GP van Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 14 mei 2005 - 14:52:59

« vorige - volgende »

Wie wint deze race?

Kimi Raikonnen
17 (45.9%)
Juan Pablo Montoya
3 (8.1%)
Fernando Alonso
5 (13.5%)
Michael Schumacher
8 (21.6%)
Giancarlo Fischichella
1 (2.7%)
Jarno Trully
2 (5.4%)
Ralf Schumacher
0 (0%)
Geen van bovenstaanden
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 21 mei 2005 - 14:56:46

mike

Citaat van: BenedictusXVII op 22 mei 2005 - 21:28:18
Samengevat ...  Renault gaat een dip tegemoet en Schumacher wint in Duitsland  :)

Wees niet te zeker van die dip. Ze hadden in Monaco de verkeerde banden opgelegd (1 categorie te zacht). De mensen van Michelin hadden voorspeld dat ze vanaf de 40e - 50e ronde in de problemen zouden komen met de achterrubbers...

En hoezeer ik het anders zou willen, ik zie MS volgend weekend nog niet direct winnen. Moesten ze nu twee weken tijd hebben, dan misschien (met de radicaal nieuwe Bridgestones die er zouden zitten aan te komen). Maar 1 week is te kort om die banden klaar te krijgen en te testen...

Of het zou moeten zijn dat het weer Ferrari volgend weekend mee zit en het vrij koel  blijft daar boven in de Eifel. Maar laat de verzamelde weermannen nu net voorspellen dat komende week de zomer echt begint...

The Lion

Citaat van: DJK op 22 mei 2005 - 19:19:07
Heeft er iemand een link naar een video van dit inhaalmanouver (mika - ms) ?

Hiero:

Look at me: I worked my way up from nothing to a state of extreme poverty. (Marx Groucho)

Raikkonen MASTER

Ik vind het geweldig hoe Ferrari intern een oorlog aan het meemaken is.

Het maakt toch niet uit of RB moedwillig MS heeft doorgelaten?
Het maakt wel uit dat MS zich moet verlagen tot het sprokkelen van 1 puntje erbij en daardoor zaken moet doen die intern in het team ruzie zullen stoken.
Dat is echt laag gevallen en als MS het zo aan punten moet komen vind ik het enorm lachwekkend.

Ik heb hem altijd al een arrogante zak gevonden met een laaghartige persoonlijkheid.
Hij stort 10 miljoen € voor Tsunami maar koopt nadien een vliegtuig voor 25 miljoen €.
Beschamend vind ik dat dan. De 200 € die ik heb betaald, ALS STUDENT, zijn veel meer waard dan die 10 miljoen € die hij betaalde. Zijn imago is voor hem het belangrijkste.
AH neen, punten zijn voor hem het belangrijkste, hij wil zelfs zijn eigen ploeggenoot daarvoor laten boeten.

MS is laaghartig en daarmee uit. Ik snap dat Irvine zei dat hij gewoon op was bij Ferrari.

Dit gaat mij ongetwijfeld bakken kritiek opleveren, maar zo denk ik er immers over.
Als MS het spelletje zo moet spelen is hij erg laag gevallen voor een wereldkampioen. Dit zijn zelfs bijna letterlijk de woorden van Rubens. Don't shoot me, shoot Michael  8)

razzle_dazzle

Man man wat een hoogstaande posts toch weer...als er één arrogante zak in de formule 1 zit is het wel dieje dikke colombiaan bij Mclaren zenne  ::). Mister "ik doe nooit iets verkeerd en de wereld ligt aan mijn voeten".

Wie ben jij om Schumacher laaghartig te noemen omdat hij "slechts" 10 miljoen € schenkt voor Tsunami (slechts 1 van de vele charity projecten waar hij aan bijdraagt.) Jij hebt toch ook 1001 Xbox spelletjes en wss een pc met alles erop en eraan, help je daar de arme Aziaatjes mee misschien?  :-\. Hoge bomen vangen veel wind zeker...

Schumacher laag gevallen omdat hij voor ieder punt wil gaan, sorry ma das wel ff de omgekeerde wereld voor mij. Rubens werd gewoon gepakt op dezelfde wijze als Trulli vorig jaar. Natuurlijk deed hij de deur niet toe, zou Kimi dat doen bij JP denk je? :-\. Die actie bewijst voor mij eerder dat zijn motivatie nog steeds groot is, hij moet en zal dat kampioenschap winnen. Dat is ALTIJD al de mentaliteit van Schumacher geweest, Irvine kon die competitie tussen hem en de Duitser gewoon niet meer aan, Rubens kan het beter maar is terecht ontgoocheld na zondag!

