Main Menu

Strijd

Gestart door Draco, 01 juni 2005 - 14:18:15

« vorige - volgende »

Roel

Citaat van: Draco op 02 juni 2005 - 10:22:45
P.S. En nee, Roel, ik kan iemand die het heeft over de GP van Europa op de Nürnbergring (geen typfout!!!!) bezwaarlijk ernstig nemen.

Ik vrees dat je hier toch boven mijn petje praat, u mag uw sneer gerust verduidelijken hoor.

Het feit dat jij als superieure fan hier trouwens (nogmaals) op de "no good, nietswetende, groentjes" een beetje komt vitten, toont anders van een bekrompenheid waarvan het formaat 'margriethermansachtige proporties' aanneemt.
Als je echt niets beters te doen hebt dan mensen simpel en puberaal te noemen (ook al zijn hier idd tieners actief en ooit in een ver verleden was jij wsch ook een gelukkige tiener, maar toen spraken de dieren nog waarschijnlijk) te bestempelen, dan vraag ik me af waarom dit jou stoort?

Geen andere bezigheden, privé problemen, geen echte contactkringen waarin je je hoogprofessionele kennis en passie voor de sport kan delen? ? ?µ
Dus zoek je zelf daar miss wat praatpalen (lngs de snelwegen staan er bovendien ook nog een paar) en stop alsjeblief met die zielige vraag om aandacht en erkenning naar je fantastische F1-beleving.
Wij vragen er echt niet om, en jij niet om onze discussies, dus waarom al die tijd en moeite in negativiteit steken?
God save Mclaren

Tim C

kindjes, braaf blijven of er gaat iemand de hoek in...

Alan Blues

Wat zouden jullie vinden van een slotje?

Deze topic komt nooit tot een goed einde... 

:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X


Roel

Als het van mij afhangt: ik hou m'n mond wel, dus een slotje hoeft niet (voor mij)
God save Mclaren

Draco

CitaatIk vrees dat je hier toch boven mijn petje praat, u mag uw sneer gerust verduidelijken hoor.

Ik neem aan dat je je sprankelende tekst van hieronder al bent vergeten. Gelukkig maar, net zoals de meesten van ons.

CitaatIdd dat was het probleem deze race, het ging allemaal te makkelijk voor Kimi, geen druk, alles onder controle,... en het is bekend dat in de f1 dan het meeste concentratie verlies voorkomt. Zeker op een vrij 'gewoon' parcours als Nürnbergring. Zet rond de Nürnbergring barriëres op een halve meter van het circuit en hij maakt die éne fout nooit. Kijk maar naar Monaco.

En dan over het volgende.


CitaatGeen andere bezigheden, privé problemen, geen echte contactkringen waarin je je hoogprofessionele kennis en passie voor de sport kan delen? ? ?Dus zoek je zelf daar miss wat praatpalen (lngs de snelwegen staan er bovendien ook nog een paar) en stop alsjeblief met die zielige vraag om aandacht en erkenning naar je fantastische F1-beleving.

Dit vind ik een zeer grappige opmerking van iemand die zoveel post als jij. Ik praat inderdaad met vrienden over de Formule 1 in het echte leven en heb geen nood om daarvoor op het net een uitlating te zoeken. Dit wil niet zeggen dat ik je daarvoor aanval. Ik vind het wel grappig dat je jezelf hier blijkbaar met mij verwart. De vijandigheid waarop je reageert laat duidelijk zien dat er iemand nogal in de knoop ligt met zichzelf.

Ik ga hier stoppen want ik vind het verbazingwekkend hoe snel jij iemand anders meesleurt in je kinderlijke heen en weer getak.

Ik zou zeggen, Roel, wees niet meer zo boos op jezelf en gebruik je tijd liever om je wat degelijker te informeren.

Ramses

Voor persoonlijke vetes heeft dit forum een zeer handige tool: namelijk persoonlijke berichten.
Als je alle polemieken en aanvallen op mekaar daarmee doet, heb ik er hoegenaamd geen problemen mee.

Jasper

Citaat van: Draco op 02 juni 2005 - 16:05:10
CitaatIk vrees dat je hier toch boven mijn petje praat, u mag uw sneer gerust verduidelijken hoor.

Ik neem aan dat je je sprankelende tekst van hieronder al bent vergeten. Gelukkig maar, net zoals de meesten van ons.

CitaatIdd dat was het probleem deze race, het ging allemaal te makkelijk voor Kimi, geen druk, alles onder controle,... en het is bekend dat in de f1 dan het meeste concentratie verlies voorkomt. Zeker op een vrij 'gewoon' parcours als Nürnbergring. Zet rond de Nürnbergring barriëres op een halve meter van het circuit en hij maakt die éne fout nooit. Kijk maar naar Monaco.

En dan over het volgende.


CitaatGeen andere bezigheden, privé problemen, geen echte contactkringen waarin je je hoogprofessionele kennis en passie voor de sport kan delen? ? ?Dus zoek je zelf daar miss wat praatpalen (lngs de snelwegen staan er bovendien ook nog een paar) en stop alsjeblief met die zielige vraag om aandacht en erkenning naar je fantastische F1-beleving.

