GP van Europa

Gestart door Tim C, 22 mei 2005 - 17:29:52

« vorige - volgende »

FerrariMan

#90
Citaat van: Raikkonen MASTER op 27 mei 2005 - 01:11:58
Citaat van: Schumi 2005 op 26 mei 2005 - 20:14:47
Citaat van: BenedictusXVII op 26 mei 2005 - 20:11:43
Citaat van: supersteven op 26 mei 2005 - 20:08:54
Ik hoop de volgende Uitslag
1 Micheal Schumacher
2 Mark Webber
3 Jacques villeneuve
Dan eet ik mijn hemd op.
dan kan ik niet achterblijven, als dit gebeurt dan, dan, dan eeeuh, ja wat dan? Iemand een voorstel?

Schumi 2005, begrijp dit niet verkeerd, maar het is niet omdat FerrariMan iets typt dat hij het altijd eens moet zijn met hem of altijd iets soortgelijks moet typen.
Ben nu al paar topics aan het volgen en viel me gewoon op dat jij zijn visie motiveerd of versterkt.
Is zijn visie dan echt altijd dezelfde?

Nogmaals: begrijp dit niet verkeerd.
Kan dat nu echt niet via PM?

Maar bon, hoe is het weer in Nurburg? Ik zal eens even bellen om te vragen voor een keer dat ik die mogelijkheid heb.

*edit*

Blijkbaar is het bakken in Duitsland, geen sprake van regen voor vandaag en morgen. Gelukkig.

Bjorn

En momenteel zijn de Ferrari's erg snel. Benieuwd of de problemen dan toch opgelost zouden zijn of dat ze gewoon met héél weinig benzine rijden. De Duitser (en Ferrari) moet(en) toch iets doen voor eigen publiek hé.  ;) ;D ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

gertruud

Let op mijn woorden dames. Deze race zal later bekeken worden als het moment waarop Ferrari (en Schumacher) weer de touwtjes in handen namen.
Historische momenten breken aan, zet jullie videorecordertjes maar allemaal aan zodat iedereen nog wat kan nagenieten "il barone rosso".
De pole zal evenwel nog wat te hoog gegrepen zijn, die geef ik weer aan kimi.

Vulture

Mmmm...Ferrari op kop in de VT1, ze hebben wat te bewijzen.
Die tropische temperaturen gaan hen niet verderhelpen dit weekend (lees: Malesië en bandenslijtage).
Close The World, Open The Next..

Roel

Renault kwam niet buiten in de 1e sessie, wedden dat ze bang zijn voor hun bandenslijtage  :D ;D
God save Mclaren

Supermariobros

Citaat van: gertruud op 27 mei 2005 - 11:57:52
Let op mijn woorden dames. Deze race zal later bekeken worden als het moment waarop Ferrari (en Schumacher) weer de touwtjes in handen namen.
Historische momenten breken aan, zet jullie videorecordertjes maar allemaal aan zodat iedereen nog wat kan nagenieten "il barone rosso".
De pole zal evenwel nog wat te hoog gegrepen zijn, die geef ik weer aan kimi.


De heren niet vergeten hé  ;)

viperke82

Citaat van: Bjorn op 27 mei 2005 - 11:49:36
En momenteel zijn de Ferrari's erg snel. Benieuwd of de problemen dan toch opgelost zouden zijn of dat ze gewoon met héél weinig benzine rijden. De Duitser (en Ferrari) moet(en) toch iets doen voor eigen publiek hé.  ;) ;D ;D

ze hebben 3 weken gehad om het probleem op te lossen, zal wel tijd genoeg zijn zeker

Ferrari 2010

Citaat van: Raikkonen MASTER op 27 mei 2005 - 01:11:58
Citaat van: Schumi 2005 op 26 mei 2005 - 20:14:47
Citaat van: BenedictusXVII op 26 mei 2005 - 20:11:43
Citaat van: supersteven op 26 mei 2005 - 20:08:54
Ik hoop de volgende Uitslag
1 Micheal Schumacher
2 Mark Webber
3 Jacques villeneuve
Dan eet ik mijn hemd op.
dan kan ik niet achterblijven, als dit gebeurt dan, dan, dan eeeuh, ja wat dan? Iemand een voorstel?

Schumi 2005, begrijp dit niet verkeerd, maar het is niet omdat FerrariMan iets typt dat hij het altijd eens moet zijn met hem of altijd iets soortgelijks moet typen.
Ben nu al paar topics aan het volgen en viel me gewoon op dat jij zijn visie motiveerd of versterkt.
Is zijn visie dan echt altijd dezelfde?

Nogmaals: begrijp dit niet verkeerd.
Kan zijn, is me nog niet echt opgelet. Of zijn visie echt altijd dezelfde is? Vaak wel, maar soms ook niet hoor, er zijn genoeg posts waar ik een andere mening heb dan Benedictus XVII, en die posts zijn vaak niet heel lang geleden. Kben het vaak met hem eens, maar kben het even vaak met andere eens (denk ik).
Maar, kzal der eens op letten int vervolg  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Misschien is het gewoon omdat onze paus het nogal goed kan uitleggen  ;), jullie hebben toch ook jullie paus Lucius III...enfin begrijp dit niet verkeerd  :).

supersteven

Mclaren wilt teamorders gebruiken om te wereldtitel veilig te stellen
Hoe gaan onze goede vrienden Bernie Ecclestone en Max Mosley reageren
let the sunshine shine in your heart

Jasper

Citaat van: BenedictusXVII op 27 mei 2005 - 11:19:09
Citaat van: Raikkonen MASTER op 27 mei 2005 - 01:11:58
Citaat van: Schumi 2005 op 26 mei 2005 - 20:14:47
Citaat van: BenedictusXVII op 26 mei 2005 - 20:11:43
Citaat van: supersteven op 26 mei 2005 - 20:08:54
Ik hoop de volgende Uitslag
1 Micheal Schumacher
2 Mark Webber
3 Jacques villeneuve
Dan eet ik mijn hemd op.
dan kan ik niet achterblijven, als dit gebeurt dan, dan, dan eeeuh, ja wat dan? Iemand een voorstel?

