Examens...

Gestart door Racegirl, 01 juni 2005 - 23:13:24

« vorige - volgende »

Racegirl

Aan iedereen die nu blok heeft, veel sterke en plezier toegewenst!

En veel succes met de exaampjes he!

We gaan dat allemaal heel goed doen ;) 8)

En dan 3 maand vakantie  :D :D :D (of iets minder kan ook)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Tim C

bedankt, en voor u hetzelfde!  ;D

examens: ik vind het geweldig

Juan

Veel succes iedereen
Ik begin woensdag aan mijn laatste examens in het middelbaar, de rooster ziet er wel degelijk uit, het zou wel redelijk goed moeten gaan.

En daarna ook ik 3 maandjes vakantie en daarna ofwel naar Leuven (Burgerlijk ingenieur) of naar Diepenbeek (Informatica). Maar die keuze moet nog gemaakt worden...
Juan

Ramses

De leukste tijd van het jaar.

En op 9 juni ben ik er al vanaf :P Dus met wat geluk geen 3, maar bijna 4 maanden vakantie ;)

Supermariobros

Veel succes iedereen!

Raikkonen MASTER

Van 11 tot en met 20 juni...
Nadien weer een jaar vakantie  ;D :D ;D :D

Good luck iedereen...

Roel

Maandag heb ik mijn laatste  :P

Maar ben al twee weekjes bezig, vandaar mijn verhoogde aciviteit hier.

Aan iedereen heel veel sterkte gewenst, geniet er van zou ik zeggen. Ik heb maandag mijn allelaatste examen ooit, en het zal ongelooflijk vies doen denk ik!
God save Mclaren

razzle_dazzle

14 juni beginnen mijn examens en de 28 ste heb ik mijn laatste pas, kans op herexamens is relatief groot...helaas  :).

Alan Blues

Succes beste blokkers!!!!!!!!!!!!!!

Doefie

Ik heb ze tussen 15 juni en 23 juni.

Succes alvast ;)

Jasper

#10
Van 9 t/m 21 juni. Vakantie op 22 juni, 23 juni, dan op vrijdag 24 juni twee lesuren naar school (boeken binnenbrengen), dan weekend, dan vakantie op 27 juni, 28 juni, halve dag school op 29 juni, vakantie op 30 juni en dan is het juli en dus grote vakantie.

En op 2 en 3 juli gaan we naar Glasgow. En dan ergens anders in juli naar Italië. :)

Ferrari 2010

Ik heb examens van 15/6 tot de week erop vrijdag (25/6).
Als alles zo makkelijk is zoals het er uit ziet, ga ik me echt amuseren deze examenreeks. En daarna 2 maanden relaxen. Kvrees alleen dat deze maanden weer veel te kort zullen zijn  :-\ :-\ :-\
Citaat van: Roel op 02 juni 2005 - 13:58:09
Maandag heb ik mijn laatste :P

Maar ben al twee weekjes bezig, vandaar mijn verhoogde aciviteit hier.

Aan iedereen heel veel sterkte gewenst, geniet er van zou ik zeggen. Ik heb maandag mijn allelaatste examen ooit, en het zal ongelooflijk vies doen denk ik!
Al 2 wekejes aan het niksen bedoel je dus?  ;D ;D ;D

Aan al de andere blokkers: Veel succes toegewenst!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Jasper op 02 juni 2005 - 17:35:51
Van 9 t/m 21 juni. Vakantie op 22 juni, 23 juni, dan op vrijdag 24 juni twee lesuren naar school (boeken binnenbrengen), dan weekend, dan vakantie op 27 juni, 28 juni, halve dag school op 29 juni, vakantie op 30 juni en dan is het juli en dus grote vakantie.

En op 2 en 3 juli gaan we naar Glasgow. En dan ergens anders in juni naar Italië. :)

En via internet u examens maken? ;D

Glasgow wil 'k ook doodgraag nog is naartoe gaan, alleen heb 'k wel geen geld :-\

Racegirl

Ik begin de 13de pas, dus nu nog even vakantie nemen, maandag vlieg ik er (hopelijk) in!

You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Schumi nr1

Ik hou van examens. Wat is de juni maand toch rustig terwijl ik heen en weer pendel tussen werk en woonst. 's Ochtends heb ik nu rustig de tijd om te ontwaken op de trein :).