
Ik was gisteren en vanmiddag ook ales behalve goed gezind, maar nu zie ik toch weer een klein lichtpuntje. Het is misschien maar een 8ste plaats, maar met een goede strategie moet er een top-5 inzitten denk ik. Hopelijk een regenbui morgen  :P :P

Hmmm, met nog een kwartier te gaan komt michael buiten. Hij pusht enorm hard en haalt een tijd dat uiteindelijk een seconde trager zal zijn. Meteen na die ronde kan de wagen precies geen 100 per uur meer rijden. de wagen rookt en in de pits staan ze klaar met brandblussers. Eens de wagen binnen is komt er nog meer rook uit en meteen werken er enorm veel mechaniciens aan de wagen. Ik weet niet maar er waren toch problemen aan de wagen van Schumacher.
:'( :'( :'( :'(
jah, waarom is er nu geen live commentaar tijdens de vrije trainingen op formula1.com  :'(
Lap, al men goede hoop is weer weg, wachten op een persbericht van Ferrari is het nu...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 11 juni 2005 - 17:29:30
Hydraulicaprobleem meldt F1Live, maar waarom er dan rook uit die wagen komt...

Mja er kwam toch witte rook uit. Was dat nu van overhitting ik weet het niet maar het was allesinds niet positief. Ook de snelheid is ver te zoeken. Ik had toch verwacht dat Ferrari het tegen Canada wel zou beter doen. We zien wel tijdens de kwalie en race.

Jasper

Kimi staat volgens mij zeer zwaar voor morgen.

Jasper

Hmm, hij heeft blijkbaar toch geen superronde gereden ook want JPM is 3 tienden sneller. BAR staat wel licht denk ik, want ook Fisichella kon niet voorbij Button.

Jasper

Geen kwali voor Barrichello, problemen met zijn wagen.

Ferrari 2010

joepiee, Schumi op de eerste lijn. Ondanks het uitvallen van Rubens is dit toch een feesje voor ferrari denk ik. Mijn dag kanin ieder geval niet meer stuk  ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Pole voor Button, dat wil zeggen dat hij extreem licht staat, hetzelfde geldt voor Schumi.