Dit vind ik een zeer grappige opmerking van iemand die zoveel post als jij. Ik praat inderdaad met vrienden over de Formule 1 in het echte leven en heb geen nood om daarvoor op het net een uitlating te zoeken. Dit wil niet zeggen dat ik je daarvoor aanval. Ik vind het wel grappig dat je jezelf hier blijkbaar met mij verwart. De vijandigheid waarop je reageert laat duidelijk zien dat er iemand nogal in de knoop ligt met zichzelf.

Ik ga hier stoppen want ik vind het verbazingwekkend hoe snel jij iemand anders meesleurt in je kinderlijke heen en weer getak.

Ik zou zeggen, Roel, wees niet meer zo boos op jezelf en gebruik je tijd liever om je wat degelijker te informeren.
Amai, fout bezig zenne...

Je klaagt dat mensen Alonso hier uitk*kken vanwege zijn wenkbrauwen enz., wat dus niet gebeurt. Vervolgens ga je zelf iemand onwetend noemen omdat hij de Nürburgring verwart met de stad Nürnberg, een paar honderd kilometers verderop. Dat je je daarop baseert om van iemand te zeggen dat hij niks van F1 kent, chapeau hoor.

Er was zo een spreekwoord met als hoofdrollen een pot en een ketel, en die zagen allebei zwart of zoiets... Maar nu ligt het zelfs nog anders: jij bent de zwarte pot en er zijn alleen maar niet-zwarte ketels, en jij verwijt hen dat ze zwart zijn...

Dat Alonso arrogant genoemd wordt, is nogal normaal na de uitspraken die hij gedaan heeft. De man heeft 4 races gewonnen, waarvan 2 gestolen zeges (San Marino en Europa), en hij is meteen God op aarde die mag neerkijken op iedereen wanneer hij daar zin in heeft. Arrogant? Hoe komen we erbij...

Ramses

Citaat van: Ramses op 02 juni 2005 - 16:08:05
Voor persoonlijke vetes heeft dit forum een zeer handige tool: namelijk persoonlijke berichten.
Als je alle polemieken en aanvallen op mekaar daarmee doet, heb ik er hoegenaamd geen problemen mee.

mike

Citaat van: Roel op 02 juni 2005 - 13:47:24
Citaat van: Draco op 02 juni 2005 - 10:22:45
P.S. En nee, Roel, ik kan iemand die het heeft over de GP van Europa op de Nürnbergring (geen typfout!!!!) bezwaarlijk ernstig nemen.

Ik vrees dat je hier toch boven mijn petje praat, u mag uw sneer gerust verduidelijken hoor.

Trek het je niet aan.

Ik ben het eigenlijk eens met een flink aantal dingen die Draco zegt (alleen de manier waarop is voor mij minder gelukkig gekozen dan ze had mogen zijn), maar als hij argumenten zoals dit begint te gebruiken om mensen in te delen in een ernstig te nemen kamp en een om niet ernstig te nemen, dan zaagt hij de poten onder zijn eigen stoel vandaan. Dat is "Nürnbergring (geen typfout!!!!)" argument is minstens even puberaal te noemen als veel van hetgeen waar hij zelf zo zwaar op zit te kappen.

FerrariMan

Mike wint dit topic wel met gemak dit maal :)

Tijd voor nog meer Star Wars!

Doefie

Citaat van: Draco op 02 juni 2005 - 10:22:45
P.S. En nee, Roel, ik kan iemand die het heeft over de GP van Europa op de Nürnbergring (geen typfout!!!!) bezwaarlijk ernstig nemen.

En toch is het NürnbU[/u]rgring. De gemeente/dorp 't dichtste bij het circuit (te midden van de Nordschleife trouwens) is Nürburg --> vandaar de naam. Nürnberg is een andere Duitse stad op een 50km van Oostenrijk. Nürnburgring ligt op 20km van het drielandenpunt België-Nederland-Duitsland, nabij Kerpen in het Eifelgebergte. ;)
Zie:


mike

#26
Citaat van: Doefie op 02 juni 2005 - 23:07:06
Citaat van: Draco op 02 juni 2005 - 10:22:45
P.S. En nee, Roel, ik kan iemand die het heeft over de GP van Europa op de Nürnbergring (geen typfout!!!!) bezwaarlijk ernstig nemen.

En toch is het NürnbU[/u]rgring. De gemeente/dorp 't dichtste bij het circuit (te midden van de Nordschleife trouwens) is Nürburg --> vandaar de naam. Nürnberg is een andere Duitse stad op een 50km van Oostenrijk. Nürnburgring ligt op 20km van het drielandenpunt België-Nederland-Duitsland, nabij Kerpen in het Eifelgebergte. ;)


Lees je eigen post nog eens na, en zoek de fout.  :) Je hebt er 1 gecorrigeerd, maar de tweede laten staan. Je lijkt ook de hele context gemist te hebben. Draco kloeg juist over het feit dat de spellling verkeerd was in een post van Roel en dat hij het was die de beide plaatsen door elkaar haalde.


