Maakt M. Schumacher nog kans op de wereldtitel?

Gestart door Supermariobros, 24 mei 2005 - 09:59:58

« vorige - volgende »

Maakt M. Schumacher nog kans op de wereldtitel?

ja
19 (38.8%)
nee
30 (61.2%)

Totaal aantal stemmen: 39

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 20 juni 2005 - 18:54:32
Citaat van: Eric op 20 juni 2005 - 18:52:09
Citaat van: Supermariobros op 20 juni 2005 - 18:45:02
Hij mag dan wel zijn eerste zege van het seizoen binnen hebben, hij maakt geen kans meer. McLaren is momenteel te sterk!
Neenee, de titel is voor Kimi dit jaar  8)

tenzij we een paar keer een herhaling krijgen van Michelin hun kunsten... ;D ;)
Inderdaad, als Michelin zo blijft klungelen wordt Schumi kampioen. :P
Monzaaaaaaaa :P :P :P :P
Zou daar geen eventuele herhaling kunnen komen? Dat is ook 70% gas planchéee (of misschien iets minder, maar in ieder geval wel véél)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 20 juni 2005 - 21:17:40
Nee, hij zal eens niet bij de beste gehoord hebben zeker. Hij was toen ook wel een keer of 8 tweede en nog een keer uitgevallen van op de eerste plaats. Maar dat is twee jaar geleden, daar gaan we nu niet over beginnen. Schumi's titel toen was terecht want hij had ook wel wat pech gehad (klapband in Hockenheim).
Die klapband, was het niet toen dat MS de rest van de race lang aan de kant moest wachten met de Marshalls en hij alleen een kleine radio ter beschikking had? :)

Raikkonen MASTER

Citaat van: BenedictusXVII op 20 juni 2005 - 19:13:29
In US leken de Ferrari's alweer sneller dan de week ervoor.

Het kan nog, dat is gebleken, Schumacher laat zijn motivatie niet lossen en staat er wanneer er punten te grijpen liggen. Frankrijk zal bepalend zijn. Als MS daar voor Kimi en Alonso kan eindigen op eigen krachten, dan mogen beide heren hun borst gaat nat maken :)

Hoe kan je dit vergelijken als geen enkel Michelin team met goede banden reed ? En toch haalde Trulli en Kimi wondermooie tijden. Trulli in een Toyota... Het team waar velen van zeggen dat alleen zij problemen hadden...

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 20 juni 2005 - 21:49:19
Citaat van: BenedictusXVII op 20 juni 2005 - 19:13:29
In US leken de Ferrari's alweer sneller dan de week ervoor.

Hoe kan je dit vergelijken als geen enkel Michelin team met goede banden reed ? En toch haalde Trulli en Kimi wondermooie tijden. Trulli in een Toyota... Het team waar velen van zeggen dat alleen zij problemen hadden...
Hoe ik dat kan vergelijken?

Omdat ik de live timing doorheen het weekend volledig heb gevolgd.
Omdat de Ferrari's met 2 stops zich relatief goed konden kwalificeren.
Omdat de Ferrari's op de lange stints heel goede tijden haalden.

Ik vergelijk het dan ook enkel met hun eigen prestaties, niet met die van anderen.

Zijn we hier nu ook weer vertrokken voor discussie 235?

dj Peter

Citaat van: Kimi_über_alles op 20 juni 2005 - 20:22:00
Gewoon het feit dat Ferrari nu op gelijke voet staat in het constructeurskampioenschap is al lachwekkend  :D...
Manmanman, F1 mijn voeten ja...
Amateurisme troef. Een team dat niet bij die beste 3-4 hoort staat gedeelt tweede door zo stom iets...
Dat Ferrari nu op gelijke hoogte staat met McLaren in het klassement, dat hebben ze aan de Michelin én  de Mac-boys te danken, ze hebben de punten cadeau gekregen. Ik zou willen dat Ferrari alle titels haalt, enkel om zij die gefaald hebben, de rekening te presenteren.

Jasper

Citaat van: BenedictusXVII op 20 juni 2005 - 22:05:01
Citaat van: Raikkonen MASTER op 20 juni 2005 - 21:49:19
Citaat van: BenedictusXVII op 20 juni 2005 - 19:13:29
In US leken de Ferrari's alweer sneller dan de week ervoor.

Hoe kan je dit vergelijken als geen enkel Michelin team met goede banden reed ? En toch haalde Trulli en Kimi wondermooie tijden. Trulli in een Toyota... Het team waar velen van zeggen dat alleen zij problemen hadden...
Hoe ik dat kan vergelijken?

Omdat ik de live timing doorheen het weekend volledig heb gevolgd.
Omdat de Ferrari's met 2 stops zich relatief goed konden kwalificeren.
Omdat de Ferrari's op de lange stints heel goede tijden haalden.

Ik vergelijk het dan ook enkel met hun eigen prestaties, niet met die van anderen.

Zijn we hier nu ook weer vertrokken voor discussie 235?
Het kan natuurlijk zijn dat dit gewoon een goed circuit was voor Ferrari, dus eigenlijk weten we het gewoon niet. Maar je hebt gelijk, er is een opwaartse tendens bij Ferrari.

jandr

Citaat van: SaffierFM op 20 juni 2005 - 22:09:26
Citaat van: Kimi_über_alles op 20 juni 2005 - 20:22:00
Gewoon het feit dat Ferrari nu op gelijke voet staat in het constructeurskampioenschap is al lachwekkend  :D...
Manmanman, F1 mijn voeten ja...
Amateurisme troef. Een team dat niet bij die beste 3-4 hoort staat gedeelt tweede door zo stom iets...
Dat Ferrari nu op gelijke hoogte staat met McLaren in het klassement, dat hebben ze aan de Michelin én  de Mac-boys te danken, ze hebben de punten cadeau gekregen. Ik zou willen dat Ferrari alle titels haalt, enkel om zij die gefaald hebben, de rekening te presenteren.