FerrariMan

#169
Knap staaltje van F1 hooliganisme.

Moest Schumacher niks proberen dan was je hier ook aan het zeveren over een te makke MS, dus ja, waarom nog serieus nemen.

Maar toch, Master, zeg eens, je zegt 'als hij het spelletje zo moet spelen dan is hij blabla"..

Het spelletje hoe spelen?

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 23 mei 2005 - 11:09:31

Ik heb hem altijd al een arrogante zak gevonden met een laaghartige persoonlijkheid.
Hij stort 10 miljoen € voor Tsunami maar koopt nadien een vliegtuig voor 25 miljoen €.
Beschamend vind ik dat dan. De 200 € die ik heb betaald, ALS STUDENT, zijn veel meer waard dan die 10 miljoen € die hij betaalde. Zijn imago is voor hem het belangrijkste.
Ik denk dat jij een beetje teveel wil laten weten dat je 200 euro hebt gegeven. Goed gedaan hoor, daar niet van, maar het ligt er wel dik op. Ik denk ook niet dat jij heel goed weet hoeveel geld er dankzij die duivelse Duitser naar goede doelen gaat.

Maar nogmaals, dat jij 200 euro geeft als student, proficiat, knap van je, een pluim een taart een kus voor je. Maar op de dag wanneer jij evenveel geld binnen kan halen voor alle goede doelen waar Schumacher aan mee werkt dan mag je je mond open doen over zijn acties hieromtrent. Tot dan heb je geen enkel recht van spreken. En als je zozeer zo graag wil verkondigen dat jij 200 euro hebt gegeven dan moet je dat maar in je sig ofzo zetten.

Onvoorstelbaar, nu wordt Schumacher al afgezeken omdat hij niet genoeg geld geeft aan de Tsunami en dan nog in de laatste ronde voorbij zijn teammaat gaat. In JPM's geval zou iedereen het weer gedurfd noemen.

Je hebt lef, dat geef ik je na, maar zo'n lage reacties heb ik hier al lang niet meer gelezen.

jona

ocharme ... moeten we weer de piloten persoonlijk aanvallen... ik persoonlijk kan MS niet uitstaan als persoon (is eigenlijk idiote opmerking want hoe kun je die mens nu kennen door hem om de 2 weken op tv te zien....) ... das mijn mening, maar dat hij z'n teammaat in de laatste ronde inhaalt en dan probeert nog z'n broer in te halen vind ik super, of je nu Monteiro of Alain Prost bent dat mag geen verschil maken, je wilt alleen maar winnen...

het doet er niet toe wie het is dat je inhaalt zolang je maar wilt proberen en dat er geen brokken van komen...

mijn vraag is eigenlijk of iemand gezien heeft hoe "den dikke columbiaan" meer gekend bij de ontwikkelde mensen als Montoya, Massa heeft ingehaald... heb der allesinds niks van gezien enkel op de live timing...


Alan Blues


Sept

Zo'n 'gevaarlijk' actie voor 2 punten ipv 1  :o.. Ja, vechten voor de punten doen we niet meer tegenwoordig eh.. Laten we gewoon treintje rijden in dezelfde volgorde als de startopstelling en soms valt er eentje vantussen door pech en dan schuiven we een plaatsje op, maar iemand voorbijsteken? Neen, dat mag niet, en al zeker niet als het je teamgenoot is.. Pas op hoor Schumacher, ik denk dat er hier een paar een email naar de FIA gaan sturen met het voorstel om dit streng te bestraffen!
Het is hier bijna de omgekeerde wereld aan het worden.. Maar ja, alles om Schumacher af te breken zeker eh?
1991 - 2004 = 7

Bjorn

Citaat van: Sept op 23 mei 2005 - 15:40:31
Zo'n 'gevaarlijk' actie voor 2 punten ipv 1  :o.. Ja, vechten voor de punten doen we niet meer tegenwoordig eh.. Laten we gewoon treintje rijden in dezelfde volgorde als de startopstelling en soms valt er eentje vantussen door pech en dan schuiven we een plaatsje op, maar iemand voorbijsteken? Neen, dat mag niet, en al zeker niet als het je teamgenoot is.. Pas op hoor Schumacher, ik denk dat er hier een paar een email naar de FIA gaan sturen met het voorstel om dit streng te bestraffen!
Het is hier bijna de omgekeerde wereld aan het worden.. Maar ja, alles om Schumacher af te breken zeker eh?

