GP van Europa

Gestart door Tim C, 22 mei 2005 - 17:29:52

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 25 mei 2005 - 13:55:42
We weten ook helemáál niet hoe de regenbanden van zowel Bridgestone als Michelin presteren. Het is niet omdat de wets van Michelin het vorig seizoen niet zo goed deden, dat dat nu nog steeds het geval is. De kans op winst voor Ferrari wordt dus niet per se groter dan voor de rest, tot we weten hoe de regenbanden van beide merken er voor staan.
Juist! Laat het maar lekker droog blijven, dan is de Ferrari overwinning eens zo aangenaam :)

Roel

Ferrari en Schumacher zijn altijd in het voordeel in de regen. Zeker met de Bridgestones (die banden moeten toch voor IETS goed zijn).
Het zou volgens f1racing.nl echter gaan om noodweer en niet om onweer: m.a.w. plensende stortbuien en onweer: of daar iemand voordeel uit kan halen lijkt me straf... Als de race wel door zou gaan dan, wait and see. Maar vrijdag en zaterdag alvast superwarm, dus daar gaat Schumi's hoop op een lekkere kwalificatie  :D ;D
God save Mclaren

Mikacouli

Ik zie Ferrari zeer licht rijden tijdens de kwalificaties om toch maar eens te tonen dat ze vooraan geraken. Ik verwacht hen dan ook als eerste topteam binnen. verloren moeite dus tenzij ze een voorsprong hebben uitgebouwd.
Ik geloof niet dat er regen zal komen. Het is nog te vroeg. Ze hebben al vele keren gezegd dat het ging regenen en dat het toen toch niet geregend heeft. dus ik geloof in een droge race en een overwinning van Kimi. Hij is er trouwens altijd al goed geweest en McLaren ook.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 25 mei 2005 - 13:55:42
We weten ook helemáál niet hoe de regenbanden van zowel Bridgestone als Michelin presteren. Het is niet omdat de wets van Michelin het vorig seizoen niet zo goed deden, dat dat nu nog steeds het geval is. De kans op winst voor Ferrari wordt dus niet per se groter dan voor de rest, tot we weten hoe de regenbanden van beide merken er voor staan.
Daar had ik weer niet aan gedacht. Maar ik denk niet dat ze dat al hebben opgelost, er is bij mijn weten niet zoveel bij regen getest. Maar het zou kunnen dat het verschil wel is gedicht uiteraard.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

#64
Citaat van: Roel op 25 mei 2005 - 14:40:06
Ferrari en Schumacher zijn altijd in het voordeel in de regen. Zeker met de Bridgestones (die banden moeten toch voor IETS goed zijn).
Het zou volgens f1racing.nl echter gaan om noodweer en niet om onweer: m.a.w. plensende stortbuien en onweer: of daar iemand voordeel uit kan halen lijkt me straf... Als de race wel door zou gaan dan, wait and see. Maar vrijdag en zaterdag alvast superwarm, dus daar gaat Schumi's hoop op een lekkere kwalificatie  :D ;D
Ik heb daarnet nog eens verder gezocht, en op bijvoorbeeld www.weeronline.be geven ze helemaal geen regen op zondag. Wat moeten we nu eigenlijk gaan geloven?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 25 mei 2005 - 16:35:50
Citaat van: Roel op 25 mei 2005 - 14:40:06
Ferrari en Schumacher zijn altijd in het voordeel in de regen. Zeker met de Bridgestones (die banden moeten toch voor IETS goed zijn).
Het zou volgens f1racing.nl echter gaan om noodweer en niet om onweer: m.a.w. plensende stortbuien en onweer: of daar iemand voordeel uit kan halen lijkt me straf... Als de race wel door zou gaan dan, wait and see. Maar vrijdag en zaterdag alvast superwarm, dus daar gaat Schumi's hoop op een lekkere kwalificatie  :D ;D
Ik heb daarnet nog eens verder gezogd, en op bijvoorbeeld www.weeronline.be geven ze helemaal geen regen op zondag. Wat moeten we nu eigenlijk gaan geloven?

Ja ik heb ook al eens gezogd en daar heb ik ook gene regen gezien  ;) ;)

dj Peter

Ach, intussen rijdt Luca Badoer alweer flink wat testrondjes in Fiorano. O.a. om de Bridgestones beter te maken . :) Ik kan ze geen ongelijk geven.

