Main Menu

Strijd

Gestart door Draco, 01 juni 2005 - 14:18:15

« vorige - volgende »

Amateur

En toch is het NürnbU[/u]rgring. De gemeente/dorp 't dichtste bij het circuit (te midden van de Nordschleife trouwens) is Nürburg --> vandaar de naam. Nürnberg is een andere Duitse stad op een 50km van Oostenrijk. Nürnburgring ligt op 20km van het drielandenpunt België-Nederland-Duitsland, nabij Kerpen in het Eifelgebergte. ;)
Zie:


Citaat
dat is tenminste een duidelijk kaartje! :)
;D ;D Ik kan me nog heel goed herinneren hoe ik jaren geleden gezocht heb naar Nürberg in de Eifel en steeds naar Nürnberg gestuurd werd, terwijl ik wist dat ik daar helemaal de verkeerde kant op zat. Als je dan op GPS rijdt, dan mis je de race wel! ;D




Roel

Citaat van: mike op 03 juni 2005 - 23:37:49
Al wat jij gedaan hebt, is dubbel verkeerd spellen, al dan niet met een onbewuste verwarring tussen Nürburg en Nürnberg. Voor de rest niks. Ene Draco, die eigenlijk niet verdient dat we hier nog woorden aan vuil maken, heeft dat onbenullig foutje aangegrepen om te beweren dat je de Eifel niet uit Beieren kan houden en niet eens weet waar de race met zo'n grote F1 geschiedenis doorging en dat je daarom dus omzeggens niks van F1 afweet.


Mijn excuses alvast  ;)
God save Mclaren

mike

Citaat van: Roel op 04 juni 2005 - 09:13:50
Citaat van: mike op 03 juni 2005 - 23:37:49
Al wat jij gedaan hebt, is dubbel verkeerd spellen, al dan niet met een onbewuste verwarring tussen Nürburg en Nürnberg. Voor de rest niks. Ene Draco, die eigenlijk niet verdient dat we hier nog woorden aan vuil maken, heeft dat onbenullig foutje aangegrepen om te beweren dat je de Eifel niet uit Beieren kan houden en niet eens weet waar de race met zo'n grote F1 geschiedenis doorging en dat je daarom dus omzeggens niks van F1 afweet.


Mijn excuses alvast  ;)

Trek het je niet aan. :)

Amateur is kennelijk voldoende F1 kenner om al op de ring zelf geweest te zijn bij een race, en toch zat hij er op de dag zelf ook naast qua naam. :) Zelf ben ik nooit nog maar 1 seconde op de ring geweest, maar weet ik wel al van lang voor ik nog maar enige F1 interesse had dat daar een legendarische racebaan is en hoe dat ding precies heet, gewoon omdat wij in ver vervlogen tijden (begin jaren 70, jeezes wat word ik oud) tot twee keer per jaar daar vlak in de buurt op vakantie gingen. Dus nu is de vraag wie hier de grootste kenner is. Volgens Draco's criterium alvast ik, dus... :D :D :D :D Hmmm....


Doefie

Citaat van: Roel op 03 juni 2005 - 23:23:07
Zou het kunnen dat ik de fout maakte dat het huidige circuit van Nürnbürgring (of welke spelling dan ook) niet veel meer te maken heeft met het oorspronkelijke, legendarische circuit? is het dat misschien?

Huidige Nürnburgring ligt waar de Südschleife ligt, met de start/finish waar het ook op het kaartje staat (beetje oriënteren he).

Jasper

Citaat van: Doefie op 04 juni 2005 - 17:21:49
Citaat van: Roel op 03 juni 2005 - 23:23:07
Zou het kunnen dat ik de fout maakte dat het huidige circuit van Nürnbürgring (of welke spelling dan ook) niet veel meer te maken heeft met het oorspronkelijke, legendarische circuit? is het dat misschien?

Huidige Nürnburgring ligt waar de Südschleife ligt, met de start/finish waar het ook op het kaartje staat (beetje oriënteren he).
There he goes again! ;D ;D ;)

Trouwens, waarom zo met hand en tand uitleggen (en dan nog fout) wat ik 4 posts daarvoor al had uitgelegd?