Examens...

Gestart door Racegirl, 01 juni 2005 - 23:13:24

« vorige - volgende »

IVY440

Ik heb vrijdag nog thesisverdediging  :(
En dan volgende week vrijdag pas proclamatie, maar normaal gezien komt alles wel in orde en ben ik volgende week vrijdag eindelijk Licentiaat in de scheikunde  8)

Jasper

Ik heb een goed rapport, maar op het examen van wiskunde had ik maar 82%, en dat was dan hét examen waar ik voor de 100 ging. ::)

Op fysica heb ik gevloekt, ik dacht dat ik daar nog een kans maakte op 100, en dan heb ik toch wel 99% zeker. En op chemie dacht ik ook nog een kans te hebben, maar daar heb ik 96.5 van.

Dat zijn zowat mijn beste vakken, wiskunde en wetenschappen, en verder ben ik nergens zwaar de mist in gegaan en kan ik dus nu 2 maandan vakantie ingaan. De dingen die gepland zijn voor de vakantie zijn JAVA leren, waar ik al aan begonnen ben, misschien de eerste keren onofficieel, met mijn vader als officiële piloot, zelf ballonvaren, en natuurlijk naar Italië gaan. :)

Scuderia Ferrari

Citaat van: IVY440 op 29 juni 2005 - 14:16:39
Ik heb vrijdag nog thesisverdediging  :(
En dan volgende week vrijdag pas proclamatie, maar normaal gezien komt alles wel in orde en ben ik volgende week vrijdag eindelijk Licentiaat in de scheikunde  8)
Het goede nieuws van een verdediging is dat de scriptie zelf al klaar is. Daar kan je dus niet meer op zakken. Het slechte is dat de verdediging wel invloed heeft op het uiteindelijke cijfer.

Succes in ieder geval!

Doefie

Citaat van: Jasper op 29 juni 2005 - 15:17:50
Ik heb een goed rapport, maar op het examen van wiskunde had ik maar 82%, en dat was dan hét examen waar ik voor de 100 ging. ::)

Op fysica heb ik gevloekt, ik dacht dat ik daar nog een kans maakte op 100, en dan heb ik toch wel 99% zeker. En op chemie dacht ik ook nog een kans te hebben, maar daar heb ik 96.5 van.

Dat zijn zowat mijn beste vakken, wiskunde en wetenschappen, en verder ben ik nergens zwaar de mist in gegaan en kan ik dus nu 2 maandan vakantie ingaan.

:o
Olala, komt gij in 't vervolg is mijn examen maken  :-\ Ben ik er tenminste over. Zit hier nu met mijn waarschuwing voor chemie... betekend dus dat ik volgend jaar moet dubbelen als ik ook maar één buis heb op chemie.

:(

IVY440

Waarom is idd toch zo slecht in chemie (behalve Jasper dan)?
Ik vond chemie in het middelbaar het enige interessante vak. Doefie, voor uitleg ivm chemie, mail of PM maar ;)

Jasper

Ik vind fysica interessanter dan chemie, ook omdat het gemakkelijker is. Gewoon de enkele formules kennen en je kent de leerstof, dit jaar alleszins toch. ;D

Ramses

Vandaag proclamatie gehad, 1 herexamen (blijkbaar was het niet mogelijk om een 8 te delibereren ::))

Doefie

Citaat van: Ramses op 29 juni 2005 - 21:59:42
Vandaag proclamatie gehad, 1 herexamen (blijkbaar was het niet mogelijk om een 8 te delibereren ::))

Is ook stom ... maar alvast veel succes ermee.

Citaat van: IVY440 op 29 juni 2005 - 21:47:01
Waarom is idd toch zo slecht in chemie (behalve Jasper dan)?
Ik vond chemie in het middelbaar het enige interessante vak. Doefie, voor uitleg ivm chemie, mail of PM maar ;)

Chemie interesseert me om te beginnen al helemaal niet... waarom het kleinste van het kleinste van het kleinste te gaan leren, dat door de mens niet eens waarneembaar is, terwij lje er dan later toch helemaal niks mee bent. Wie is er trouwens zeker van dat het zo is? "Het staat zo in de boeken" ja, maar hoe komt dat daar dan in als toch niemand het ooit kan zien...
Reden dus waarom ik geen chemie kan ;)

razzle_dazzle

Ja Chemie was ook een van de vakken die ik afschuwelijk vond. Al die moeilijke termen en lange formules  :-\, niks voor mij! En dan begin ik nog nie over die vrouw want die had ook een paar basen en zuren teveel opgenomen in haar leven...

