Examens...

Gestart door Racegirl, 01 juni 2005 - 23:13:24

« vorige - volgende »

Tim C

FINITO!
En nu op naar de tweede zit  ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 22 juni 2005 - 16:03:04
Voor wie het nog niet weet, mijn examens zijn sinds GISTEREN voorbij, aan alle leerlingen SO die nog  tot donderdag/vrijdag examen hebben. ;D ;D :P
Ik heb morgen en overmorgen nog examen, maar ik zit daar niets mee in eigenlijk. Maar wij hebben wel voor de 4de keer op rij maar 2 examenreeksen gehad. En vandaag men eerste keer dat het examen echt niet goed meeviel. Ik heb elektriciteit te hard onderschat vrees ik, maar ik zal er nog wel door zijn zeker  ;D ;D
Morgen nog Engels, en overmorgen nog chemie en geschiedenis en ik ga ook weer een korte (2 maanden) vakantie tegemoet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Nog eentje te gaan, namelijk Frans mondeling (literatuur en Parijs). Gelukkig telt dit mondeling maar voor 45 punten mee van de totale 120 (180 incl. dagelijks werk). Ik zeg gelukkig, want dit zal het moeilijkste examen worden van dit jaar en dat is zeker niet overdreven.

Voor de rest alles goed, behalve dan de actua-vragen bij geschiedenis. Elke ochtend het radionieuws beluisters, maar juist hetgeen ze vraagt niks van gehoord... Daarbij nog een vraag over de verkiezingen van '99, leek wel een prehistorievraag :D

Maar morgen op 10u begint men 3-maand-durende vakantie en dan zondag op naar Parijs met heel het 6e, hopelijk wordt dat iets interessanter dan de lessen en het examen over deze stad :P Dan dinsdag nog proclamatie en dan zit het middelbaar erop...
Juan

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 22 juni 2005 - 17:38:11
Citaat van: Jasper op 22 juni 2005 - 16:03:04
Voor wie het nog niet weet, mijn examens zijn sinds GISTEREN voorbij, aan alle leerlingen SO die nog  tot donderdag/vrijdag examen hebben. ;D ;D :P
Ik heb morgen en overmorgen nog examen, maar ik zit daar niets mee in eigenlijk. Maar wij hebben wel voor de 4de keer op rij maar 2 examenreeksen gehad. En vandaag men eerste keer dat het examen echt niet goed meeviel. Ik heb elektriciteit te hard onderschat vrees ik, maar ik zal er nog wel door zijn zeker ;D ;D
Morgen nog Engels, en overmorgen nog chemie en geschiedenis en ik ga ook weer een korte (2 maanden) vakantie tegemoet.
Ik heb véél liever drie examenreeksen dan twee, dan heb je minder leerstof. Wij hadden dit jaar met Pasen 3 vakken (Grieks, Latijn, Wiskunde) en vorig jaar 4 (ook nog Frans erbij). Veel beter dan geen examens met Pasen, zo de grote vakken al eens doen. Is toch maar 3 dagen examen.

Juan

Voila, tzit erop, laatste examen viel beter mee dan verwacht, nu maar wachten op de resultaten...
Juan

Ramses

De examens zijn gedaan en jij zit thuis ? ???

