GP van Europa

Gestart door Tim C, 22 mei 2005 - 17:29:52

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: RadioActiveMan op 28 mei 2005 - 13:48:20
Pech natuurlijk. Maar als ze de Tennis niet uitzenden zijn het de tennis-fans die klagen. Het is nooit voor iedereen goed natuurlijk. Het WK sjoelbakken wordt nooit utgezonden.  ;D

Goed gedaan van Webber en Heidfeld is al even snel onderweg.
sja, maar Tennis wordt tcoh veel meer uitgezonden dan F1. Als ze niet deftiger op voorhand kunnen plannen dat er op dat moment tennis gaat zijn moet de RTBF maar gewoon F1 uitzenden.
Eerst komt, eerst maalt, dat hoortv de regel te zijn!!


@ vulture
heb je gelijk in
en mijn voorspelling is ook naar de vaantjes  :-\ :-\ :-\ zelfs Raikonnen is trager dan die Williams  :-\ :-\ :-\


Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

lieven

kdnek da de mc's weer redelijk zwaar gaan staan, van wialliams weet ik het niet, zouden ze daadwerkelijk snel zijn of gewoon weinig drinken voor de auto?
en de roodjes, door de warmte? of gewoon zwaar?
morgen zien we het :)

Ferrari 2010

Citaat van: lieven op 28 mei 2005 - 13:58:03
kdnek da de mc's weer redelijk zwaar gaan staan, van wialliams weet ik het niet, zouden ze daadwerkelijk snel zijn of gewoon weinig drinken voor de auto?
en de roodjes, door de warmte? of gewoon zwaar?
morgen zien we het :)
de roodjes? Het eerste al zeker, maar ik hoop een combinatie van de 2  :-\

Trouwens: aan de webmaster van het forum:
Ik krijg heel vaak (bijna 1/2 keer dat ik een pagina refresh of als ik iets post) volgende error:

Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.

Kdenk niet dat ik het bij de nieuwsberichten al heb gehad. Maar voo het forum is het toch vrij lastig, zowel het forum als de site laden hier trouwens uitzonderlijk traag.  ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Roel

Bedankt Jasper voor de snelle verslaggeving van de kwali's! Maar twas echt wel een hel met het 'hernieuwen' via een inbelverbinding   :(
En bedankt aan diegenen die de tijden nog op het forum postten!

De Williamsen staan licht volgens mij, kan niet anders. Ferrari maakt op een parcours als dit zeker kans op een plaats in top 5,miss zelfs een podium. Mclaren wordt te zien hoe de eerste ronden verlopen. Ik "vrees" :P dat Renault wedereom als verliezers uit het weekend zal komen.
God save Mclaren

Ramses

Citaat van: Schumi 2005 op 28 mei 2005 - 14:02:05
de roodjes? Het eerste al zeker, maar ik hoop een combinatie van de 2  :-\

Trouwens: aan de webmaster van het forum:
Ik krijg heel vaak (bijna 1/2 keer dat ik een pagina refresh of als ik iets post) volgende error:

Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.

Kdenk niet dat ik het bij de nieuwsberichten al heb gehad. Maar voo het forum is het toch vrij lastig, zowel het forum als de site laden hier trouwens uitzonderlijk traag.  ::)

Er is vandaag onderhoud aan de server, dus het kan zijnd at de site gedurende enkele minuten niet bereikbaar is. Maar op andere dagen zou dit geen probleem mogen zijn?

edit: vanaf nu zou alles terug op wieltjes moeten lopen.

Ferrari 2010

Citaat van: Ramses op 28 mei 2005 - 14:22:43
Citaat van: Schumi 2005 op 28 mei 2005 - 14:02:05
de roodjes? Het eerste al zeker, maar ik hoop een combinatie van de 2  :-\

Trouwens: aan de webmaster van het forum:
Ik krijg heel vaak (bijna 1/2 keer dat ik een pagina refresh of als ik iets post) volgende error:

Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.

Kdenk niet dat ik het bij de nieuwsberichten al heb gehad. Maar voo het forum is het toch vrij lastig, zowel het forum als de site laden hier trouwens uitzonderlijk traag.  ::)

Er is vandaag onderhoud aan de server, dus het kan zijnd at de site gedurende enkele minuten niet bereikbaar is. Maar op andere dagen zou dit geen probleem mogen zijn?
normaal heb ik nooit problemen, maar sinds een paar dagen komt zo eens heel af en toe die error op het forum tevoorschijn. Dat hindert mij niet, maar vandaag was het toch wel extreem, kwilde ff weten of het aan mijn pc lag (wat niet zou kunnen als ik de error las) en ofdat het bij jullie ook zo was. Want zoals daarnet was het niet echt te doen om het forum vlot te gebruiken.
Maar goed, morgen is het voorbij zo te horen, zoveelste beter hé  :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Prachtige kwalificatie, met dank aan de beelden RTBF  ::)

Volgens mij staan de beide Williams heel licht, ik denk dat we een boeiende en spannende race zullen krijgen morgen.

