GP van Europa

Gestart door Tim C, 22 mei 2005 - 17:29:52

« vorige - volgende »

Jasper

Nee dat bedoelt hij niet, hij bedoelt dat je met digitale tv zal kunnen kiezen wat je bekijkt. Als je zin hebt om om middernacht het nieuws van 7 uur te zien, houdt niets je tegen, en zo zal je waarschijnlijk ook wel tussen enkele programma's tegelijk kunnen kiezen.

dj Peter

Tja, mij hadden ze op La Deux ook "met m'n pietje",maar ach de kwali's missen is nu niet echt een ramp...

Jasper

Ik heb dit seizoen al dikwijls de zaterdagkwalificatie verslagen en ik klaag ook niet dat ik ze nog nooit dit seizoen gezien heb :P

lieven

ik heb dan toch nog een deel van de qf gezien op kabel vandaag!!
op la deux hebben ze het toch uitgezonden wel veel later in de namiddag!!
sorry dat ik het niet kon komen zeggen maar ik moest weg en heb dus zelf niet alles gezien!! maar toch hebeb nze het uitgezonden!

mike

Citaat van: Ramses op 28 mei 2005 - 12:15:40
Dat zal ook wel een ballonnetje zijn, ik zie Ferrari Barrichello nog niet inruilen voor iemand anders. Fisichella? :P

Volgens LaDeux (ja, ze hebben de hele kwali uitgezonden, en ze hebben bij het begin van de match van Henin ook gezegd dat ze dat gingen doen na die match): Felipe Massa.

Ik begrijp overigens LaDeux wel. Het heeft ook mijn zaterdagplanning overhoop gehaald, maar 1) het waren "maar" de kwalificaties; 2) tennis heeft nu eenmaal meer publiek, zeker in Belgie/Walonie als Henin speelt op een Grand Slam toernooi; en 3) de duur van de F1 kwalis is perfect voorspelbaar, die van een tennis match niet (makkelijker dus om de tennis match live te nemen en de F1 er achter, dan andersom)


Tim C

Citaat van: Mikacouli op 28 mei 2005 - 19:58:56
Citaat van: Schumi 2005 op 28 mei 2005 - 19:45:42
Citaat van: Tim C op 28 mei 2005 - 18:47:53
Digitale televisie: de oplossing voor al onze problemen
zou het dan opgelost zijn?
Uiteindelijk blijf je toch met kanalen zitten en kan je toch nog geen 2 dingen tegelijk zien op 1 kanaal? Of wel? Ik weet er niet zoveel van van die digitale tv maar als ik logisch redeneer kan je niet 2 dingen op 1 kanaal uitzenden.

Hij bedoelt dan wel met canal + he. Betaalzender maar je hebt alles live. Ik heb altijd canal + en canal digitaal gehad gewoonweg voor de f1. Ik had 7 verschillende zenders zoals een canaal met enkel onboardbeelden, een met enkel de pits, een met de kop groep, een met de middenmootgevechten een mozaiek en nog enkele. Echt de moeite waard maar het was wel 12 eur per race maar daar had ik het ruimschoots voor over. Toen bernie alles plat legde hebben we ons maar een satteliet aangeschaft om toch maar niet naar die zever van de vrt te moeten luisteren. Nuja, als je kunt luisteren want meer dan de helft zenden ze niet uit ::)
Ik bedoel digitale televisie zoals die momenteel al bvb in Engeland bestaat. Sky en de BBC geven de optie om in een menu zelf een selectie te maken in de aangeboden programma's.

Zo kan tijdens de Champions League op Sky zelf je match kiezen, je kan zelfs nog verder gaan en kiezen of je commentaar wil of niet.

Dit systeem wordt bij ons eind dit jaar op de markt gesmeten door VRT en VTM.

jandr

Interessante conversaties hier over de race... Ik ruik de benzine en banden tot hier ???



Je moet de tijden van de Williamsen van de kwali eens vergelijken met die van de laatste oefenritten op zaterdag, en dan moet je hetzelfde eens doen voor McLaren. Ik denk dat ze bij BMW niet te hard op het podium moeten rekenen...

Jasper

Inderdaad. McLaren en Alonso staan er goed voor volgens mij.

En ik denk ook dat Kimi na de eerste bocht aan de leiding rijdt, Williams is slecht in starts.

Jasper

Citaat van: Roel op 28 mei 2005 - 14:07:36
Bedankt Jasper voor de snelle verslaggeving van de kwali's! Maar twas echt wel een hel met het 'hernieuwen' via een inbelverbinding   :(
Graag gedaan, ik vind dat echt tof om te doen zo tijdens de kwali. :) Ik wist niet dat de kwali neit werd uitgezonden eigenlijk, maar wel leuk dat er dan zovelen tijdens de kwalificatie hier gevolgd hebben. :)

Maar via de telefoonlijn zal het idd niet zo prettig geweest zijn, toch maar Java installeren tegen de GP van Canada zeker? ;)

Ferrari 2010

#159
ja, quick nick is iets te Quick.  Er was veel getwijfel daarnet. Ik kan me wel indenken dat het anders is vanop de eerste rij te starten dan een paar rijen naar achteren, dan ken je tenminste naar je voorliggers kijken.

**edit**
lap hé, Schumacher zat weer eens aan de verkeerde kant. Had hij nu rechts van Ralf gezeten dan had hij der misschien niks van gemerkt  >:(

**edit**
lol, coulthard rijdt beter met een Red Bull dan met een McLaren  ;D ;D ;D
Hij rijdt echt wel snelle tijden, de snelste voor het moment. En Rubens rijdt ook zeer sneller, sneller dan iedereen voor hem op Coulthard na.

Prachtige prestatie's van Red Bull  :o :o :o :o
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Wat een slot van de race  :o :o
En Ferrari die nu toch weer ietsje beter deed. Proficiat aan Barrichello, spijtig voor Schumacher daar in het begin, er had beter ingezeten.
McLaren heeft daar punten verspeeld die voor Raikonnen heel belangrijk worden. Zijn kans om WK te worden is nu ineens héél hard verkleint.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

lieven

tis allemaal renault en fisi hun fout!! :p
ze wisten het dat de banden/ophanging van kimi maar 63 ronden gingen volhouden waardoor ze dus fisi int begin op de baan hielden zodat ze opnieuw moesten starten!! waardoor dus een extra rondje moest gereden worden en er dus 64 ronden moesten gereden worden, anders was dit net na de finish gebeurd :p
(zou wel spectakel geweest zijn ;))

bogief1

Het is al een wonder dat die band zolang mee ging  :o. Het seizoen is nog lang, maar nu ziet het er opeens heel goed uit voor Fernando.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

McChouffe

Ai ai, de McLarenfans. Zeer spijtig van Kimi.
Mooi van Heidfeld, toch ook een klein lichtpuntje voor de Ferrarifans. Maar we zitten toch nog ver van McLaren en Renault.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

mike

Citaat van: bogief1 op 29 mei 2005 - 16:00:14
Het is al een wonder dat die band zolang mee ging  :o. Het seizoen is nog lang, maar nu ziet het er opeens heel goed uit voor Fernando.

't was niet de band, 't was de ophanging die de geest gaf.