GP van Europa

Gestart door Tim C, 22 mei 2005 - 17:29:52

« vorige - volgende »

Mikacouli

Komaan, ik zie echt niet in hoe Ferrari hier zou kunnen winnen.
Het wordt een gevecht tss renault en McLaren en dan verderop komt de rest.
Iedereen buiten MS reed een ronde met weinig benzine naar het einde toe. Is altijd zo. Michael was ook van plan een snelle ronde te zetten met weinig benzine maar verremde zich in de eerste bocht en hij kwam direct binnen zonder er nog een rondje bij te doen, dus hij reed ook leeg dan maar veel dichter zag ik hem niet komen.
Nu eens zien met welke fuelload de meeste teams zullen rijden en vooral bij McLaren en Renault zal het gokken worden aangezien het redelijk dicht bij elkaar ligt.
Op naar een spannende kwalificatie  :D

Roel

Citaat van: Schumi 2005 op 28 mei 2005 - 11:18:58
Ik veronderstel dat de laatste sessie van vandaag met lege tanks was voor de Mac's, volgens mij gaat Ferrari in de kwli aardig kunnen volgen. Zij ondervinden niet zoveel hinder van extra benzine als de rest is mij reeds opgevallen, dus gaan ze sneller zijn dan in het 2 kwali's systeem. Allé, dat hoop ik althans.
Ik hoop op winst voor Ferrari(Schumi maw), 2de kimi en 3de Alonso.
Helaas pindakaas krijgt montoya ergens problemen mee in mijn voorspelling. Indien niet, heb ik problemen met men voorspelling  :-\ :-\ :-\

Ik hoop dat ik morgen 10 miljoen op mijn bankrekening vind! :D ;) ;D
Schumacher (Ferrari MAW) heeft een wonder nodig om te winnen morgen.
God save Mclaren

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 28 mei 2005 - 11:25:43
Komaan, ik zie echt niet in hoe Ferrari hier zou kunnen winnen.
Het wordt een gevecht tss renault en McLaren en dan verderop komt de rest.
Iedereen buiten MS reed een ronde met weinig benzine naar het einde toe. Is altijd zo. Michael was ook van plan een snelle ronde te zetten met weinig benzine maar verremde zich in de eerste bocht en hij kwam direct binnen zonder er nog een rondje bij te doen, dus hij reed ook leeg dan maar veel dichter zag ik hem niet komen.
Nu eens zien met welke fuelload de meeste teams zullen rijden en vooral bij McLaren en Renault zal het gokken worden aangezien het redelijk dicht bij elkaar ligt.
Op naar een spannende kwalificatie  :D
Hoe Ferrari zou kunnen winnen? Net zoals ik altijd zie dat ferarri kan winnen  ;) ;D ;D
Ik kan op de livetiming niet zien met hoeveel ze rond rijden en het is niet echt spannend om me een heel uur op die tabel te laten staren. Ik check ook af en toe maar eens en zag dat ze op minder dan 1,5 seconden zaten. Je weet even goed als mij dat Schumi in het midden van de race even snel als Kimi kan (je herinnert je monaco nog wel veronderstel ik). Met een perfecte strategie en een safety-car periode is dat zeker moigelijk. Ik veronderstel dat Ferrari zéér zwaar zal vertrekken, zal proberen de rest bij te blijven. Eens de rest gepit heeft hebben ze zowat een vrijere baan, ze blijven bijvoorbeeld nog een 10-tal ronden buiten, waar ze knaltijden rijden. Na hun stop zitten ze een 10-tal seconden achter op Kimi. Rondje voor rondje Wordt de Ferrari sneller en de beste periode van hun banden wordt bereikt. Ze komen dichter en dichter bij Kimi maar nemen geen onnodige risico's. Als het lukt gaan ze voorbij, anders wachten ze tot Kimi pit om er dan een 2-tal knallers uit te persen. dan pitten ze, ze moeten nog minder ronden doen dus de pitstop duurt iets minder lang.Daarna komen ze pit terug buiten met een paar meter voorsprong op Kimi, maar genoeg om hem de rest van de race af te houden.
Ik weet het, ik zie het heel rooskleurig, maar hoop doet leven hé  ;) :D :D :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Roel op 28 mei 2005 - 11:34:44
Citaat van: Schumi 2005 op 28 mei 2005 - 11:18:58
Ik veronderstel dat de laatste sessie van vandaag met lege tanks was voor de Mac's, volgens mij gaat Ferrari in de kwli aardig kunnen volgen. Zij ondervinden niet zoveel hinder van extra benzine als de rest is mij reeds opgevallen, dus gaan ze sneller zijn dan in het 2 kwali's systeem. Allé, dat hoop ik althans.
Ik hoop op winst voor Ferrari(Schumi maw), 2de kimi en 3de Alonso.
Helaas pindakaas krijgt montoya ergens problemen mee in mijn voorspelling. Indien niet, heb ik problemen met men voorspelling  :-\ :-\ :-\