Hoge bomen vangen veel wind. Het zal altijd zo blijven! ;) Maar Michael zit momenteel in een triestige situatie. Dat hij blijft hopen en blijft strijden, dat siert hem, zo kennen we hem. En dit seizoen zal Michael én Ferrari er nog wel staan maar het zal hoogstwaarschijnlijk net te laat zijn voor een volgende WK titel!!!
De Mens: In Het Gras![/color]

Ferrari 2010

Citaat van: DerMika op 22 mei 2005 - 23:11:30
Gelukkig zijn er nog zekerheden in de wereld: Coulthard wordt wereldkampioen, en het is allemaal de schuld van Schumacher en ferrari!   :D

Alonso verdient geen straf, want zoals al gezegd, Webber kon zich ook niet op de baan houden! Enneh, Barrichello, in het vervolg opletten hé. Als je een ... wat is het tegenwoordig? ...7 voudige wereldkampioen achter je hebt, mag je toch wel wat beter opletten!

Sterke race van de McLarens, en de Williamsen! Ik heb gejuicht, het deed deugd McLaren zo sterk te zien na al die rode jaren ;)

En euh... Villeneuve staat duidelijk onder druk van Massa! What the hell was he thinking?
Eindelijk, ik dacht dat we het in deze topic nooit ging komen. Geloof het of niet, je bent de eerste die dat in dit topic heeft gezegd!!

Citaat van: jona op 23 mei 2005 - 13:33:08
ocharme ... moeten we weer de piloten persoonlijk aanvallen... ik persoonlijk kan MS niet uitstaan als persoon (is eigenlijk idiote opmerking want hoe kun je die mens nu kennen door hem om de 2 weken op tv te zien....) ... das mijn mening, maar dat hij z'n teammaat in de laatste ronde inhaalt en dan probeert nog z'n broer in te halen vind ik super, of je nu Monteiro of Alain Prost bent dat mag geen verschil maken, je wilt alleen maar winnen...

het doet er niet toe wie het is dat je inhaalt zolang je maar wilt proberen en dat er geen brokken van komen...

mijn vraag is eigenlijk of iemand gezien heeft hoe "den dikke columbiaan" meer gekend bij de ontwikkelde mensen als Montoya, Massa heeft ingehaald... heb der allesinds niks van gezien enkel op de live timing...


Ik heb de actie ook niet gezien, maar ondanks dat ik de live timing altijd open heb stan heb ik het ook daar niet gezien. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Die live timing is echter een prachtig hulpmiddel als je het op TV even niet meer goed kunt volgen en eender wat je wilt weten, het staat er.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Razzle_dazzle op 23 mei 2005 - 12:24:58
Man man wat een hoogstaande posts toch weer...als er één arrogante zak in de formule 1 zit is het wel dieje dikke colombiaan bij Mclaren zenne  ::). Mister "ik doe nooit iets verkeerd en de wereld ligt aan mijn voeten".

Wie ben jij om Schumacher laaghartig te noemen omdat hij "slechts" 10 miljoen ? schenkt voor Tsunami (slechts 1 van de vele charity projecten waar hij aan bijdraagt.) Jij hebt toch ook 1001 Xbox spelletjes en wss een pc met alles erop en eraan, help je daar de arme Aziaatjes mee misschien?  :-\. Hoge bomen vangen veel wind zeker...

Schumacher laag gevallen omdat hij voor ieder punt wil gaan, sorry ma das wel ff de omgekeerde wereld voor mij. Rubens werd gewoon gepakt op dezelfde wijze als Trulli vorig jaar. Natuurlijk deed hij de deur niet toe, zou Kimi dat doen bij JP denk je? :-\. Die actie bewijst voor mij eerder dat zijn motivatie nog steeds groot is, hij moet en zal dat kampioenschap winnen. Dat is ALTIJD al de mentaliteit van Schumacher geweest, Irvine kon die competitie tussen hem en de Duitser gewoon niet meer aan, Rubens kan het beter maar is terecht ontgoocheld na zondag!

Wrm Montoya bij zoiets betrekken ::) van laag gesproken dan.

Voor mij heeft Schumacher maar voor één reden ingehaald en dat is omdat ie geen gezichtsverlies wou lijden en dat ie dan toch nog 2 puntjes pakt. Als hij achter barri was geëindigd zou hij wel helemaal afgemaakt worden. Was een beetje een gewaagd maneuver maar geslaagd. Ralf en barri waren er allesinds niet mee gediend. Stel je voor dat beide Ferrari's uitvielen in de laatste ronde. Dan zou iedereen wel eens goed gelachen hebben. Op deze manier bekeken was het een ongelofelijk domme actie. Maar je kan het vanop verschillende perspectieven bekijken...

