Roland Garros...

Gestart door Raikkonen MASTER, 24 mei 2005 - 00:03:29

« vorige - volgende »

Racegirl

Justine stoot erg gemakjelijk door naar de finale, hopelijk wordt het een spannend matchke straks!

Dat de beste (Justine dus) mag winnen!  ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Bjorn

Met alle gemak Pierce verslagen. Ze verdient dit! PROFICIAT JUJU!!  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Racegirl

Ze was OVERDUIDELIJK de beste!

6-1, 6-1 het zegt genoeg denk ik!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Pierce leek wel ongesteld of zo ;), ze speelde helemaal niet zoals donderdag.

Raikkonen MASTER

Je hebt op dat moment de druk van de hele natie op je.

Na 26 minuten beseft ze dat de 1ste set weg is en begint ze te twijfelen.
Op dat moment er terug in geloven is enorm moeilijk.

Ik vond het een beetje teveel een circus-attractie worden op het einde, toen ze haar racket aan de ballenjongen gaf enzo. Ze moet professioneel blijven.
Het wenen kan ik begrijpen als je jong bent en zo'n afstraffing niet had verwacht.
Maar Pierce is 30, een beetje maturiteit kan geen kwaad.

Als je een beer als Alex (voetballer van PSV) ziet wenen op het veld na de verloren halve finale van de Champions League tegen AC Milan, dan begrijp je dat. Ze zaten er zo dicht bij.
Maar Pierce bleef wenen, bleef een toneelstukje opvoeren. Op dat niveau is dat niet nodig.

Ze heeft altijd al dikke-nek trekjes gehad maar dit neemt volledig mijn respect voor haar weg.
Vooral toen ze die bal naar die ballenjongen sloeg. Waar was ze in godsnaam mee bezig.
Ze krijgt een bal, en zelfs voor ze naar die bal kijkt slaagt ze die keihard terug naar de ballenjongen.
Wat is haar reactie? Flauw handje om sorry te zeggen en een brede smile op haar gezicht...

Ben blij dat ze is afgegaan. Weg met de Franse dikkenekkerij. België boven.

Roel

@ Raikko: ik heb het ook niet op Pierce, altijd meer een circusattractie geweest dan een toptennister, en het gehuil vind ik idd ook aanstellerij. Vergelijk het met Maldini, hoe kalm bleef hij na het verliezen van de belangrijkste Europese troffee... Dàt is klasse
God save Mclaren

Racegirl

Nadal wint de finale bij de mannen tegen Puerta 6-7 (6), 6-3, 6-1, 7-5
Het is zijn eerste titel op Roland Garros.

Mooie wedstrijd, vooral de laatste set was enorm spannend!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Raikkonen MASTER

Citaat van: Roel op 05 juni 2005 - 22:10:04
@ Raikko: ik heb het ook niet op Pierce, altijd meer een circusattractie geweest dan een toptennister, en het gehuil vind ik idd ook aanstellerij. Vergelijk het met Maldini, hoe kalm bleef hij na het verliezen van de belangrijkste Europese troffee... Dàt is klasse

Klopt. Ik kan tranen zien en ga niet elke traan die gelaten wordt op die manier kelderen maar zoals ik al eerder zei: die tranen van Alex waren zo oprecht, zo eerlijk. Ik kreeg medelijden met die beer. Terwijl dat het hele spelletje van Pierce al bezig was tijdens de 1ste set.
Ze bleef lang staan, ze was moedeloos. Ik vroeg me af waarom ze niet gewoon terug haar bed in kroop...

Maar ja, Justine heeft gewonnen, Frankrijk is op z'n dak gegaan. België - Frankrijk = 1-0

In voetbal kan dit al niet meer ;) Leve het tennis :)

Bjorn

Ik had het geluk om de laatste set te zien tussen Nadal-Puerta. Wat mooi en tevens héél jammer dat Puerta die vierde set niet naar zich toe kon trekken na zijn voorsprong van 5-4. Mooie wedstrijd en een verdiende winnaar!
De Mens: In Het Gras![/color]