Roland Garros...

Gestart door Raikkonen MASTER, 24 mei 2005 - 00:03:29

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Clijsters en Malisse ruim gewonnen.
Malisse nu tegen Rafael Nadal, 4de reekshoofd en hét talent in het mannencircuit.
Hij kan in het rijtje Becker-Sampras-Agassi gestoken worden. Hij wordt een hele grote.

Christophe Rochus is jammer genoeg uitgeschakeld na 4 sets.

Morgen spelen Justine en Olivier Rochus nog.

Raikkonen MASTER

Bij de vrouwen is titelverdedigster Myskina uitgeschakeld.
Ze zit volgens sommigen in een depressie en zo speelde ze ook. De 3de set wist ze niet meer wat ze moest beginnen. De eerste keer dat een titelverdedigster in Roland Garros in de 1ste ronde uitgeschakeld wordt.

Andere iets minder bekende maar toch bekende speelsters die uitgeschakeld zijn:
Lindsay Raymond (VS)
Krajiceck (zusje van Richard)
Megan Shaughnessy (VS)
Marta Marrero (Spa)


Bij de mannen:
Paradorn (Thailand)
Schüttler (Dui)
Llodra (Fra)
Hrbaty (Svk)


Bjorn

Er zullen weer veel grote namen sneuvelen...
Zaterdag ga ik terug 'live' naar Roland Garros. Vorig jaar zag ik o.a. Malisse-Rochus winnen, later wonnen ze de finale. Een leuke sfeer hangt er daar!! En ditmaal zo te zien met héél mooi weer, vorig jaar was dat eventjes anders...
De Mens: In Het Gras![/color]

Supermariobros

Citaat van: Bjorn op 24 mei 2005 - 07:00:31
Er zullen weer veel grote namen sneuvelen...
Zaterdag ga ik terug 'live' naar Roland Garros. Vorig jaar zag ik o.a. Malisse-Rochus winnen, later wonnen ze de finale. Een leuke sfeer hangt er daar!! En ditmaal zo te zien met héél mooi weer, vorig jaar was dat eventjes anders...

Gelukzak, maar nu ben ik toch eens benieuwd hoeveel je betaalt voor een ticket want het is een grand slam.

Scuderia Ferrari

Safin heeft in ieder geval het moeilijk tegen Sluiter  :D

Raikkonen MASTER

Safin is een diesel en hij houdt niet van gravel :)

Een ticket? Betaal je iets meer dan 50€ voor. Of het moet van de zwarte markt komen ;)

Agassi is uitgeschakeld. Voelt zich niet in z'n sas op het gravel. Ook vorig jaar werd hij in de 1ste ronde uitgeschakeld. Het is beter dat hij stopt, om gezichtsverlies te vermijden.

Jasper

Clijsters won gemakkelijk met 6-1 en 6-2 en speelt de derde ronde tegen de winnares van Hantuchova-Castano. De eerste zal wel winnen.

Bjorn

Ik betaalde 19 € per ticket. Goedkoop ja. Maar het heeft een voordeel en nadeel. Je mag met zo'n ticket niet op de 3 grote tribunes (dat zijn aparte tickets en kosten stukken van mensen, voor 50 € zit je bijna ergens bovenaan...)
Maar voor zo weinig geld kan je op alle andere courts gaan kijken én zie je ook de grote namen trainen achteraan het park. Ik kijk er énorm naar uit, vorig jaar viel het reuze mee!!
De Mens: In Het Gras![/color]

Raikkonen MASTER

Andy Roddick uitgeschakeld in thriller van een 5-setter.
8-6 in laatste set. Roddick verloor van de Argentijn Acasuso.

Nieuwe thriller kondigt zich aan in de 3de ronde.
De temperamentvolle Marat Safin geeft dan Juan-Carlos Ferrero partij.
Persoonlijk mijn 2 favoriete spelers. Beide compleet andere techniek maar zie ze erg graag spelen.

Bjorn

Citaat van: Raikkonen MASTER op 26 mei 2005 - 20:21:42
Andy Roddick uitgeschakeld in thriller van een 5-setter.
8-6 in laatste set. Roddick verloor van de Argentijn Acasuso.

Nieuwe thriller kondigt zich aan in de 3de ronde.
De temperamentvolle Marat Safin geeft dan Juan-Carlos Ferrero partij.
Persoonlijk mijn 2 favoriete spelers. Beide compleet andere techniek maar zie ze erg graag spelen.

Ik hou wel van Safin. Vroeger de arrogante kerel maar ondertussen volwassener geworden. Met wat geluk zie ik hem trainen.  ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Raikkonen MASTER

Pas maar op voor laagvliegende rackets dan ;)

Jasper

Volgens mij krijgen we een finale Henin-Clijsters. :)

Halve finales worden Clijsters-Dementieva en Henin-Sharapova denk ik. Twee Belgischen tegenover twee Russischen.

Supermariobros

Van een verrassing gesproken: gisteren verloor Venus Williams van de 15-jarige Bulgaarse Karatancheva in 3 sets: 6-3, 1-6 en 6-1. Na afloop zei Williams dat ze van zichzelf verloren had en had bovendien nog nooit van de Bulgaarse gehoord.

Ferrari 2010

#13
Waarom gaat Roland Garos voor F1 op La2?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Omdat daar een Waalse meedoet, toch logisch dat die wedstrijd voorrang heeft op een kwalificatie zeker. Ze hadden het eventueel op RTBf1 kunnen uitzenden maar het was toch maar een kwalificatie he.