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 18:21:04
Citaat van: Razzle_dazzle op 23 mei 2005 - 12:24:58
Man man wat een hoogstaande posts toch weer...als er één arrogante zak in de formule 1 zit is het wel dieje dikke colombiaan bij Mclaren zenne  ::). Mister "ik doe nooit iets verkeerd en de wereld ligt aan mijn voeten".

Wie ben jij om Schumacher laaghartig te noemen omdat hij "slechts" 10 miljoen ? schenkt voor Tsunami (slechts 1 van de vele charity projecten waar hij aan bijdraagt.) Jij hebt toch ook 1001 Xbox spelletjes en wss een pc met alles erop en eraan, help je daar de arme Aziaatjes mee misschien?  :-\. Hoge bomen vangen veel wind zeker...

Schumacher laag gevallen omdat hij voor ieder punt wil gaan, sorry ma das wel ff de omgekeerde wereld voor mij. Rubens werd gewoon gepakt op dezelfde wijze als Trulli vorig jaar. Natuurlijk deed hij de deur niet toe, zou Kimi dat doen bij JP denk je? :-\. Die actie bewijst voor mij eerder dat zijn motivatie nog steeds groot is, hij moet en zal dat kampioenschap winnen. Dat is ALTIJD al de mentaliteit van Schumacher geweest, Irvine kon die competitie tussen hem en de Duitser gewoon niet meer aan, Rubens kan het beter maar is terecht ontgoocheld na zondag!

Wrm Montoya bij zoiets betrekken ::) van laag gesproken dan.

Voor mij heeft Schumacher maar voor één reden ingehaald en dat is omdat ie geen gezichtsverlies wou lijden en dat ie dan toch nog 2 puntjes pakt. Als hij achter barri was geëindigd zou hij wel helemaal afgemaakt worden. Was een beetje een gewaagd maneuver maar geslaagd. Ralf en barri waren er allesinds niet mee gediend. Stel je voor dat beide Ferrari's uitvielen in de laatste ronde. Dan zou iedereen wel eens goed gelachen hebben. Op deze manier bekeken was het een ongelofelijk domme actie. Maar je kan het vanop verschillende perspectieven bekijken...
En als hij niet zou inhalen dan zijn er langs de andere kant ook weer mensen zoals jij die zeggen dat hij te oud is of niet meer kan/durft inhalen.

Inderdaad, verschillende perspectieven.

De enige reden waarom Schumacher heeft ingehaald is omdat hij punten nodig heeft. Niets meer, niets minder.
Schumacher heeft punten nodig en ziet zijn kans om een aantal meer te scoren, gaat ervoor en maakt geen brokken wegens blufpoker.
Wat kan hier nu slecht aan zijn. Het kan zijn dat Rubens en hij er samen af gingen maar blijkbaar kent hij hem goed genoeg om te weten dat hij hem gemakkelijk zou laten passeren.

Mikacouli

Citaat van: BenedictusXVII op 23 mei 2005 - 18:30:38
Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 18:21:04
Citaat van: Razzle_dazzle op 23 mei 2005 - 12:24:58
Man man wat een hoogstaande posts toch weer...als er één arrogante zak in de formule 1 zit is het wel dieje dikke colombiaan bij Mclaren zenne  ::). Mister "ik doe nooit iets verkeerd en de wereld ligt aan mijn voeten".

Wie ben jij om Schumacher laaghartig te noemen omdat hij "slechts" 10 miljoen ? schenkt voor Tsunami (slechts 1 van de vele charity projecten waar hij aan bijdraagt.) Jij hebt toch ook 1001 Xbox spelletjes en wss een pc met alles erop en eraan, help je daar de arme Aziaatjes mee misschien?  :-\. Hoge bomen vangen veel wind zeker...

Schumacher laag gevallen omdat hij voor ieder punt wil gaan, sorry ma das wel ff de omgekeerde wereld voor mij. Rubens werd gewoon gepakt op dezelfde wijze als Trulli vorig jaar. Natuurlijk deed hij de deur niet toe, zou Kimi dat doen bij JP denk je? :-\. Die actie bewijst voor mij eerder dat zijn motivatie nog steeds groot is, hij moet en zal dat kampioenschap winnen. Dat is ALTIJD al de mentaliteit van Schumacher geweest, Irvine kon die competitie tussen hem en de Duitser gewoon niet meer aan, Rubens kan het beter maar is terecht ontgoocheld na zondag!

