Man en team van de race: Europa

Gestart door Ferrari 2010, 29 mei 2005 - 15:45:23

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race en welk team deed het het beste?

Alonso
2 (7.7%)
Heidfeld
6 (23.1%)
Barrichello
12 (46.2%)
Coulthard
4 (15.4%)
M. Schumacher
1 (3.8%)
Fisichella
0 (0%)
Montoya
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Raikkonen
13 (50%)
Button
0 (0%)
Renault
2 (7.7%)
Williams-BMW
12 (46.2%)
Ferrari
5 (19.2%)
Red-Bull Racing
4 (15.4%)
McLaren
9 (34.6%)
Liuzzi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Supermariobros

Barrichello en Williams, de Braziliaan reed een erg sterke race en Williams liet ook een sterke indruk na.

Ferrari 2010

Citaat van: lieven op 29 mei 2005 - 16:01:11
kmis kimi er in, vind dat ie echt wel goed gereden heeft hoor!! zeker met zijn rechter voorband die al heel lang slecht was!!
Citaat van: Jasper op 29 mei 2005 - 17:06:21
Iemand die ook nog wel stemmen zou kunnen/moeten krijgen is Felipe Massa, maar die mis ik wel in de lijst...

En op Kimi stemmen is onterecht, geef ik grif toe.
Sja, ze staan er inderdaad beide niet in. Maar dat komt omdat we na een paar GP's hadden overeengekomen dat enkel de eerste 10 erin moesten, aangezien de rest helemaal geen goede race zou hebben gereden (staan tenslotte niet in de top 10). Kimi stond 11de, massa 14de ofzo, beiden buiten de top 10, dus buiten de poll...

Voor mij deed Red-Bull racing het weer goed. Ze waren fantastisch bezig. Wie had voor het seizoen durven denken dat ze ook maar 1 rondje "verdient" op kop zouden rijden?
Man van de race? Barrichello, prachtige prestatie. Helaas niet kunnen vergelijken met M. Schamacher, aangezien zijn race na de eerst bocht al goed verkl**t was.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

lieven

Raikkonen   2 (6.1%)
kdnek da em der wel in staat :p

Ferrari 2010

#18
Citaat van: lieven op 29 mei 2005 - 18:42:26
Raikkonen   2 (6.1%)
kdnek da em der wel in staat :p
Ben ik eens benieuwd welk redactielid zich niet heeft kunnen inhouden om Liuzzi te vervangen door Rikonnen?!?
Of heb ik het zelf gedaan tijdens het opstellen van de poll  :-\ Zou misschien kunnen. Aan de eerder posts te lezen stond hij er daarstraks nog niet in. Maar ik kan me niet herinneren dat ik Liuzzi heb getypt daarstraks.

kheb Liuzzi der dan maar (terug?) bijgezet, als top-10'er verdient ie een plaatsje.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

phil69


Bjorn

Kimi, ondanks alles.
Williams-BMW, had Webber er nog bij geweest dan zagen we een mooie race met die twee!!
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Kimi en McLaren. beiden waren de sterksten over het hele weekend.

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 29 mei 2005 - 18:30:04
Citaat van: lieven op 29 mei 2005 - 16:01:11
kmis kimi er in, vind dat ie echt wel goed gereden heeft hoor!! zeker met zijn rechter voorband die al heel lang slecht was!!
Citaat van: Jasper op 29 mei 2005 - 17:06:21
Iemand die ook nog wel stemmen zou kunnen/moeten krijgen is Felipe Massa, maar die mis ik wel in de lijst...

En op Kimi stemmen is onterecht, geef ik grif toe.
Sja, ze staan er inderdaad beide niet in. Maar dat komt omdat we na een paar GP's hadden overeengekomen dat enkel de eerste 10 erin moesten, aangezien de rest helemaal geen goede race zou hebben gereden (staan tenslotte niet in de top 10). Kimi stond 11de, massa 14de ofzo, beiden buiten de top 10, dus buiten de poll...

Voor mij deed Red-Bull racing het weer goed. Ze waren fantastisch bezig. Wie had voor het seizoen durven denken dat ze ook maar 1 rondje "verdient" op kop zouden rijden?
Man van de race? Barrichello, prachtige prestatie. Helaas niet kunnen vergelijken met M. Schamacher, aangezien zijn race na de eerst bocht al goed verkl**t was.
Dat is helemaal niet gezegd, als topic-starter moet je iedereen erin zetten die kans maakt op stemmen van forumleden, dat wil zeggen, de top-8 en diegenen die nog heel wat hebben laten zien maar het later om welke reden dan ook hebben moeten laten afweten.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 30 mei 2005 - 19:51:20
Citaat van: Schumi 2005 op 29 mei 2005 - 18:30:04
Citaat van: lieven op 29 mei 2005 - 16:01:11
kmis kimi er in, vind dat ie echt wel goed gereden heeft hoor!! zeker met zijn rechter voorband die al heel lang slecht was!!
Citaat van: Jasper op 29 mei 2005 - 17:06:21
Iemand die ook nog wel stemmen zou kunnen/moeten krijgen is Felipe Massa, maar die mis ik wel in de lijst...

