Briatore: Schumacher is te oud

Gestart door Martin, 18 mei 2005 - 21:45:24

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 19 mei 2005 - 21:48:41
Citaat van: Razzle_dazzle op 19 mei 2005 - 21:28:32
Citaat van: Mikacouli op 19 mei 2005 - 19:44:43
Citaat van: BenedictusXVII op 18 mei 2005 - 23:15:14
Het begint belachelijke vormen aan te nemen. Prost, Lauda, Briatore, Ralf enz...
Waar men een paar maanden geleden (en na San Marino) niet genoeg superlatieven had is het nu dus de trend om de Duitser af te schrijven voor alles wat hij doet.

Waarom zou hij moeten stoppen, omwille van zijn leeftijd?

Hij racet omdat hij wil racen, zijn keuze. Hij is goed in wat hij doet, zijn verdienste.
Hij heeft schitterende resultaten gehaald en nog niet eens lang geleden.
7 wereldtitels en in Imola liet hij zien dat het heus niet aan zijn motivatie of talent ligt.

Laat de man toch met rust. Briatore is trouwens de laatste die moet lopen zagen over 'te oud zijn voor dit of dat', of is hij Klum en Campbell al vergeten?

Euh, het zal ooit wel es komen hoor dat ie zal stoppen...
Dat hij maar blijft, zodat Kimi zijn wereldtitel behaald terwijl Schumacher er is...
Anders zullen er wel enkelen zeggen dat hij het enkel maar kon doen wnr michael stopte.

ja en als hij nog niet gestopt is, zeggen we dat hij te oud is of zich niet meer kan motiveren ;).

En dan zeggen wij dat michael zijn titels behaalde zonder tegenstand met de beste wagen :) :) :P
Dan zeggen wij dat de andere piloten hun wagen zo slecht deden lijken.

Bullseye  :)

Doefie

Citaat van: mike op 19 mei 2005 - 21:02:08
Citaat van: Doefie op 19 mei 2005 - 20:29:29
Citaat van: BenedictusXVII op 19 mei 2005 - 20:06:47
Nu komt Briatore op 'zijn' woorden terug, net als Alonso vorige race.
Pers verkeerd begrepen my ass, enkel bij Renault zit de pers dan mis? Of toeval? Denk het niet.

Ik denk het wel. Pers schrijft nooit helemaal wat er gezegd wordt en dan ontstaan er misverstanden. Geloof mij, heb zelf ook ooit een interview moeten afleggen en als ze het dan uittyppen komt er veel anders in voor dan dat werkelijk gezegd is. Dus ik geloof best dat ze verkeerd verstaan zijn.

Voor het geval Alonso geloof ik dat nog. Daar was een steekhoudende uitleg voor met een Spaans woord dat meerdere betekenissen heeft.

Maar Flavio GroteMond? Ik vraag me echt af in welke taal "hij is te oud" hetzelfde zou kunnen klinken als "er was geen concurentie voor hem".... Verder is Flavio er ook de man niet naar om slechts 1 zin te zeggen die dan misschien verkeerd begrepen wordt bij gebrek aan context. Hij kan gewoonlijk zijn wafel absoluut niet houden en smeert alles breed uit, dus...

... die mensen hebben hun mening ook he. Wat ze ook bedoelen ;)