GP van Canada

Gestart door Ferrari 2010, 05 juni 2005 - 10:25:45

« vorige - volgende »

Tim C

Je zet je wagen niet verderlicht op de startgrid om de sponsors tevreden te stellen, dat bekoop je namelijk tijdens de race. Je zet zo'n wagen verderlicht op de grid omdat je computer heeft berekend dat dit de beste strategie is.

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 11 juni 2005 - 23:09:07
http://www.f1racing.nl/en/news.php?newsID=89163

Niks dan positief. Kimi wint morgen...
De eerste staan zeer licht, op stop minder.
Fout van Kimi, dat miniscuul dingetje :d:d:d
het is een beetje onrealistisch om te denken dat Ferrari terug is hoor! in de oefenritten waren ze nergens. Ook bar staat zeer licht. sponsers tevreden stellen zeker
Eeeuh, of Ferrari nu zeer licht staat of niet, met een goede strategie moeten ze die plaats of toch zeker een poiumplaats kunnen behouden hoor. MS zegt het zelf, eergisteren problemen, gisteren waren die opgelost maar dan problemen met de versnellingsbak. En in de kwali hadden ze geen problemen zij hij. Waarom zou hij licht staan?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 12 juni 2005 - 08:59:53
Citaat van: Mikacouli op 11 juni 2005 - 23:09:07
http://www.f1racing.nl/en/news.php?newsID=89163

Niks dan positief. Kimi wint morgen...
De eerste staan zeer licht, op stop minder.
Fout van Kimi, dat miniscuul dingetje :d:d:d
het is een beetje onrealistisch om te denken dat Ferrari terug is hoor! in de oefenritten waren ze nergens. Ook bar staat zeer licht. sponsers tevreden stellen zeker
Eeeuh, of Ferrari nu zeer licht staat of niet, met een goede strategie moeten ze die plaats of toch zeker een poiumplaats kunnen behouden hoor. MS zegt het zelf, eergisteren problemen, gisteren waren die opgelost maar dan problemen met de versnellingsbak. En in de kwali hadden ze geen problemen zij hij. Waarom zou hij licht staan?

Mss Omdat Renault en McLaren achter hen staan ::) Denk je nu echt dat ze plots sneller zijn? MS zit zeker op een stop minder, durf ik men hand voor in het vuur steken. Hopelijk komt er geen safetycar die het zal verhinderen om dit te zien. Eens McLaren zegt dat ze tevreden zijn met een 5de en een 7de plek mag je er toch vanuitgaan dat ze weten dat ze een goede strategie hebben. Vergeet niet dat Kimi een halve seconde sneller was dan Alonso in de vrije trainingen met MS op een seconde! We zien vnv wel.

Tim C

ik denk dat je dan je hand wel eens zou verbranden, tenzij je bedoelt op een stop meer :lol:

Juan Pablo

megagoede ronde van Albers!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

inderdaad een goede ronde, maar o zo goed denk ik niet hoor. De Jordans waren duidelijk trager, en gezien het verschil tussen hem en PF staat hij een pak lichter.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Brawn: "we were suprised by the lack of pace of our competitors.."

Nu ben ik benieuwd of dit bluf is of dat MS daadwerkelijk meer benzine mee heeft dan men aanneemt.

De vrije trainingen waren geen referentie gezien hij met een zieke versnellingsbak rond reed.

Toch vrees ik voor de betrouwbaarheid.

Mijn prono:

1. MS
2. RB
3. JB

Ferrari 2010

Citaat van: BenedictusXVII op 12 juni 2005 - 13:22:20
Brawn: "we were suprised by the lack of pace of our competitors.."

Nu ben ik benieuwd of dit bluf is of dat MS daadwerkelijk meer benzine mee heeft dan men aanneemt.

De vrije trainingen waren geen referentie gezien hij met een zieke versnellingsbak rond reed.

Toch vrees ik voor de betrouwbaarheid.

Mijn prono:

1. MS
2. RB
3. JB
Rubens 2de? Mits een super strategie waardoor voorbijsteken niet echt nodig is is het haalbaar, maar als hi op dezlelfde strategie als de rest is gat hij te veel moeten inhalen om dat resultaat te behalen vrees ik. Maar het kan, ziemaar MS in Monza
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

Citaat van: Schumi 2005 op 12 juni 2005 - 14:10:30
Rubens 2de? Mits een super strategie waardoor voorbijsteken niet echt nodig is is het haalbaar, maar als hi op dezlelfde strategie als de rest is gat hij te veel moeten inhalen om dat resultaat te behalen vrees ik. Maar het kan, ziemaar MS in Monza
En toen werd Schumi 2005 wakker, dream on !  ;) ;) ;)

Mikacouli

Citaat van: BenedictusXVII op 12 juni 2005 - 13:22:20
Brawn: "we were suprised by the lack of pace of our competitors.."

Nu ben ik benieuwd of dit bluf is of dat MS daadwerkelijk meer benzine mee heeft dan men aanneemt.

De vrije trainingen waren geen referentie gezien hij met een zieke versnellingsbak rond reed.

Toch vrees ik voor de betrouwbaarheid.

Mijn prono:

1. MS
2. RB
3. JB

Komaan, ik ga voor Albers, die is het hele weekend goed bezig dus ik denk dat hij voor de overwinning gaat. Het is inmiddels wel aan het regenen dus geen goed teken voor de michelin teams alhoewel ze zeggen dat ze een zeer goede intermediate hebben. Als het regent, dan liefst niet teveel :)

Ferrariman, het is dromen door geen renault of McLaren op dat podium te plaatsen. Het is overigens zeer lachwekkend dat je RB  op die 2de plaats zet.

FerrariMan

Onzon of waarheid:
http://www.marca.com/edicion/noticia/0,2458,642407,00.html

Misschien zien we straks Alonso heel achterin starten.
Kan het nergens anders vinden dus zal wel geroddel zijn?

Tim C

Voor zij die geen Spaans kennen - myself included - de snelle Babelfish vertaling:

CitaatRenault repairs against clock an oil flight in the car of Alonso the mechanics of the Renault equipment are working in the repair of an oil flight in the motor of the R25 de Fernando Alonso, outstanding leader of the world-wide one of Formula One. The mechanics will try in principle to repair the damage "without importance", according to indicated sources next to the pilot. With the repairs it is tried to avoid the change of motor, which would suppose the loss of ten positions in the exit grill, although these sources explained that to the "99 percent" they do not think that they are forced to make a change of propellent ".

Jasper

LOL @ die vertaling :)

FerrariMan

Nog een paar minuten. Hopelijk eens geen onnodige pech voor MS zoals voorgaande races zodat we achteraf echt weten hoe ze ervoor staan!

Raikkonen MASTER

Ik vraag me alleen af hoe de strategie van McLaren gaat zijn.
Zowel JPM als KR doen er vrij euforisch over. Zouden ze voor 1 stop gaan ?

Ik hoop alleen dat het weer hetzelfde blijft de hele race.
Als het nat wordt en nadien opdroogt of omgekeerd gaan er wel wat problemen de kop opsteken rond de bandenkeuze en de noodzakelijke stops om ze te wisselen.

MS zijn uitleg over 'het probleem' snap ik niet goed. Ze hebben dus maanden gewerkt aan de wagen en pas nu hebben ze het probleem gevonden? Begrijp ik niet goed, misschien zegt hij meer na de race over dit probleem.

Ik kan jammer genoeg niet kijken, zit op kot en moet studeren. Is het te volgen op radio ?