Teamorders bij McLaren?

Gestart door Bjorn, 27 mei 2005 - 10:25:02

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: BenedictusXVII op 14 juni 2005 - 19:37:09
Citaat van: Alan Blues op 02 juni 2005 - 15:32:47
Citaat van: SaffierFM op 29 mei 2005 - 21:41:54
Ik vind toch dat je het lef moet hebben om nu  te gaan verkondigen dat je misschien wel teamorders zou gaan gerbruiken. Ferrari heeft in het recente verleden teamorders gebruikt en iedereen schreeuwde wat voor een schande het was voor de sport! Komaan zeg, zij waren tenminste niet te laf om de teamorders openlijk en duidelijk toe te passen, terwijl andere teams het misschien wel heimelijk en "undercover" deden.

Ik ben altijd tegen teamorders geweest, maar bij McLaren heeft men het nooit onder stoelen of banken gestoken dat er teamorders waren indien 1 van beide piloten mathematisch geen WK meer kon worden.

Het is dus een andere vorm van teamorders dan bij Ferrari, waar men duidelijk met 1ste en 2de piloot rijdt.
"we zouden Kimi niet toegestaan hebben om tegen Montoya te racen..."vervolgde Dennis.

Heerlijke zin  :)

Hopelijk snappen meer mensen nu dat geen enkel team het graag heeft wanneer hun wagens één en twee liggen om ze tegen elkaar te laten racen met de kans op nul punten. Bij McLaren is het dus niet anders.  :D ;)

Het gaat dan ook om iemand het vertrouwen te schenken. JPM had dit hard nodig. Anyway, Kimi had hem nooit kunnen inhalen denk ik.