Ik hoop dat ik morgen 10 miljoen op mijn bankrekening vind! :D ;) ;D
Schumacher (Ferrari MAW) heeft een wonder nodig om te winnen morgen.
En dat wonder is: een combinatie van Albers, Friesacher en Brawn.
Albers en Friesacher voor de safetycar buiten te krijgen, en Brawn met zijn ultieme strategie om Schumi tot winst te leiden  :D :D :D :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 28 mei 2005 - 11:37:07
Citaat van: Roel op 28 mei 2005 - 11:34:44
Citaat van: Schumi 2005 op 28 mei 2005 - 11:18:58
Ik veronderstel dat de laatste sessie van vandaag met lege tanks was voor de Mac's, volgens mij gaat Ferrari in de kwli aardig kunnen volgen. Zij ondervinden niet zoveel hinder van extra benzine als de rest is mij reeds opgevallen, dus gaan ze sneller zijn dan in het 2 kwali's systeem. Allé, dat hoop ik althans.
Ik hoop op winst voor Ferrari(Schumi maw), 2de kimi en 3de Alonso.
Helaas pindakaas krijgt montoya ergens problemen mee in mijn voorspelling. Indien niet, heb ik problemen met men voorspelling  :-\ :-\ :-\

Ik hoop dat ik morgen 10 miljoen op mijn bankrekening vind! :D ;) ;D
Schumacher (Ferrari MAW) heeft een wonder nodig om te winnen morgen.
En dat wonder is: een combinatie van Albers, Friesacher en Brawn.
Albers en Friesacher voor de safetycar buiten te krijgen, en Brawn met zijn ultieme strategie om Schumi tot winst te leiden  :D :D :D :D

En jij denk dat Brawn de strategie bepaald?? ;D Daar hebben ze een heel strategieteam voor dus niet juist brawn!
Buiten dat ze heeeeel veel geluk zouden hebben maakt ferrari geen enkele kans op de overwinning! hard maar correct en daarinboven zeer realistisch. Nuja, wij McLarenfans zaten vorig jaar ook niet alijd te zeggen dat we gingen winnen. we wisten dat het niet mogelijk was tenzij we het geluk eens aan ons zijde hadden.

FerrariMan

Zondag is het zover, Schumi's eerste winst van 2005! Kimi en Alonso DNF :)

Mikacouli

CitaatAls we de Italiaanse media mogen geloven zal Rubens Barrichello het Ferrari team verlaten op het einde van 2005, ondanks het feit dat de Braziliaan een langer contract heeft bij de renstal.

De krant vertelde dat het de ingrijpende conclusie is in het Barrichello vs. Michael Schumacher gevecht, en de voortdurende en spontane boosheid van de Braziliaan zou verklaren tegenover zijn wereldkampioenschapswinnende teamgenoot.

"In de toekomst zal ik Michael niet als mijn teamgenoot aanzien maar als een andere rivaal," vertelde Rubens Barrichello op vrijdag. "Ik probeerde om met hem te praten maar we weten dat hij denkt wat hij wil."

Zelfs teambaas Jean Todt, die liet doorschemeren dat Michael en Rubens niet meer met elkaar praten, gaf toe dat er iets gaande is achter de deuren van Ferrari. "Ik zal proberen om de zaken te kalmeren," zei de Franse baas op de Nürburgring. "Er is niets controversieels gaande in het team. We moeten er onze aandacht op vestigen, want het belang van het bedrijf is het meest belangrijk."

Barrichello, die volgens andere berichten dan weer gisteren samen gedineerd zou hebben met Schumacher, noemde het verhaal "bullshit".

De Braziliaan zei: "Ik heb geen probleem met Ferrari enkel en alleen omdat ik een probleem heb met Michael over één bepaalde bocht."
bron; f1club.be

Ramses

Dat zal ook wel een ballonnetje zijn, ik zie Ferrari Barrichello nog niet inruilen voor iemand anders. Fisichella? :P

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 28 mei 2005 - 11:55:41
CitaatAls we de Italiaanse media mogen geloven zal Rubens Barrichello het Ferrari team verlaten op het einde van 2005, ondanks het feit dat de Braziliaan een langer contract heeft bij de renstal.