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 22 juni 2005 - 22:55:55
Citaat van: Schumi 2005 op 22 juni 2005 - 17:38:11
Citaat van: Jasper op 22 juni 2005 - 16:03:04
Voor wie het nog niet weet, mijn examens zijn sinds GISTEREN voorbij, aan alle leerlingen SO die nog  tot donderdag/vrijdag examen hebben. ;D ;D :P
Ik heb morgen en overmorgen nog examen, maar ik zit daar niets mee in eigenlijk. Maar wij hebben wel voor de 4de keer op rij maar 2 examenreeksen gehad. En vandaag men eerste keer dat het examen echt niet goed meeviel. Ik heb elektriciteit te hard onderschat vrees ik, maar ik zal er nog wel door zijn zeker ;D ;D
Morgen nog Engels, en overmorgen nog chemie en geschiedenis en ik ga ook weer een korte (2 maanden) vakantie tegemoet.
Ik heb véél liever drie examenreeksen dan twee, dan heb je minder leerstof. Wij hadden dit jaar met Pasen 3 vakken (Grieks, Latijn, Wiskunde) en vorig jaar 4 (ook nog Frans erbij). Veel beter dan geen examens met Pasen, zo de grote vakken al eens doen. Is toch maar 3 dagen examen.
Ik zou ook liever hebben om onze 3 hoofdvakken (elektriciteit, mechanica en wiskunde) met pasen al een deel te doen. Maar onze school vindt het beter alles op het einde van het jaar te doen zodat de overstap naar het hoger niet zo zwaar zou zijn. Bijgevolg heeft enkel het 1ste en het 2de nog een paar examens met pasen, en die zijn dan ook maar pas na mijn tijd in het 1ste en 2de ingevoerd.
Maar daarstraks van men leerkracht elektriciteit te horen gekregen dat ik er door ben. Wiskunde en mechanica stelden niks voor, dus op naar 5IW hé  :P Morgen nog chemie en geschiedenis en ik ben er helemaal van af.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Bij ons heeft de eerste graad nog de volle bak examens met Pasen, de tweede graad enkele grote vakken, de derde graad niets meer.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 23 juni 2005 - 18:21:07
Bij ons heeft de eerste graad nog de volle bak examens met Pasen, de tweede graad enkele grote vakken, de derde graad niets meer.
Amai, dat gaat dan moeilijk worden voor degenen die er in de 2de graad maar net doorgeraken  :o :o
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi 2005 op 23 juni 2005 - 16:32:36
Citaat van: Jasper op 22 juni 2005 - 22:55:55
Citaat van: Schumi 2005 op 22 juni 2005 - 17:38:11
Citaat van: Jasper op 22 juni 2005 - 16:03:04
Voor wie het nog niet weet, mijn examens zijn sinds GISTEREN voorbij, aan alle leerlingen SO die nog  tot donderdag/vrijdag examen hebben. ;D ;D :P
Ik heb morgen en overmorgen nog examen, maar ik zit daar niets mee in eigenlijk. Maar wij hebben wel voor de 4de keer op rij maar 2 examenreeksen gehad. En vandaag men eerste keer dat het examen echt niet goed meeviel. Ik heb elektriciteit te hard onderschat vrees ik, maar ik zal er nog wel door zijn zeker ;D ;D
Morgen nog Engels, en overmorgen nog chemie en geschiedenis en ik ga ook weer een korte (2 maanden) vakantie tegemoet.
Ik heb véél liever drie examenreeksen dan twee, dan heb je minder leerstof. Wij hadden dit jaar met Pasen 3 vakken (Grieks, Latijn, Wiskunde) en vorig jaar 4 (ook nog Frans erbij). Veel beter dan geen examens met Pasen, zo de grote vakken al eens doen. Is toch maar 3 dagen examen.
Ik zou ook liever hebben om onze 3 hoofdvakken (elektriciteit, mechanica en wiskunde) met pasen al een deel te doen. Maar onze school vindt het beter alles op het einde van het jaar te doen zodat de overstap naar het hoger niet zo zwaar zou zijn. Bijgevolg heeft enkel het 1ste en het 2de nog een paar examens met pasen, en die zijn dan ook maar pas na mijn tijd in het 1ste en 2de ingevoerd.
Maar daarstraks van men leerkracht elektriciteit te horen gekregen dat ik er door ben. Wiskunde en mechanica stelden niks voor, dus op naar 5IW hé  :P Morgen nog chemie en geschiedenis en ik ben er helemaal van af.
En die 2 vakken gingen ook goed, dus ik denk niet dat er iets mij nog kan tegenhouden voor 5IW  :P :P :P En nu 2 maandjes geen school, heeft er iemand vakantiewerk voor mij? De Colruyt wil niet  :'( :'( :'( :'( (Omgeving Wuustwezel liefst  ;) :D)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Vanzelf beginnen met de auto's van mensen te wassen en er dan achteraf geld voor vragen. ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 24 juni 2005 - 16:09:59
Vanzelf beginnen met de auto's van mensen te wassen en er dan achteraf geld voor vragen. ;D
Mja, in Turkije doen ze dat met schoenen hé. En als je niet betaalt vliegde int gevang  :-\ :-\
Is trouwens pure afzetterij en auto's wassen doe ik zo al niet graag  :-\ :-\
Ik had het over een job, zo 8 uur per dag ofzo, of wat minder  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racegirl

Ik heb al van dinsdag gedaan!  8)
En nu 3 maand vakantie, max. 2 vakken in 2 de zit, wie weet geen 1, kan ook, maar das nog afwachten tot 7 juli.

Geniet allemaal goed van het zonnetje! ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Juan

Gisterenavond proclamatie gehad en geslaagd met 'Grote Onderscheiding' met 80%.
Dit jaar waren er 87 van de 92 geslaagd, waarvan één met Grootste Onderscheiding (>90%) en 4 met Grote Onderscheiding (>80%). Dat ik dus bij de top-5 hoor, ben ik zeer tevreden met mijn resultaat.
Mijn voorspelling is trouwens uitgekomen, Frans slechtste vak met 63%. Fysica daarnaast beste vak met 94%. Dusja, kan alleen maar tevreden zijn.

Daarnaast ook nog proficiat aan alle andere geslaagden hier ;)
Juan

Doefie

IK BEN GESLAAGD

Heb wel een waarschuwing voor een van mijn hoofdvakken, maar ben toch geslaagd (eerste keer in 5 jaar dat ik meteen overmag naar het volgende jaar :))