GP van Canada

Gestart door Ferrari 2010, 05 juni 2005 - 10:25:45

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

het begint te regenen...

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 12 juni 2005 - 20:20:38
laten we er wel bij zeggen

Fisico out, Alonso out, Montoya out, Button out...

Deze rijders waren allemaal voor hen aan het rijden. Als ze nu punten pakken is het mede door het uitvallen van deze rijders. Veel andere concurrentie rijdt er niet rond. Williams doet het rotslecht.
Niet te sportief worden he.

Ferrari heeft zijn deel van de pech ook al gehad, het mag nu ook eens andersom (dit seizoen dan)

razzle_dazzle

Idd maar Montoya, Alonso en Button hebben geen pech gehad maar gewoon fouten gemaakt!

Raikkonen MASTER

Ik zeg toch gewoon zoals het is?

Als het met McLaren zou zijn zou ik dit ook zeggen. Ik ben geen anti-fan meer ;)

Button zegt inmiddels dat hij een fout maakte bij de crash. Niets met de wagen te maken dus.

razzle_dazzle

En Trulli valt uit...Barri op 3

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 12 juni 2005 - 20:26:11
Ik zeg toch gewoon zoals het is?

Als het met McLaren zou zijn zou ik dit ook zeggen. Ik ben geen anti-fan meer ;)

Button zegt inmiddels dat hij een fout maakte bij de crash. Niets met de wagen te maken dus.
Natuurlijk is het zo, maar het werkt ook andersom. Het is nu éénmaal zo.
Mijn voorspelling komt bijna uit, min Jenson dan :)

razzle_dazzle

En Schumacher rijdt op 1,3 seconden van Raikkonen momenteel. Gaat het onmogelijke gebeuren?

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 12 juni 2005 - 20:29:31
En Schumacher rijdt op 1,3 seconden van Raikkonen momenteel. Gaat het onmogelijke gebeuren?
Neen  ;)

Raikkonen MASTER

Jij wil zeggen dat MS gaat winnen?

FerrariMan


razzle_dazzle

Raikkonen wint, Schumacher is tweede en Barrichello derde. Toch nog een mooi weekend voor Ferrari.

Raikkonen MASTER

Nog 1 ronde.

Kimi zal het wel uitzingen.

Mooi voor Ferrari, de 2de en 3de plek.

Kampioenschap wordt nog spannend ;)

FerrariMan

Citaat van: BenedictusXVII op 12 juni 2005 - 13:22:20
Brawn: "we were suprised by the lack of pace of our competitors.."

Nu ben ik benieuwd of dit bluf is of dat MS daadwerkelijk meer benzine mee heeft dan men aanneemt.

De vrije trainingen waren geen referentie gezien hij met een zieke versnellingsbak rond reed.

Toch vrees ik voor de betrouwbaarheid.

Mijn prono:

1. MS
2. RB
3. JB
Zo lachwekkend blijkt het achteraf toch niet om geen Renault en 1 McLaren op het podium te zetten ;)

Mooie beelden van de Ferrari crew!

Knap van Kimi, nog een blunder of 2 van Alonso en iedereen maakt terug kans!

Raikkonen MASTER

Nou, niet iedereen hé  ;)  :D

McChouffe

Citaat van: Raikkonen MASTER op 12 juni 2005 - 20:26:11
Als het met McLaren zou zijn zou ik dit ook zeggen. Ik ben geen anti-fan meer ;)

Fisico, Montoya en Alonso reden ook voor Raikkonen.  ;)

Mooie zege van de Fin, en verdiend.
Knappe start trouwens van de Mc's en de Renaults.
Montoya bij McLaren ... hadden ze misschien toch niet beter iemand anders gezocht? :-\
Eindelijk een noemenswaardige prestatie van Ferrari, en zeker van Barrichello, maar McLaren staat toch nog steeds een trapje hoger.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.