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 29 juni 2005 - 22:11:03
Citaat van: IVY440 op 29 juni 2005 - 21:47:01
Waarom is idd toch zo slecht in chemie (behalve Jasper dan)?
Ik vond chemie in het middelbaar het enige interessante vak. Doefie, voor uitleg ivm chemie, mail of PM maar ;)

Chemie interesseert me om te beginnen al helemaal niet... waarom het kleinste van het kleinste van het kleinste te gaan leren, dat door de mens niet eens waarneembaar is, terwij lje er dan later toch helemaal niks mee bent. Wie is er trouwens zeker van dat het zo is? "Het staat zo in de boeken" ja, maar hoe komt dat daar dan in als toch niemand het ooit kan zien...
Reden dus waarom ik geen chemie kan ;)
Net dezelfde reden bij mij. Iets dat je zelf niet echt kan bewijzen en eens bekijken. Want chemie is ons saaiste vak, wat wij verwachten is een paar spectaculaire proefjes doen, wij zitten daar gewoon een hele les een cursus in te vullen. En dan verschiet die leerkracht dat er af en toe eens een paar wat humor in de les willen brengen. :-\ Hoewel, ze kan er zelf ook wat van hoor. Ze lette zo eens een keer niet echt op haar woorden:  "Ik heb mijn regels aen jullie moeten je daar aan houden!"  ;D

Citaat van: Ramses op 29 juni 2005 - 21:59:42
Vandaag proclamatie gehad, 1 herexamen (blijkbaar was het niet mogelijk om een 8 te delibereren ::))
Sorry, maar ik kan men lach niet inhouden  ;D ;D ;D Hoe haal je een 8 op je examen? Zelf als ik niet leer en gewoon wat neerlul denk ik van vééél meer te halen.


Nog iets: Waarom weet iedereen zen resultaat al wanneer ik vandaag pas mag gaan voor men resultaat?  >:(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 30 juni 2005 - 07:50:04
Nog iets: Waarom weet iedereen zen resultaat al wanneer ik vandaag pas mag gaan voor men resultaat?  >:(

Omdat ik gisteren nog een halve dag op school moest gaan verspillen en mijn rapport mocht inzien (vandaag pas gaan halen) ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 30 juni 2005 - 13:05:20
Citaat van: Schumi 2005 op 30 juni 2005 - 07:50:04
Nog iets: Waarom weet iedereen zen resultaat al wanneer ik vandaag pas mag gaan voor men resultaat?  >:(

Omdat ik gisteren nog een halve dag op school moest gaan verspillen en mijn rapport mocht inzien (vandaag pas gaan halen) ;)
ah, k, dan is het goed. Zolang je maar je laatste dag nog je rapport moet gaan halen of je boeken wegdoen  :D
Maar is eigenlijk wel dom, de ene dag je rapport inzien, de andere dag halen. Wat voor kiwi heeft die regel bedacht  :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 30 juni 2005 - 13:12:25
Maar is eigenlijk wel dom, de ene dag je rapport inzien, de andere dag halen. Wat voor kiwi heeft die regel bedacht  :-\ :-\

Mmmmm ... kiwi's ...
Tja, school he.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 30 juni 2005 - 13:27:47
Citaat van: Schumi 2005 op 30 juni 2005 - 13:12:25
Maar is eigenlijk wel dom, de ene dag je rapport inzien, de andere dag halen. Wat voor kiwi heeft die regel bedacht  :-\ :-\

Mmmmm ... kiwi's ...
Tja, school he.
nu je het zegt, mmm kiwi's, sebiet es zien of er nog van die gold kiwi's in de ijskast liggen  :P
Ksnap eigenlijk niet vanwaar, maar kgebruik kiwi soms als scheldwoord  :-[ :-[
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Juan op 29 juni 2005 - 09:53:05
Gisterenavond proclamatie gehad en geslaagd met 'Grote Onderscheiding' met 80%.
Dit jaar waren er 87 van de 92 geslaagd, waarvan één met Grootste Onderscheiding (>90%) en 4 met Grote Onderscheiding (>80%). Dat ik dus bij de top-5 hoor, ben ik zeer tevreden met mijn resultaat.
Mijn voorspelling is trouwens uitgekomen, Frans slechtste vak met 63%. Fysica daarnaast beste vak met 94%. Dusja, kan alleen maar tevreden zijn.

Daarnaast ook nog proficiat aan alle andere geslaagden hier ;)
PROFICIAT, Ik ook  8) 8) 8) 8)
Maar waarom vermeld, buiten jij dan, niemand zen eindresultaat?
wiskunde ex juli: 82% (zelfde als vorig ex.)
Wiskunde: 82.8%
Tot ex juli: 75.4%
Tot: 75.2%
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.