Laat het vlug morgen om 14u zijn   :D

Afiag

Zoals men ziet is het niet enkel bij de VRT dat ze dit doen... ik was zelf ook aan het volgen op La deux ... maar tennis bleef duren en f1 kwam niet meer ... dus dan maar op de live timing f1 site gekeken :)

Het is natuurlijk zo dat tennis "groter" is dan F1 hier aan deze kant... dus iki kan het ze niet kwalijk nemen, that's business en je kan nooit iedereen tevreden stellen dus proberen ze een zo groot mogelijk percentage tevreden te stellen... zolang de race er maar is .. kwalie online op live timing vindt ik nog zo erg niet...

Mikacouli

Hmmmm die williamsen moeten wel heel licht zitten. een vroege eerste stint denk ik.
Aangezien renault niet tevreden is met hun posities schat ik dat ze een lange eerste stint hebben maar op evenveel stops zitten als de McLarens. Kimi maakt morgen weer een hele grote kans op de overwinning :P
Ik had hem wel op pole verwacht, of nee, ik had die williamsen daar niet verwacht.
Nuja...
Ik denk dat Ferrari het slachtoffer was van het warme weer. ze kunnen mss een beetje zwaarder zitten maar ze zitten zeker niet op een stop minder.
Ze zullen een goede race mogen beleven willen ze op dat poium geraken.

bogief1

Citaat van: Afiag op 28 mei 2005 - 15:28:56
Zoals men ziet is het niet enkel bij de VRT dat ze dit doen... ik was zelf ook aan het volgen op La deux ... maar tennis bleef duren en f1 kwam niet meer ... dus dan maar op de live timing f1 site gekeken :)

Het is natuurlijk zo dat tennis "groter" is dan F1 hier aan deze kant... dus iki kan het ze niet kwalijk nemen, that's business en je kan nooit iedereen tevreden stellen dus proberen ze een zo groot mogelijk percentage tevreden te stellen... zolang de race er maar is .. kwalie online op live timing vindt ik nog zo erg niet...

leve itv  8)

als Williams het zo doed morgen, dan staan ze er eindelijk terug, mss kunnen ze nog mee strijden voor de constructeurs titel dan, 3 teams die dan mee kunnen doen, dat is ook al een tijdje geleden
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Ik snap écht écht écht écht niet waarom iedereen superkwaad is op de RTBf.

Tennis is gewoon populairder dan F1. Een tenniswedstrijd met een Waalse is nu eenmaal belangrijker dan een F1-KWALIFICATIE. Als het op de race zou gaan, was ik het eens geweest.

Tim C

Digitale televisie: de oplossing voor al onze problemen

Roel

Citaat van: Jasper op 28 mei 2005 - 18:36:57
Ik snap écht écht écht écht niet waarom iedereen superkwaad is op de RTBf.

Tennis is gewoon populairder dan F1. Een tenniswedstrijd met een Waalse is nu eenmaal belangrijker dan een F1-KWALIFICATIE. Als het op de race zou gaan, was ik het eens geweest.

Natuurlijk, dat snapt iedereen wel! Maar ik voel mij "gepakt"(gelieve niet van dit lastige woordgebruik misbruik te maken ;-) ), omdat ze er niet eens melding van maakten in hun programmatie. Een beetje na(vooruit)denken bij het opstellen van die programmatie kan wel hè. Dat ze dan een melding maken naast "F1) les essais en direct - dependant du Roland Garros" ofzo, maar zo zonder ook maar enige mededeling(ik heb toch niets vernomen) , vrij frappant en boertig.
God save Mclaren

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 28 mei 2005 - 18:47:53
Digitale televisie: de oplossing voor al onze problemen
zou het dan opgelost zijn?
Uiteindelijk blijf je toch met kanalen zitten en kan je toch nog geen 2 dingen tegelijk zien op 1 kanaal? Of wel? Ik weet er niet zoveel van van die digitale tv maar als ik logisch redeneer kan je niet 2 dingen op 1 kanaal uitzenden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 28 mei 2005 - 19:45:42
Citaat van: Tim C op 28 mei 2005 - 18:47:53
Digitale televisie: de oplossing voor al onze problemen
zou het dan opgelost zijn?
Uiteindelijk blijf je toch met kanalen zitten en kan je toch nog geen 2 dingen tegelijk zien op 1 kanaal? Of wel? Ik weet er niet zoveel van van die digitale tv maar als ik logisch redeneer kan je niet 2 dingen op 1 kanaal uitzenden.

Hij bedoelt dan wel met canal + he. Betaalzender maar je hebt alles live. Ik heb altijd canal + en canal digitaal gehad gewoonweg voor de f1. Ik had 7 verschillende zenders zoals een canaal met enkel onboardbeelden, een met enkel de pits, een met de kop groep, een met de middenmootgevechten een mozaiek en nog enkele. Echt de moeite waard maar het was wel 12 eur per race maar daar had ik het ruimschoots voor over. Toen bernie alles plat legde hebben we ons maar een satteliet aangeschaft om toch maar niet naar die zever van de vrt te moeten luisteren. Nuja, als je kunt luisteren want meer dan de helft zenden ze niet uit ::)