Wrm Montoya bij zoiets betrekken ::) van laag gesproken dan.

Voor mij heeft Schumacher maar voor één reden ingehaald en dat is omdat ie geen gezichtsverlies wou lijden en dat ie dan toch nog 2 puntjes pakt. Als hij achter barri was geëindigd zou hij wel helemaal afgemaakt worden. Was een beetje een gewaagd maneuver maar geslaagd. Ralf en barri waren er allesinds niet mee gediend. Stel je voor dat beide Ferrari's uitvielen in de laatste ronde. Dan zou iedereen wel eens goed gelachen hebben. Op deze manier bekeken was het een ongelofelijk domme actie. Maar je kan het vanop verschillende perspectieven bekijken...
En als hij niet zou inhalen dan zijn er langs de andere kant ook weer mensen zoals jij die zeggen dat hij te oud is of niet meer kan/durft inhalen.



Zoek dan maar eens waar ik dat gezegd zou hebben... doe geen moeite, je zal het niet vinden.

en dat hij hem makkelijk laat passeren. Vind ik flauw. je racet, en je verdedigd altijd je positie ook is schumacher toevallig je teammaatje.

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 18:43:40
Citaat van: BenedictusXVII op 23 mei 2005 - 18:30:38
Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 18:21:04
Citaat van: Razzle_dazzle op 23 mei 2005 - 12:24:58
Man man wat een hoogstaande posts toch weer...als er één arrogante zak in de formule 1 zit is het wel dieje dikke colombiaan bij Mclaren zenne  ::). Mister "ik doe nooit iets verkeerd en de wereld ligt aan mijn voeten".

Wie ben jij om Schumacher laaghartig te noemen omdat hij "slechts" 10 miljoen ? schenkt voor Tsunami (slechts 1 van de vele charity projecten waar hij aan bijdraagt.) Jij hebt toch ook 1001 Xbox spelletjes en wss een pc met alles erop en eraan, help je daar de arme Aziaatjes mee misschien?  :-\. Hoge bomen vangen veel wind zeker...

Schumacher laag gevallen omdat hij voor ieder punt wil gaan, sorry ma das wel ff de omgekeerde wereld voor mij. Rubens werd gewoon gepakt op dezelfde wijze als Trulli vorig jaar. Natuurlijk deed hij de deur niet toe, zou Kimi dat doen bij JP denk je? :-\. Die actie bewijst voor mij eerder dat zijn motivatie nog steeds groot is, hij moet en zal dat kampioenschap winnen. Dat is ALTIJD al de mentaliteit van Schumacher geweest, Irvine kon die competitie tussen hem en de Duitser gewoon niet meer aan, Rubens kan het beter maar is terecht ontgoocheld na zondag!

Wrm Montoya bij zoiets betrekken ::) van laag gesproken dan.

Voor mij heeft Schumacher maar voor één reden ingehaald en dat is omdat ie geen gezichtsverlies wou lijden en dat ie dan toch nog 2 puntjes pakt. Als hij achter barri was geëindigd zou hij wel helemaal afgemaakt worden. Was een beetje een gewaagd maneuver maar geslaagd. Ralf en barri waren er allesinds niet mee gediend. Stel je voor dat beide Ferrari's uitvielen in de laatste ronde. Dan zou iedereen wel eens goed gelachen hebben. Op deze manier bekeken was het een ongelofelijk domme actie. Maar je kan het vanop verschillende perspectieven bekijken...
En als hij niet zou inhalen dan zijn er langs de andere kant ook weer mensen zoals jij die zeggen dat hij te oud is of niet meer kan/durft inhalen.



Zoek dan maar eens waar ik dat gezegd zou hebben... doe geen moeite, je zal het niet vinden.

en dat hij hem makkelijk laat passeren. Vind ik flauw. je racet, en je verdedigd altijd je positie ook is schumacher toevallig je teammaatje.
hij zegt niet dat jij dat ooit hebt gezegd, maar anders zouden er zeker wel uit een of andere hoek reactie zouden zijn gekomen dat hij Barrichello niet durfde inhalen ondanks dat hij sneller was. Dan zou hij weer "te laf" zijn geweest. Jij had daar misschien niets op gezegd, maar andere da weer wel. Ferrari is nu eenmaal degene waar altijd kritiek op zal komen dit jaar denk ik...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.