Doefie

Gaat hier goed vooruit ... nog geen meter gereden op de Nürnburgring en zitten hier al aan 5 pagina's gezever  :D ;D

The Iceman

Citaat van: Doefie op 25 mei 2005 - 21:43:48
Gaat hier goed vooruit ... nog geen meter gereden op de Nürnburgring en zitten hier al aan 5 pagina's gezever  :D ;D
GEZEVER !!!!! Zou Frankie Loosveld zeggen !  ;D ;D ;D

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2005 op 25 mei 2005 - 16:35:50
Citaat van: Roel op 25 mei 2005 - 14:40:06
Ferrari en Schumacher zijn altijd in het voordeel in de regen. Zeker met de Bridgestones (die banden moeten toch voor IETS goed zijn).
Het zou volgens f1racing.nl echter gaan om noodweer en niet om onweer: m.a.w. plensende stortbuien en onweer: of daar iemand voordeel uit kan halen lijkt me straf... Als de race wel door zou gaan dan, wait and see. Maar vrijdag en zaterdag alvast superwarm, dus daar gaat Schumi's hoop op een lekkere kwalificatie  :D ;D
Ik heb daarnet nog eens verder gezocht, en op bijvoorbeeld www.weeronline.be geven ze helemaal geen regen op zondag. Wat moeten we nu eigenlijk gaan geloven?

Volgens de laatste weerberichten, zou het zondag net als vrijdag en zaterdag enorm warm zijn en op zondag bedraagt de regenkans maar 10%.
Van noodweer is er nu geen sprake meer.

Raikkonen MASTER

Is grappig hoe elke race opnieuw elke Ferrari-fan zegt dat alle problemen van de baan zullen zijn tegen de volgende GP.

Vorige jaren dachten wij al aan het jaar nadien door de problemen die er waren.
Maar keep up the good spirit ;)

Ik denk niet dat MS nog aan de wereldtitel raakt maar een top 3 verwacht ik wel nog.
Hopelijk nog een paar superspannende races maar die van Europa zal volgens mij eentje worden voor Mark Webber.

Alan Blues

Citaat van: Raikkonen MASTER op 26 mei 2005 - 11:03:48
Is grappig hoe elke race opnieuw elke Ferrari-fan zegt dat alle problemen van de baan zullen zijn tegen de volgende GP.

Vorige jaren dachten wij al aan het jaar nadien door de problemen die er waren.
Maar keep up the good spirit ;)

Ik denk niet dat MS nog aan de wereldtitel raakt maar een top 3 verwacht ik wel nog.
Hopelijk nog een paar superspannende races maar die van Europa zal volgens mij eentje worden voor Mark Webber.

Neenee, Kimi gaat dat winnen!!

Alan Blues

Citaat van: Snekuem op 25 mei 2005 - 21:56:37
Citaat van: Doefie op 25 mei 2005 - 21:43:48
Gaat hier goed vooruit ... nog geen meter gereden op de Nürnburgring en zitten hier al aan 5 pagina's gezever  :D ;D
GEZEVER !!!!! Zou Frankie Loosveld zeggen !  ;D ;D ;D

http://www.cynalco.be/downloads/downloads/audio/zever.mp3

;)

Scuderia Ferrari

Citaat van: Alan Blues op 26 mei 2005 - 11:46:37
Citaat van: Raikkonen MASTER op 26 mei 2005 - 11:03:48
Is grappig hoe elke race opnieuw elke Ferrari-fan zegt dat alle problemen van de baan zullen zijn tegen de volgende GP.

Vorige jaren dachten wij al aan het jaar nadien door de problemen die er waren.
Maar keep up the good spirit ;)

Ik denk niet dat MS nog aan de wereldtitel raakt maar een top 3 verwacht ik wel nog.
Hopelijk nog een paar superspannende races maar die van Europa zal volgens mij eentje worden voor Mark Webber.

Neenee, Kimi gaat dat winnen!!
HET IS DE SCHULD VAN FERRARI!!! ;) ;) ;D :D ;D

Alan Blues

Citaat van: Scuderia Ferrari op 26 mei 2005 - 13:44:36
Citaat van: Alan Blues op 26 mei 2005 - 11:46:37
Citaat van: Raikkonen MASTER op 26 mei 2005 - 11:03:48
Is grappig hoe elke race opnieuw elke Ferrari-fan zegt dat alle problemen van de baan zullen zijn tegen de volgende GP.

Vorige jaren dachten wij al aan het jaar nadien door de problemen die er waren.
Maar keep up the good spirit ;)

Ik denk niet dat MS nog aan de wereldtitel raakt maar een top 3 verwacht ik wel nog.
Hopelijk nog een paar superspannende races maar die van Europa zal volgens mij eentje worden voor Mark Webber.

Neenee, Kimi gaat dat winnen!!
HET IS DE SCHULD VAN FERRARI!!! ;) ;) ;D :D ;D

Zeker weten!! Én van Schumacher!!!  ;D ;D :D :D