Examens...

Gestart door Racegirl, 01 juni 2005 - 23:13:24

« vorige - volgende »

Jasper

Vandaag mijn laatste examen van Grieks gehad en nog een beetje les, ik had dus ook geen vrije namiddag om Grieks te leren (schandalig voor een 4-uursvak) maar 't is wel goed gegaan. :) En nu begint de reeks, geen les meer dus in de tweede graad. :) Morgen wel vrij zwaar, aardrijkskunde en godsdienst, 'k zal maar beter eens gaan beginnen denk ik. Uch, geen zin, that hurts :(

Ramses

Morgen, deze tijd, begint mijn vakantie :)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 08 juni 2005 - 15:35:55
Vandaag mijn laatste examen van Grieks gehad en nog een beetje les, ik had dus ook geen vrije namiddag om Grieks te leren (schandalig voor een 4-uursvak) maar 't is wel goed gegaan. :) En nu begint de reeks, geen les meer dus in de tweede graad. :) Morgen wel vrij zwaar, aardrijkskunde en godsdienst, 'k zal maar beter eens gaan beginnen denk ik. Uch, geen zin, that hurts :(
godsdienst, muhahahaha  ;D ;D Dat examen hebben wij gewoon tijdens de les én openboek hoor.
Ik heb komende woensdag men eerste examen, wiskunde. Nog even relaxen en vrijdag beginnen met leren waarschijnlijk. Wat zijn de dagen vor de examens toch zalig.  ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkonen MASTER

Zaterdag 2 vakken, heelkundige ziekteleer en urologische aspecten van ziekteleer.

Had me vergist van vakken. Nu net naar gereden om te controleren. Blijkt dat ik 2 vakken omgewisseld had. Zou dure misser geweest zijn ;)

Doefie

Citaat van: Jasper op 08 juni 2005 - 15:35:55
Morgen wel vrij zwaar, aardrijkskunde en godsdienst, 'k zal maar beter eens gaan beginnen denk ik.

Wie leert er nu voor die vakken?  ???

Racegirl

Ik heb maandag 'gezondheid in de organisatie', nog niet aan begonnen, maar dat doe ik morgen (hopelijk) wel!

Succes guys, nog even doorbijten en we zijn er vananf  ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Juan

Citaat van: Doefie op 08 juni 2005 - 23:19:02
Citaat van: Jasper op 08 juni 2005 - 15:35:55
Morgen wel vrij zwaar, aardrijkskunde en godsdienst, 'k zal maar beter eens gaan beginnen denk ik.

Wie leert er nu voor die vakken? ???
Kom dan maar eens naar mijn school, al leer je de hele namiddag voor godsdienst, dan ben je nog net door :s
Juan

Doefie

Citaat van: Juan op 09 juni 2005 - 07:57:25
Citaat van: Doefie op 08 juni 2005 - 23:19:02
Citaat van: Jasper op 08 juni 2005 - 15:35:55
Morgen wel vrij zwaar, aardrijkskunde en godsdienst, 'k zal maar beter eens gaan beginnen denk ik.

Wie leert er nu voor die vakken? ???
Kom dan maar eens naar mijn school, al leer je de hele namiddag voor godsdienst, dan ben je nog net door :s

Alles uit je duim zuigen, werkt meestal ;) ... ahnee, sorry, da's mondeling :-\

IVY440

Ik heb ook voor de laatste keer examens.
Door mijn bisjaar maar 3 examens: morgen 10 juni, dan nog eentje op 21 juni en dan nog eentje dat ik zelf kan kiezen (wss op 24 juni)
Daarna nog thesisverdediging op 1 juli, weekje feesten (3 cantussen en 2 TD's) en dan het echte leven in

Jasper

Citaat van: Doefie op 08 juni 2005 - 23:19:02
Citaat van: Jasper op 08 juni 2005 - 15:35:55
Morgen wel vrij zwaar, aardrijkskunde en godsdienst, 'k zal maar beter eens gaan beginnen denk ik.