En op Kimi stemmen is onterecht, geef ik grif toe.
Sja, ze staan er inderdaad beide niet in. Maar dat komt omdat we na een paar GP's hadden overeengekomen dat enkel de eerste 10 erin moesten, aangezien de rest helemaal geen goede race zou hebben gereden (staan tenslotte niet in de top 10). Kimi stond 11de, massa 14de ofzo, beiden buiten de top 10, dus buiten de poll...

Voor mij deed Red-Bull racing het weer goed. Ze waren fantastisch bezig. Wie had voor het seizoen durven denken dat ze ook maar 1 rondje "verdient" op kop zouden rijden?
Man van de race? Barrichello, prachtige prestatie. Helaas niet kunnen vergelijken met M. Schamacher, aangezien zijn race na de eerst bocht al goed verkl**t was.
Dat is helemaal niet gezegd, als topic-starter moet je iedereen erin zetten die kans maakt op stemmen van forumleden, dat wil zeggen, de top-8 en diegenen die nog heel wat hebben laten zien maar het later om welke reden dan ook hebben moeten laten afweten.
hmm, zou kunnen, kdacht nogtans dat het zo gezegd was, maar wat maakt het uit. Hij staat er nu bij, brobleem opgelost. Kzal voortaan aan zo een gevallen denken als ik nogmaals deze poll opstart bij een andere GP.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Amateur

Rubens heeft een sterke race gereden.  Williams was dit weekend voor mij het beste team.  Mc Laren heeft de verkeerde beslissing genomen.  Gambled and lost! :(

Jasper

Welke verkeerde beslissing? Een band niet vervangen omdat als ze dat wel deden, ze kans liepen om gediskwalificeerd te worden?

Ferrari 2010

Citaat van: Amateur op 30 mei 2005 - 22:02:38
Rubens heeft een sterke race gereden.  Williams was dit weekend voor mij het beste team.  Mc Laren heeft de verkeerde beslissing genomen.  Gambled and lost! :(
Ik vraag me ook af wat hun verkeerde beslissing was. Ik weet niet of je er als eens even op hebt na gedacht, maar aangezien er niets mis was met de band zou de FIA een wissel waarschijnlijk niet hebben goedgekeurd. Ze konden gerust verderrijden met die band, en dat is waar de FIA naar kijkt, niet wat de gevolgen zijn van als ze de band niet hadden verwisselt.  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

mike

Citaat van: Jasper op 31 mei 2005 - 17:26:29
Welke verkeerde beslissing? Een band niet vervangen omdat als ze dat wel deden, ze kans liepen om gediskwalificeerd te worden?

Een band mag wel vervangen worden "als er gevaar dreigt". Nu is het natuurlijk wel zo dat dat in dit geval een oeverloze discussie kan worden. Als de band echt tot op de draad versleten is, of als hij een koe van een blister vertoont, dan zou de FIA redelijkerwijs kunnen aanvaarden dat er gevaar dreigt. Als hij echter "enkel" een koe van een flat spot vertoont, begint de fun. Want dan is er geen gevaar dat de band zelf het begeeft. Maar zoals we gezien hebben wel dat iets anders dat doet. Dat gevaar is echter zo subjectief als iets... Dus inderdaad, als ze de band direct vervangen hadden was er 99% zeker een straf op gevolgd, als ze gewacht hadden tot de ophanging zichtbare schade had misschien niet (vraag is natuurlijk hoeveel tijd je dan nog hebt vooraleer het ding echt begeeft, en ook hoe je dergelijke schade beoordeelt zonder binnen te komen). Wat ook betekent: als je met die flat spot nog 4 ronden moet rijden is er geen gevaar, als het er 40 zijn wel. Waar trek je die grens?

Conclusie: afvoeren, die onzinregel!!!!


IVY440

Zorgen dat er geen flatspots op de band komen  ;)
Nee, best idd regel afschaffen, we kunnen mss massaal BE mailen met deze discussie  :D

Eric

Coulthard en Red Bull

Coulthard herleeft in die Red Bull, zonder die sanctie had hij misschien op het podium gestaan...goed bezig bij Red Bull