GP van Europa

Gestart door Tim C, 22 mei 2005 - 17:29:52

« vorige - volgende »

razzle_dazzle


mike

#196
Citaat van: lieven op 29 mei 2005 - 23:38:16
wie zegt dan andere ook niet zoveel hun banden geblokeerd hebben?
kimi was nu gewoon veel meer in beeld zodat we elk foutje van he mzagen...

Meer in beeld dan de minardi's, ja dat wel. Maar meer in beeld dan de andere toprijders (of rijders van topteams, want da's niet hetzelfde)? Niet echt, lijkt me zo.

Tim C

Citaat van: lieven op 29 mei 2005 - 23:38:16
wie zegt dan andere ook niet zoveel hun banden geblokeerd hebben?
kimi was nu gewoon veel meer in beeld zodat we elk foutje van he mzagen...
Omdat we zo wat 17 shots hebben gekregen van rook uit de banden, inclusief eentje van onze goede Narain in een Jordan...

Luc

Gewoon mijn thoughts op eze.be?

Want hier durf ik ze niet te posten....
mijn gedacht op www.eze.be

Roel

@ benedictus:

Denk je nu echt dat Kimi zo'n slechte race reed en echt door lullige fouten zich steeds verremde?
Ik ben er absoluut zeker van dat dat was omdat zn wagen niet maar  100% functioneerde vanwege die kapotte barge-board. die dingen hangen er niet zomaar aan weet je wel. Heb jij ooit al iemand zien verremen (behalve verstappen ofzo) terwijl hij aan het dubbelen was: die gevallen zijn volgens mij op een hand te tellen. Hoe verklaar je dat dan? Dat de wagen anders reageerde dan hij verwachte.
Maar nu zwijg ik erover, genoeg gezeverd. Op naar de volgende race.

God save Mclaren

Doefke

Over de race van Europa heb k eigenlijk niet veels te zeggen, ma ik heb wel een vraagje:

Weet er iemand waar ge zo ergens opt net voorstellen kunt doorsturen naar de FIA, betreft een 'race-weekend-format?' Ik had de commentators van den BRT da is horen zegge, gistere of vorige week denk k. KWil wel is een kans grijpen, om hun mijn 'format' door te sturen.

Alvorens dat door te sturen, ff kort uitleggen hoe het werkt:

Vrijd: 2 oefenritte, 1 bandenset.

Zat: 2 oefenritten, 1 bandenset,
      1 kwalificatiesessie van 60 min, met 1 bandenset, met een max van 12 ronden.

Zondag: De race: starten met dezelfde banden van de kwalificatie, maar brandstof mag gewijzigd worden. Tijdens race mag men wisselen van banden (1x). Na de kwalificatie mag er dus terug gesleuteld worden aan de auto's.

Opm: een rijder krijgt 4 bandensets in een weekend. Als er naturrlijk banden stuk gaan, mogen deze verwisseld worden.


Wat vinden jullier ervan.? (d. i. maar een ruwe schets hé)
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

McChouffe

Citaat van: Doefke op 30 mei 2005 - 12:26:13
Over de race van Europa heb k eigenlijk niet veels te zeggen, ma ik heb wel een vraagje:

Weet er iemand waar ge zo ergens opt net voorstellen kunt doorsturen naar de FIA, betreft een 'race-weekend-format?' Ik had de commentators van den BRT da is horen zegge, gistere of vorige week denk k. KWil wel is een kans grijpen, om hun mijn 'format' door te sturen.

Alvorens dat door te sturen, ff kort uitleggen hoe het werkt:

Vrijd: 2 oefenritte, 1 bandenset.

Zat: 2 oefenritten, 1 bandenset,
      1 kwalificatiesessie van 60 min, met 1 bandenset, met een max van 12 ronden.

Zondag: De race: starten met dezelfde banden van de kwalificatie, maar brandstof mag gewijzigd worden. Tijdens race mag men wisselen van banden (1x). Na de kwalificatie mag er dus terug gesleuteld worden aan de auto's.

Opm: een rijder krijgt 4 bandensets in een weekend. Als er naturrlijk banden stuk gaan, mogen deze verwisseld worden.


Wat vinden jullier ervan.? (d. i. maar een ruwe schets hé)

Schaf heel het gezever van die beperking op bandensets en motoren af. Dan is er tenminste actie tijdens een GP-weekend.
En als de FIA per sé kosten wil besparen: schaf het tussentijds testen af, of leg er serieuze beperkingen op.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Vulture

Weg met die nieuwe bandenregel, veel te gevaarlijk.
Wat als dit gebeurd in Indianapolis? Ralph iemand?
Close The World, Open The Next..

Ramses

Canada, nog zo'n circuit.
Ik zie het al gebeuren aan de beruchte chicane voor start/finish.
Wachten tot de eerste gewonde valt?

Eric

Citaat van: Luc op 30 mei 2005 - 08:11:40
Gewoon mijn thoughts op eze.be?

Want hier durf ik ze niet te posten....

hier sluit ik mij bij aan

razzle_dazzle

Citaat van: Eric op 30 mei 2005 - 16:14:35
Citaat van: Luc op 30 mei 2005 - 08:11:40
Gewoon mijn thoughts op eze.be?

Want hier durf ik ze niet te posten....

hier sluit ik mij bij aan

Enkel de kritiek op de vreugdeuitbarsting van Alonso snap ik niet, en wat betreft de tweede viool...breek me de mond niet open  :-X.

Doefie

Bandenregel terug invoeren en het tanken afschaffen ... zou al veel beter zijn. Back to the '80s :)

Alan Blues

Ik ben een zwaar gefrustreerde McLarenfan...  :( >:( >:( :(

Bjorn

Man man man, heb je die wagen van Kimi zien trillen toen ze beelden maakten vanuit de cockpit. Niet te doen! Dat hij zolang bleef doorrijden, wel hoedje af. Maar het mocht niet zijn. Alonso moet nu wel eens uitvallen wil McLaren/Kimi die titel naar zich toetrekken.
De Mens: In Het Gras![/color]

Ferrari 2010

Citaat van: WebMachine op 29 mei 2005 - 18:58:09
Citaat van: Schumi 2005 op 29 mei 2005 - 18:45:57
Had Schumi geen pech gehad in de eerste ronde zat hij zeer dicht bij Rubens, want hij heeft 1) moeten pitten 2)veel tijd verloren tijdens die crash en 3) tijd verloren doordat hij een crusiale ronde zonder vleugel heeft gereden

Heb je het nu over Ralf? Want Michael heeft niet gepit in de eerste rond, en nooit zonder vleugel gereden.
oei, foutje precies.
Maar het was zo dat de mecaniciens klaarstonden, en dan met de gedachte van Monaco derbij en de andere vleugels die eraf lagen in Europa. me vergist, sorry, volledig mijn fout.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.