Sauber word BMW!!?

Gestart door bogief1, 31 mei 2005 - 18:56:41

« vorige - volgende »

bogief1

Sauber zou volgend seizoen BMW worden met Heidfeld als piloot. Wat zou daar van waar zijn, Weten we eind deze week van meer?

http://www.sbsonline.nl/modules.php?name=f1_news&site=f1nieuws&sid=50925
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

weinig van aan denk ik, zeker nudat Williams-BMW zo sterk aan het worden is. Als ze het aanhouden zijn ze volgend jaar tittelkandidaat, dan ga je als motorenleverancier toch niet zomaar van constructeur veranderen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Zeggen ze al van vorig jaar, maar ik zie het niet echt gebeuren eigelijk...

Tim C

CitaatAan het eind van juni wordt de deal tussen BMW en Sauber bekendgemaakt. Ondanks jarenlange druk van BMW wil Frank Wiliams zijn team niet verkopen aan de Beierse fabrikant van auto's en motorfietsen. Peter Sauber wil dat wel en dus is de verkoop eind deze maand een feit. De vrijgekomen plek van BMW bij Williams zal waarschijnlijk worden opgevuld door Honda, dat in onmin geraakt is met BAR na de diskwalificatie op Imola en de slechte resultaten tot nu toe.
Wat klopt er alvast niet

Roel

#4
Sauber word BMW
zei Tim C
Maar hij vergat wel
de - DT
;)

maar ik voel me nu wel dom want ik weet niet wat er alvast niet klopt in die quote van je... :-[

*edit* ik zie net dat het bogie F1 was... daar gaat mn rijmpje alvast, sorry Tim C, en ik ga me nog een beetje dommer voelen nu  ;D
God save Mclaren

Ramses

Dat Honda niet in onmin is met BAR, en ze BAR zeker niet in de steek zullen laten, gezien ze vorig jaar nog maar 45% van de aandelen in BAR verwierven.

Jasper

BMW levert motoren aan Sauber in 2006 maar zal het team niet overkopen, ben ik zeker van.

bogief1

Citaat van: Roel op 01 juni 2005 - 07:54:09
Sauber word BMW
zei Tim C
Maar hij vergat wel
de - DT
;)

maar ik voel me nu wel dom want ik weet niet wat er alvast niet klopt in die quote van je... :-[

*edit* ik zie net dat het bogie F1 was... daar gaat mn rijmpje alvast, sorry Tim C, en ik ga me nog een beetje dommer voelen nu  ;D
kben nooit goed geweest in d's en t's  :-[, maar kheb toch m'n diplome gekregen  :),

hopelijk is dit gerucht niet waar, want heidfeld verdiend een plaats bij een topteam en sauber is dit nog steeds niet
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Roel

Citaat van: bogief1 op 01 juni 2005 - 18:04:07
Citaat van: Roel op 01 juni 2005 - 07:54:09
Sauber word BMW
zei Tim C
Maar hij vergat wel
de - DT
;)

maar ik voel me nu wel dom want ik weet niet wat er alvast niet klopt in die quote van je... :-[

*edit* ik zie net dat het bogie F1 was... daar gaat mn rijmpje alvast, sorry Tim C, en ik ga me nog een beetje dommer voelen nu  ;D
kben nooit goed geweest in d's en t's  :-[, maar kheb toch m'n diplome gekregen  :),

hopelijk is dit gerucht niet waar, want heidfeld verdiend een plaats bij een topteam en sauber is dit nog steeds niet

Als Sauber opgekocht wordt door BMW, dan wordt het toch vast een topteam? Alhoewel... Toyota heeft ook nog een lange weg te gaan.
God save Mclaren

Doefie

Citaat van: Roel op 01 juni 2005 - 18:12:24
Als Sauber opgekocht wordt door BMW, dan wordt het toch vast een topteam? Alhoewel... Toyota heeft ook nog een lange weg te gaan.

Nee, maar ze staan wel op het podium en rijden al een heel seizoen mee voorin ???

Roel

Citaat van: Doefie op 01 juni 2005 - 23:01:32
Citaat van: Roel op 01 juni 2005 - 18:12:24
Als Sauber opgekocht wordt door BMW, dan wordt het toch vast een topteam? Alhoewel... Toyota heeft ook nog een lange weg te gaan.

Nee, maar ze staan wel op het podium en rijden al een heel seizoen mee voorin ???

Ja maar Jordan heeft ook eens zo'n seizoen gehad, daarom was het nog geen topteam. Als topteam moet je tenminste races winnen en constant op het hoogste niveau blijven meerijden hè
God save Mclaren

DerMika

Ahum, toen was Jordan wel een topteam, ze hebben dat jaar 2 races gewonnen en Frentzen is toen 3de geworden in de WK stand, en had tot aan de GP van Italië nog een goede kans op het wereldkampioenschap!  :P
The Dude abides

Roel

Citaat van: DerMika op 02 juni 2005 - 13:09:09
Ahum, toen was Jordan wel een topteam, ze hebben dat jaar 2 races gewonnen en Frentzen is toen 3de geworden in de WK stand, en had tot aan de GP van Italië nog een goede kans op het wereldkampioenschap!  :P

ik heb gewoon een andere "visie" over het begrip topteam. Een team dat één jaar goed presteert, verdient volgens mij die benaming niet. Maar da's gewoon een verschil in mening.
God save Mclaren

Doefie

Citaat van: Roel op 02 juni 2005 - 13:43:13
Citaat van: DerMika op 02 juni 2005 - 13:09:09
Ahum, toen was Jordan wel een topteam, ze hebben dat jaar 2 races gewonnen en Frentzen is toen 3de geworden in de WK stand, en had tot aan de GP van Italië nog een goede kans op het wereldkampioenschap!  :P

ik heb gewoon een andere "visie" over het begrip topteam. Een team dat één jaar goed presteert, verdient volgens mij die benaming niet. Maar da's gewoon een verschil in mening.

In 2003 reden ze ook even aan de leiding (Engeland), dat seizoen deden ze het ook niet slecht. Noem het dan een subtopper ;)

janke

Wel grappig al die reacties. Vooral dat BMW het de eerste 3 wedstrijden goed doet in 2008. En 2007 was ook niet zo slecht.
Some things are too important to be left in the past.