Schumi 2005, begrijp dit niet verkeerd, maar het is niet omdat FerrariMan iets typt dat hij het altijd eens moet zijn met hem of altijd iets soortgelijks moet typen.
Ben nu al paar topics aan het volgen en viel me gewoon op dat jij zijn visie motiveerd of versterkt.
Is zijn visie dan echt altijd dezelfde?

Nogmaals: begrijp dit niet verkeerd.
Kan dat nu echt niet via PM?

Maar bon, hoe is het weer in Nurburg? Ik zal eens even bellen om te vragen voor een keer dat ik die mogelijkheid heb.

*edit*

Blijkbaar is het bakken in Duitsland, geen sprake van regen voor vandaag en morgen. Gelukkig.
Er is wel SUPERlage druk: 947 hPa volgens F1.com :o

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 28 mei 2005 - 10:16:00
Citaat van: BenedictusXVII op 27 mei 2005 - 11:19:09
Citaat van: Raikkonen MASTER op 27 mei 2005 - 01:11:58
Citaat van: Schumi 2005 op 26 mei 2005 - 20:14:47
Citaat van: BenedictusXVII op 26 mei 2005 - 20:11:43
Citaat van: supersteven op 26 mei 2005 - 20:08:54
Ik hoop de volgende Uitslag
1 Micheal Schumacher
2 Mark Webber
3 Jacques villeneuve
Dan eet ik mijn hemd op.
dan kan ik niet achterblijven, als dit gebeurt dan, dan, dan eeeuh, ja wat dan? Iemand een voorstel?

Schumi 2005, begrijp dit niet verkeerd, maar het is niet omdat FerrariMan iets typt dat hij het altijd eens moet zijn met hem of altijd iets soortgelijks moet typen.
Ben nu al paar topics aan het volgen en viel me gewoon op dat jij zijn visie motiveerd of versterkt.
Is zijn visie dan echt altijd dezelfde?

Nogmaals: begrijp dit niet verkeerd.
Kan dat nu echt niet via PM?

Maar bon, hoe is het weer in Nurburg? Ik zal eens even bellen om te vragen voor een keer dat ik die mogelijkheid heb.

*edit*

Blijkbaar is het bakken in Duitsland, geen sprake van regen voor vandaag en morgen. Gelukkig.
Er is wel SUPERlage druk: 947 hPa volgens F1.com :o
Nu je het zegt, is inderdaad wel zeer laag.
Mooie "stand" momenteel. minder dan 1,5 seconde tussen Schumi en Montoya. Wat me opvalt in deze sessie, zowel Montoya als Alonso moeten niet onderdoen voor Raikonnen. Zoals het er lu uit ziet kan het straks wel eens een heel spannende kwali worden.
Hopelijk dat Ferrari dan morgen met een mooie strategie kan winnen, maar dat zal waarschijnlijk wel weer van de banden afhangen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Roel

Sessie 2 en Kimi zet even orde op zaken :-)

Wat ik me eigenlijk afvraag is in welke sessie de teams meestal in welke configuratie rijden?
Is het zo dat ze telkens in de eerste sessie met race-instellingen rijden en tijdens de tweede (zowel vrij- en zaterdag) Of hoe zit dat nu juist? Ik heb er eigenlijk geen flauw idee.
ALS mijn -op niets gebouwde- veronderstelling klopt, dan kan Ferrari aardig mee in de race, maar gaan ze het weer verknallen in de kwali's. En in de race zou Renault dan een stuk sneller zijn dan de Mc's.

In ieder geval: het wordt duidelijk Mclaren-Renault. Williams, toyota, BAR, mogen de kruimels hebben, en Ferrari blijft een gewond dier (afgaande op de vrije oefentijden)
God save Mclaren

Supermariobros

Ja mannekes en meisjes, dit belooft voor straks tijdens de kwalificatie. De tijden liggen dicht bij elkaar, we gaan een superspannende kwalificatie tegemoet. Nog 2 uurkes geduld en het is zover. Pole voor kimi in ieder geval  :)

Ferrari 2010

#104
Ik veronderstel dat de laatste sessie van vandaag met lege tanks was voor de Mac's, volgens mij gaat Ferrari in de kwli aardig kunnen volgen. Zij ondervinden niet zoveel hinder van extra benzine als de rest is mij reeds opgevallen, dus gaan ze sneller zijn dan in het 2 kwali's systeem. Allé, dat hoop ik althans.
Ik hoop op winst voor Ferrari(Schumi maw), 2de kimi en 3de Alonso.
Helaas pindakaas krijgt montoya ergens problemen mee in mijn voorspelling. Indien niet, heb ik problemen met men voorspelling  :-\ :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.