Servië-Montenegro vs België

Gestart door Raikkonen MASTER, 25 mei 2005 - 00:16:57

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Klopt. Clement achterin houden en Geeraerts naast Vanderhaeghe posteren.

razzle_dazzle

Voor mij moet Clement er niet in hoor.

Proto

Cornelis Van Buyten Hoefkens Deschacht

Buffel Vdh Geraerts Daerden

Pieroni E.Mpenza


Buffel zou dan wel meer op zijn flank moeten blijven. Gewoon op de gepaste momenten naar binnensnijden zodat VDh en Geraerts niet verzuipen.


Raikkonen MASTER

Je zit er niet ver naast volgens mij maar volgens mij wordt dit het...

Proto
Cornelis, Van Buyten, Clement, Hoefkens, Deschacht

Buffel, Vanderhaeghe, Geraerts

Pieroni, E.Mpenza

razzle_dazzle

Ik denk ook dat hij voor jouw ploeg gaat opteren maar dan maak ik de bedenking of we niet tekort gaan komen op het middenveld. Als je daar amper 3 man gaat zetten met Buffel als aanvallende speler en Geraerts die regelmatig infiltreert, dreig je tegen een overmacht aan Servische spelers te komen! En je weet hoe gevaarlijk ze kunnen zijn als je ze laat voetballen.


razzle_dazzle


Bondscoach Anthuenis roept Van Steenberghe op

Aimé Anthuenis heeft met Jan Van Steenberghe een derde doelman opgeroepen. De Rode Duivels zijn zich aan het voorbereiden op de belangrijke WK-Kwalificatie-interland tegen Servië.

Maandag moest ook al Timmy Simons afhaken. De speler van Club Brugge liep een ribblessure op. Nu heeft ook Sylvio Proto last van een voetblessure. Heel erg is de blessure van Proto niet maar Anthuenis liet weten liever geen risico te lopen.

Raikkonen MASTER

We gaan inderdaad verzuipen.
De belgen moeten opletten, heel hard opletten.
Mateja Kezman en Savo Milosevic zijn er niet bij maar dé revelatie van de Serie A, na Gilardino natuurlijk, Mirko Vucinic zal volgens mij wel spelen.
Is een jonge kerel van Lecce die vrij veel scoorde, zelfs een hattrick tegen Lazio Roma.

Met Koroman en Stankovic in het middenveld heb je al 3 man nodig om hen alleen al af te stoppen.

Ik hoop dat Antheunis toch gaat voor een 4-4-2. Het middenveld gaat anders inderdaad verzuipen maar Aimé zei al dat hij met een 5-3-2 zou kunnen spelen.
Het enige wat mogelijk is, is dat Clement en Cornelis naar het middenveld schuiven bij balbezit van ons.

Dan spelen Yves, Karel, Clement en Cornelis op het middenveld met Buffel als aangever voor de spitsen. Achterin zouden ze dan met 3 spelen. Cornelis en Clement mogen dan wel niet echt aanvallen aangezien S&M heel snel omschakelt.

Nja we zien wel, zal wel spannende wedstrijd worden denk ik. Maar echt veel spektakel? Ik reken er niet op. Ik gok 4-0 voor S&M.

Roel

God save Mclaren

Raikkonen MASTER

Neen maar Jestrovic en Lovré misschien wel. Heb geen idee of zij opgeroepen zijn.

razzle_dazzle

Jestrovic alleszins wel, Lovré weet ik ook niet!
Eigenlijk een voordeel voor onze verdedigers, ze kennen Jestrovic maar al te goed.

De kans is klein dat we winnen maar ik ga voor een 0-1, hopelijk scoort Geraerts :).

Raikkonen MASTER

Jestrovic speelt zeker de wedstrijd.
Lovré werd niet opgeroepen. Wat wil je met een degelijke ploeg als S&M.
Als ze Kezman en Milosevic al thuis houden  :o

Raikkonen MASTER

Aimé verbaast me een beetje...

Deze ploeg zou kunnen spelen:
                                 Proto
Vanden Borre , Hoefkens , Van Buyten , Deschacht

Mbo Mpenza , Vanderhaeghe , Geraerts , Daerden

                       Buffel ,  Emile Mpenza


Hoefkens kan nog vervangen worden door Clement
Geraerts kan nog vervangen worden door Bisconti

Ik vind het wel raar dat hij opeens terug zou grijpen naar een 4-4-2 met Mbo rechts en Daerden links.

Als er 1 man niet links kan spelen is het Daerden.  Hij is een centrale middenvelder met een linkerpoot.
Hij snijdt altijd naar binnen en met een speler als Koroman tegenover je ben je dood als je dat doet.
De ruimte die je daar weggeeft is om doelpunten vragen.

razzle_dazzle

Die 4-4-2 is een goede zaak, zoals eerder vermeld zouden we in een 5-3-2 verzuipen. Over Daerden maak ik me niet zoveel zorgen, hij heeft altijd op links gestaan (ik heb er zelf nog ooit tegen gespeeld :)) maar komt idd beter tot zijn recht als hij naar binnen snijdt. Toch denk ik dat het geen slechte keuze is, het is een echte werker dus ik denk niet dat hij Koroman zomaar over zich heen zal leten lopen. Bovendien  is hij redelijk snel en scoort hij vrij gemakkelijk. Ideaal voor een snelle uitbraak dus ;).

Vd Borre en Mbo Mpenza, daar maak ik me meer zorgen over: Mbo heeft dit jaar amper matchen op niveau gespeeld, zeker niet op de flank! Vd Borre lijkt me nog wat te groen voor de topmatchen, hij verzoop in de Europese matchen. Bovendien is hij verdedigend minder sterk als Cornelis, hij is meer een opkomende flankspeler.

Dan liever Buffel op rechts en Pieroni in de spits, die weegt zwaarder op een verdediging met zijn gestalte.

Jasper

Idd, Vd Borre en Mbo Mpenza, daar makte ik me ook zorgen over toen ik de opstelling zag.

Voor het probleem van Daerden van Raikko hebben we toch de goede oplossing in huis: Stein Huysegems. Maar dat wil Aimé blijkbaar niet zien. Maar Daerden is nu ook de slechtste niet he. :)

razzle_dazzle

Aimé twijfelt nog over twee plaatsen:

1) Geraerts of Bisconti op het middenveld?
2) Clement of Hoefkens centraal in de verdediging?

Ik zou voor Hoefkens en Geraerts gaan. Hoefkens beschikt over meer snelheid en voetballend vermogen dan Clement. Bovendien heeft hij vroeger altijd met Van Buyten samengespeeld bij de beloften.
Op het middenveld kan Geraerts dan weer voor gevaar zorgen met zijn infiltraties, iets wat ik Bisconti en VDH niet zo snel zie doen. Anderzijds gaan we het eerste kwartier een Servische stormloop krijgen en dan kan bikkelaar Bisconti nuttiger zijn dan Karel.


Jasper

De beloften speelden 1-1 en gaven alweer het goede voorbeeld aan de grote jongens. Als de beloften zo voort blijven doen, zou het dan kunnen dat we binnen een paar jaar een énorm sterke nationale ploeg hebben?