De krant vertelde dat het de ingrijpende conclusie is in het Barrichello vs. Michael Schumacher gevecht, en de voortdurende en spontane boosheid van de Braziliaan zou verklaren tegenover zijn wereldkampioenschapswinnende teamgenoot.

"In de toekomst zal ik Michael niet als mijn teamgenoot aanzien maar als een andere rivaal," vertelde Rubens Barrichello op vrijdag. "Ik probeerde om met hem te praten maar we weten dat hij denkt wat hij wil."

Zelfs teambaas Jean Todt, die liet doorschemeren dat Michael en Rubens niet meer met elkaar praten, gaf toe dat er iets gaande is achter de deuren van Ferrari. "Ik zal proberen om de zaken te kalmeren," zei de Franse baas op de Nürburgring. "Er is niets controversieels gaande in het team. We moeten er onze aandacht op vestigen, want het belang van het bedrijf is het meest belangrijk."

Barrichello, die volgens andere berichten dan weer gisteren samen gedineerd zou hebben met Schumacher, noemde het verhaal "bullshit".

De Braziliaan zei: "Ik heb geen probleem met Ferrari enkel en alleen omdat ik een probleem heb met Michael over één bepaalde bocht."
bron; f1club.be
Citaat
Rubens Barrichello knocked down reports that he could be forced to leave Ferrari after his row with team-mate Michael Schumacher and insisted it has not affected his relationship with the team.

Barrichello was enraged when Schumacher passed him for seventh place on the last lap of the Monaco Grand Prix and reports in the Italian newspapers had suggested the comments could force him out of the team.

"That is absolute rubbish," he insisted. "That is the Italian press saying too many things, that will probably be it. I have no problems with Ferrari because I had a problem with Michael in one corner."


Barrichello has been with Ferrari since 2000, winning nine Grand Prix with the Italian team but clearly appearing to be the second driver to Schumacher within the championship-winning team over that period.

He was quoted in the Italian press as saying he would no longer treat Schumacher as his team-mate and rather as any other racer, implying he would not give way as easily in future. But he has insisted that his relationship with Michael is 'in a way' the same as it ever has been and declared that he would no longer discuss their differences in public after airing his views over the last week.
Bron: F1Live.com

Of met andere woorden, lijkt weer op een knap staaltje duimzuigerij van de Italiaanse pers.

Ferrari 2010

Ik wil de kwli's gaan zien, maar zit met een probleempje:
VRT zend het niet uit, en voor La2 staat het in het blaadje maar nu zenden ze die f*cking tennis uit!!! >:(
Wat nu gedaan?  :'( :'( :'( :'( :'(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

En waarom zend niemand de kwaili uit??

Ferrari 2010

#116
Citaat van: BenedictusXVII op 28 mei 2005 - 13:00:36
En waarom zend niemand de kwaili uit??
Tennis hé, en dat gecombineerd met het nieuws valt de F1 uit de boot  :'(

GVD kzou ze kunne vermoorden, maar kgant ni doen want in den bak kunde wss ook geen F1 zien  :'( :'(

Is er iemand in d buurt van Wuustwezel die wel een zender weet die het uitzendt?
Ben ik dan de enige zonder satelietschotel op dit forum die dus geen F1 kan zien?  :'( :'( :'( :'(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Nope ik kan het ook ni volgen.
Belachelijk gewoon. Iets aankondigen en het dan ni uitzenden.

Ferrari 2010

Citaat van: RadioActiveMan op 28 mei 2005 - 13:12:11
Nope ik kan het ook ni volgen.
Belachelijk gewoon. Iets aankondigen en het dan ni uitzenden.
inderdaad, het is schandalig.
Ok, de VRT had het niet aangekondigd, die neem ik niets kwalijk ook niet. Maar La2 zet gewoon tennis op een her schavotje dan F1, en dat terwijl het
1) Niet gepland was (althans niet op dat uur)
2) Alsek de namen zie niet eens Belgen zijn!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefke

 >:( >:( >:( >:(

Furies zen k ! ! !

Gewoon belachelijk, op alle postjes zijn ze die f*cking kl*ten tennis aant geven, en nergers, maar dan ook nergens op de kabel zenden de kwalificaties uit....ik ben echt gefrustreerd !!! ! ! ! Bende eikels (van den tv)

PS: al goe dat er nog zoeiets bestaat als een forum , waar k mij kan uitleven.

Ciao Doef

PSS: Ferrari behaalkt een podium denk ik.
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com