Doefie

Citaat van: mike op 02 juni 2005 - 23:28:49
Citaat van: Doefie op 02 juni 2005 - 23:07:06
En toch is het Nürnburgring. De gemeente/dorp 't dichtste bij het circuit (te midden van de Nordschleife trouwens) is Nürburg --> vandaar de naam. Nürnberg is een andere Duitse stad op een 50km van Oostenrijk. Nürnburgring ligt op 20km van het drielandenpunt België-Nederland-Duitsland, nabij Kerpen in het Eifelgebergte. ;)

Lees je eigen post nog eens na, en zoek de fout.  :) Je hebt er 1 gecorrigeerd, maar de tweede laten staan. Je lijkt ook de hele context gemist te hebben. Draco kloeg juist over het feit dat de spellling verkeerd was in een post van Roel en dat hij het was die de beide plaatsen door elkaar haalde.

Ik lees dus Nürnburgring en Nürnburg (ok, hier ben ik een n vergeten)
Voorts Nürnberg is een andere Duitse stad op ... blablabla. Waar zit dan de fout?

Roel

Citaat van: Doefie op 03 juni 2005 - 20:39:57
Citaat van: mike op 02 juni 2005 - 23:28:49
Citaat van: Doefie op 02 juni 2005 - 23:07:06
En toch is het Nürnburgring. De gemeente/dorp 't dichtste bij het circuit (te midden van de Nordschleife trouwens) is Nürburg --> vandaar de naam. Nürnberg is een andere Duitse stad op een 50km van Oostenrijk. Nürnburgring ligt op 20km van het drielandenpunt België-Nederland-Duitsland, nabij Kerpen in het Eifelgebergte. ;)

Lees je eigen post nog eens na, en zoek de fout.  :) Je hebt er 1 gecorrigeerd, maar de tweede laten staan. Je lijkt ook de hele context gemist te hebben. Draco kloeg juist over het feit dat de spellling verkeerd was in een post van Roel en dat hij het was die de beide plaatsen door elkaar haalde.

Ik lees dus Nürnburgring en Nürnburg (ok, hier ben ik een n vergeten)
Voorts Nürnberg is een andere Duitse stad op ... blablabla. Waar zit dan de fout?

Zou het kunnen dat ik de fout maakte dat het huidige circuit van Nürnbürgring (of welke spelling dan ook) niet veel meer te maken heeft met het oorspronkelijke, legendarische circuit? is het dat misschien?
God save Mclaren

mike

Citaat van: Doefie op 03 juni 2005 - 20:39:57
Citaat van: mike op 02 juni 2005 - 23:28:49
Citaat van: Doefie op 02 juni 2005 - 23:07:06
En toch is het Nürnburgring. De gemeente/dorp 't dichtste bij het circuit (te midden van de Nordschleife trouwens) is Nürburg --> vandaar de naam. Nürnberg is een andere Duitse stad op een 50km van Oostenrijk. Nürnburgring ligt op 20km van het drielandenpunt België-Nederland-Duitsland, nabij Kerpen in het Eifelgebergte. ;)

Lees je eigen post nog eens na, en zoek de fout.  :) Je hebt er 1 gecorrigeerd, maar de tweede laten staan. Je lijkt ook de hele context gemist te hebben. Draco kloeg juist over het feit dat de spellling verkeerd was in een post van Roel en dat hij het was die de beide plaatsen door elkaar haalde.

Ik lees dus Nürnburgring en Nürnburg (ok, hier ben ik een n vergeten)
Voorts Nürnberg is een andere Duitse stad op ... blablabla. Waar zit dan de fout?

Het is Nürburgring, ZONDER n, zoals het ook op dat kaartje staat. De burcht (Duits: Burg) aan (binnen) de oude ring, die het lokale stadje/dorpje ook haar naam gegeven heeft, heet "die Nürburg" zonder n en met u. De stad die er niks mee te maken heeft en helemaal geen F1 circuit heeft, heet Nürnberg met n en e.

Citaat van: Roel op 03 juni 2005 - 23:23:07
Zou het kunnen dat ik de fout maakte dat het huidige circuit van Nürnbürgring (of welke spelling dan ook) niet veel meer te maken heeft met het oorspronkelijke, legendarische circuit? is het dat misschien?

Al wat jij gedaan hebt, is dubbel verkeerd spellen, al dan niet met een onbewuste verwarring tussen Nürburg en Nürnberg. Voor de rest niks. Ene Draco, die eigenlijk niet verdient dat we hier nog woorden aan vuil maken, heeft dat onbenullig foutje aangegrepen om te beweren dat je de Eifel niet uit Beieren kan houden en niet eens weet waar de race met zo'n grote F1 geschiedenis doorging en dat je daarom dus omzeggens niks van F1 afweet.