Wie leert er nu voor die vakken? ???
Ik. :-\ Ik heb graag een rapport dat vrij is van 'grijze vakjes' (=buizen) en ik ga natuurlijk ook voor een hoog eindtotaal. :P

Wat ik niet snap is mensen die uren leren aan wiskunde, waar ik drie kwartier of maximum 1 uur aan bezig ben en nog een examen kan afleggen met één enkele fout (geen 100% :(). Soit, dat is pas maandag de 20ste of zo, morgen geschiedenis, moet nog een hoop doen dus ik ga terug naar m'n kamer trekken nu (moeder is twee broers naar Leuven gaan brengen, vader is gaan ballonvaren, dus ik ben alleen thuis, niet altijd gezond tijdens de examens ;D).

razzle_dazzle

Ah Geschiedenis, een van mijn favoriete vakken op school vroeger  :). Ooit nog 99% opgehaald. En nu mag ik vakken zoals Personenbelasting, boekhouden, financiële analyse Cost & management accounting en dergelijke blokken  >:( :-\ :-\ :'(

McChouffe

Citaat van: Jasper op 09 juni 2005 - 22:10:02
Wat ik niet snap is mensen die uren leren aan wiskunde, waar ik drie kwartier of maximum 1 uur aan bezig ben en nog een examen kan afleggen met één enkele fout (geen 100% :().

Dan moest ge maar es wiskunde van bij ons in 2e of 1e kan bekijken  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Als je dagelijks (wekelijks) bezig bent met wiskunde, vormt dat normaal geen probleem voor het examen. Feit is dat de meesten wachten tot de laatste dagen voor het examen om dat vak te leren  :).

Jasper

Ik leer ook wiskunde op de dag voor het proefwerk, maar volgend jaar in de 8 uur zal dat wel niet meer aan te raden zijn vrees ik.

@WebMachine: Ik heb hier in huis twee (hopelijk) toekomstige burgerlijk ingenieurs dus ik weet al hoe het daar zit. ;) Oudste broer heeft al elk jaar tweede zit gehad en tweede kan. gebist, en zit nu in het eerste ingenieursjaar computerwetenschappen. Mijn andere broer zit in eerste kan. momenteel en kan misschien nog een tweede zit vermijden maar de kans is klein. Maar hij staat er beter voor dan mijn oudste broer in eerste kan. :)

Ferrari 2010

Ik leer ook men vakken altijd de namiddag tevoren pas. Is altijd goed gegaan maar voor wiskunde leer ik nu gewoon alles het week-edn tevoren. Voor diene van wiskunde moesten we een leerplanning opstellen. Bijna iedereen van onze klas is dus nu al bezig terwijl het examen komende woensdag is. Ik leer het gewoon dit week-end hoor. Iedereen al aan het stressen en vragen aan het stellen over wat ze niet snappen en mij en nog iemand die nog niet bezig is aan het uitkakken dat we zot zijn. Ktrek me der al niks meer van aan, het is ondertussen dat onze resultaten telkens de beste waren, vorig exaam 82% op wiskunde, nu wil ik beter doen, de andere probeert me al heel het jaar te verslaan, het verste dat hij is gekomen is evenaren, vorig examen  ;D ;D ;D. Kga voor de 90%, het lijkt me haalbaar als ik zo aan de huidige leerstof denk. 3 uurtjesz leren en het zou er toch wel degelijk in moeten zitten. Nog zoiets dat zo goed als heel men klas doet: bladeren vol oefeningen maken. Nee danku, als ik 1 blad voorbereiding aan een examen heb dan is het op.  Zij mij maar aan het zeggen dat ik beter anders zou gaan leren, maar zie niet in waarom, ik ben er toch weer maar eens grandioos door aan het geraken hé  :P :P.

Maar kheb net zoals Japser volgend jaar 8uur wiskunde, dus dan zal het wel een week-endje eerder beginnen zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.