Maakt M. Schumacher nog kans op de wereldtitel?

Gestart door Supermariobros, 24 mei 2005 - 09:59:58

« vorige - volgende »

Maakt M. Schumacher nog kans op de wereldtitel?

ja
19 (38.8%)
nee
30 (61.2%)

Totaal aantal stemmen: 39

Jasper


Ferrari 2010

Citaat van: BenedictusXVII op 30 mei 2005 - 20:53:38
Uiteindelijk toch maar 15 euro ingezet op een DNF van Alonso, en ja, ben ze kwijt. Gelukkig kreeg ik een cashback dus kon ik ze opnieuw inzetten. Wat doet een mens dan? Tuurlijk, wedden op een overwinning van Standard in Genk...yeah right.
Hoe kan een gokkantoor nu ooit winst maken als ze terug betalen als je fout gokt?  :o  :-\ :-\ :-\
Citaat van: Supermariobros op 31 mei 2005 - 09:29:30
@ Benedictus: Als M. Schumacher op 1 staat in het WK voor de GP van België dan
laat ik mijn haar groen verven en eet ik 2 schoenen op ;)
Zeg em is ineens wat je van hem wilt?  ;) ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Supermariobros op 31 mei 2005 - 09:29:30
@ Benedictus: Als M. Schumacher op 1 staat  in het WK voor de GP van België dan
laat ik mijn haar groen verven en eet ik 2 schoenen op  ;)
In je sig ermee, en daar hou ik je aan. :)

Supermariobros

Citaat van: BenedictusXVII op 31 mei 2005 - 18:54:05
Citaat van: Supermariobros op 31 mei 2005 - 09:29:30
@ Benedictus: Als M. Schumacher op 1 staat  in het WK voor de GP van België dan
laat ik mijn haar groen verven en eet ik 2 schoenen op  ;)
In je sig ermee, en daar hou ik je aan. :)

Ok, maar ik ben er vrij gerust in  ;)

FerrariMan


Supermariobros

Hij mag dan wel zijn eerste zege van het seizoen binnen hebben, hij maakt geen kans meer. McLaren is momenteel te sterk!
Neenee, de titel is voor Kimi dit jaar  8)

Eric

Citaat van: Supermariobros op 20 juni 2005 - 18:45:02
Hij mag dan wel zijn eerste zege van het seizoen binnen hebben, hij maakt geen kans meer. McLaren is momenteel te sterk!
Neenee, de titel is voor Kimi dit jaar  8)

tenzij we een paar keer een herhaling krijgen van Michelin hun kunsten... ;D ;)

dj Peter

Citaat van: Eric op 20 juni 2005 - 18:52:09
Citaat van: Supermariobros op 20 juni 2005 - 18:45:02
Hij mag dan wel zijn eerste zege van het seizoen binnen hebben, hij maakt geen kans meer. McLaren is momenteel te sterk!
Neenee, de titel is voor Kimi dit jaar  8)

tenzij we een paar keer een herhaling krijgen van Michelin hun kunsten... ;D ;)
Inderdaad, als Michelin zo blijft klungelen wordt Schumi kampioen. :P

SDG

Tot gisteravond had ik wellicht volmondig 'nee' gestemd', maar ik heb mijn mening nu toch herzien...

FerrariMan

In US leken de Ferrari's alweer sneller dan de week ervoor.

Het kan nog, dat is gebleken, Schumacher laat zijn motivatie niet lossen en staat er wanneer er punten te grijpen liggen. Frankrijk zal bepalend zijn. Als MS daar voor Kimi en Alonso kan eindigen op eigen krachten, dan mogen beide heren hun borst gaat nat maken :)

mike

Citaat van: BenedictusXVII op 20 juni 2005 - 19:13:29
In US leken de Ferrari's alweer sneller dan de week ervoor.

Plus: In Frankrijk komen ze met verbeterde aerodynamica, en vanaf Engeland met een krachtiger motor. Als nu nog zou blijken dat Michelin "door de feiten gedwongen" (ik doel hier dus niet op een straf) zou zijn om hun banden veiliger en daardoor ook trager te maken...

Och, zolang een mens kan dromen...  :)

McLaren_über_alles

Gewoon het feit dat Ferrari nu op gelijke voet staat in het constructeurskampioenschap is al lachwekkend  :D...
Manmanman, F1 mijn voeten ja...
Amateurisme troef. Een team dat niet bij die beste 3-4 hoort staat gedeelt tweede door zo stom iets...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

FerrariMan

Citaat van: Kimi_über_alles op 20 juni 2005 - 20:22:00
Gewoon het feit dat Ferrari nu op gelijke voet staat in het constructeurskampioenschap is al lachwekkend  :D...
Manmanman, F1 mijn voeten ja...
Amateurisme troef. Een team dat niet bij die beste 3-4 hoort staat gedeelt tweede door zo stom iets...
Zo gaat het al jaren in de F1 :)

1265 (The one)

Citaat van: Kimi_über_alles op 20 juni 2005 - 20:22:00
Gewoon het feit dat Ferrari nu op gelijke voet staat in het constructeurskampioenschap is al lachwekkend  :D...
Manmanman, F1 mijn voeten ja...
Amateurisme troef. Een team dat niet bij die beste 3-4 hoort staat gedeelt tweede door zo stom iets...

Vergeet wel niet dat Kimi bijna wereldkampioen was in 2003 met 1 overwinning en ook niet echt bij de beste hoorde van dat seizoen.

Jasper

Nee, hij zal eens niet bij de beste gehoord hebben zeker. Hij was toen ook wel een keer of 8 tweede en nog een keer uitgevallen van op de eerste plaats. Maar dat is twee jaar geleden, daar gaan we nu niet over beginnen. Schumi's titel toen was terecht want hij had ook wel wat pech gehad (klapband in Hockenheim).