Eén van de belangrijkste redenen van de successen van renault en macLaren tov van ferrari zijn de banden. Michelin rijdt met experimentele banden waardoor ze sneller waren dan Bridgestone! je mag de redenatie dus niet op z'n kop zetten door nu te stellen dat het dankzij Michelin is dat Ferrari terug is!!!!!!!

Raikkonen MASTER

Hoor je mij ook niet zeggen.
Maar bij deze race was het wel zo.

Ferrari komt stilletjes aan uit een heel diep dal. Ik hoop dat er nog spannende wedstrijden komen met duels tussen Alonso, Kimi en Michael. Maar ik wil gewoon 1 of 2 gp's afwachten vooraleer ik geloof dat Ferrari het niveau van Renault en McLaren aankan.

We zien wel...

The Iceman

Binnen twee weken is het weer al Michelin wat de klok slaat. GP van Frankrijk wordt een strijd tussen Renault en Mclaren. Ferrari komt er daar niet aan te pas. Indy was een cadeautje.  :)

Mikacouli

sommigen dromen wel toch he
Michelin had een nieuw type band ontwikkeld waarvan de weefsels horizontaal lagen. Het is enkel de banking dat ze niet aankonden, de rest wel. Het zijn immers goede banden want ze waren gedurende het hele weekend snel.
Maar in de volgende GP lopen Kimi en Alonso gewoon weer uit en is het weer salu schumacher, fijn je even bij ons gehad te hebben.
Ferrari kampioen? Dan eet ik mn huis op  ;D ;D
In Frankrijk zal het weer 'au revoir" zijn.
bye bye, zwaai zwaai zoals olav het zo mooi kan zeggen  :P

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 21 juni 2005 - 14:03:59
sommigen dromen wel toch he
Michelin had een nieuw type band ontwikkeld waarvan de weefsels horizontaal lagen. Het is enkel de banking dat ze niet aankonden, de rest wel. Het zijn immers goede banden want ze waren gedurende het hele weekend snel.
Maar in de volgende GP lopen Kimi en Alonso gewoon weer uit en is het weer salu schumacher, fijn je even bij ons gehad te hebben.
Ferrari kampioen? Dan eet ik mn huis op  ;D ;D
In Frankrijk zal het weer 'au revoir" zijn.
bye bye, zwaai zwaai zoals olav het zo mooi kan zeggen  :P
Moet je wel in je sig zetten, dan moet je je zeker aan je blofte houden  :P

Jij zegt dat Michelin enkel de banking niet aankon, maar ik heb ergens gehoord, sorry, kweet niet meer waar, dat iemand van Michelin had gezged dat zelfs als er een chgicane had gekomen in de banking, en dus de banking geen echte banking meer was, de banden het nog begeven zouden hebben.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Ach, in Magny-Cours vraagt Jean Todt gewoon om drie kwalificatierondjes te mogen rijden ipv 1,omdat dat beter uitkomt  voor de Bridgestonebanden. Net zoals Michelin vraagt om een extra chicane aan te leggen in een héél snelle bocht.  :P :P

Raikkonen MASTER

Citaat van: SaffierFM op 21 juni 2005 - 17:50:55
Michelin vraagt om een extra chicane aan te leggen in een héél snelle bocht.  :P :P

Ah, ik had gehoord dat ze een schans wilden installeren... ;)

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 21 juni 2005 - 17:41:42
Citaat van: Mikacouli op 21 juni 2005 - 14:03:59
sommigen dromen wel toch he
Michelin had een nieuw type band ontwikkeld waarvan de weefsels horizontaal lagen. Het is enkel de banking dat ze niet aankonden, de rest wel. Het zijn immers goede banden want ze waren gedurende het hele weekend snel.
Maar in de volgende GP lopen Kimi en Alonso gewoon weer uit en is het weer salu schumacher, fijn je even bij ons gehad te hebben.
Ferrari kampioen? Dan eet ik mn huis op  ;D ;D
In Frankrijk zal het weer 'au revoir" zijn.
bye bye, zwaai zwaai zoals olav het zo mooi kan zeggen  :P
Moet je wel in je sig zetten, dan moet je je zeker aan je blofte houden  :P

Jij zegt dat Michelin enkel de banking niet aankon, maar ik heb ergens gehoord, sorry, kweet niet meer waar, dat iemand van Michelin had gezged dat zelfs als er een chgicane had gekomen in de banking, en dus de banking geen echte banking meer was, de banden het nog begeven zouden hebben.

Ja, heb dat ook gelezen. Maar weet je ook wie het zei? Juist ja, ene Ralf Schumacher. Net degene die zoveel vertrouwen had om op de banking te rijden en degene die crashte. Was vooral Toyota die er de zwaarste problemen mee had.

dj Peter

Citaat van: Raikkonen MASTER op 21 juni 2005 - 18:14:46
Citaat van: SaffierFM op 21 juni 2005 - 17:50:55
Michelin vraagt om een extra chicane aan te leggen in een héél snelle bocht.  :P :P

Ah, ik had gehoord dat ze een schans wilden installeren... ;)
Dat zou wat geweest zijn, :o dan hadden de toeschouwers zéker waar voor hun geld gekregen . :D