GP van Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 14 mei 2005 - 14:52:59

« vorige - volgende »

Wie wint deze race?

Kimi Raikonnen
17 (45.9%)
Juan Pablo Montoya
3 (8.1%)
Fernando Alonso
5 (13.5%)
Michael Schumacher
8 (21.6%)
Giancarlo Fischichella
1 (2.7%)
Jarno Trully
2 (5.4%)
Ralf Schumacher
0 (0%)
Geen van bovenstaanden
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 21 mei 2005 - 14:56:46

Ferrari 2010

#120
Citaat van: BenedictusXVII op 22 mei 2005 - 14:55:41
Citaat van: Ramses op 22 mei 2005 - 14:45:16
Way to go Albers!

Waarom komt die safetycar nu buiten? Dat was voor niets nodig!
Volgens mij was die al uit voordat men inzag dat ze uiteindelijk toch verder konden rijden.
waarschijnlijk
en jawel, daar komt Schumi de fastet laps rijden, we gaan winneeeeeen!!!


**edit**
Jaja, de Williamsen doen het goed in Monaco, ze zetten Alonso momenteel zwaar onder druk, ik dnek dat 1 van de BMW's hem voorbij zal gaan dmv een pitstop.

Michael jaagt op Ralf, Schumi lijkt me sneller, ik hoop dat hij hem voorbij gaat, hij verdient minstens een paar punten!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

#121
Dit is de reden waarom Schumacher nog niet zal stoppen, hij zit lang niet in de punten, alles is verloren deze race maar toch in de aanval gaan. Kan Ralf wat van leren!
*edit*
En Liuzzi heeft dat moeten ontgelden :)

Ferrari 2010

#122
leek een opgeblazen motor, maar het is de band. Maar toch, hij geeft op. Is dit wel in zen voordeel?  :-\ :-\ :-\
En nu een treintje, gaat volgens mij zeker nog wat in gebeuren. Hopelijk een massacrash met als gevolg Schumi 1 en Rubens 2  ;D

**edit**
en jawel een Massacrash  ;D ;D ;D

en wat een rode trein, als JPM er even tussenuit gaat zijn het 4 roden op een rij  ;D
ajaj, Alonso niet goed bezig, de Renaults zijn niet goed bezig, ze vallen helemaal weg

geweeeeeeeldig!!!zou Eddy Wally zeggen
Beide Ferrari's in de punten!!!!


**edït** prachtig gedaan, nu de top 3 zo houden, dan ben ik dolgelukkig  :P :P


**edit**
Die Michelins van renault zijn bijna helemaal op, rekenende dat de BMW's al hebben gepit en dat al hebben ingehaald gaat Alonso dit niet kunnen houden. Het is gewoon niet mogelijk dat Alonso die race uitrijdt zonder te pitten of zonder de BMW's voor te laten denk ik.


***edit***
néééé, niet zo, Alonso moest 3de blijven!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Ware het niet voor die stomme vleugel, dan kon ik blijer zijn.

lieven

door die safety car heeft die vleugel nu ook weern iet zo veel gedaan he?
er zijn er nog vele die op hetzelfde moment gepit hebben :)

Roel

Wat een prachtige finale van de race. Dit was er eentje die ik van mijn leven niet meer vergeet!!!
Montoya ontgoochelt me wel door FA niet in te halen, terwijl de beide Williamsen het wel konden. Schitterend van Nick Heidfeld, en Rubens blijft een platte jat, gelijk ze bij ons zeggen. Schumacher moet zn neus maar even laten zien en open gaat de deur. Het moest Montoya of Webber eens zijn die hun neus lieten zien, die hadden er nooit gepasseerd.

Schitterende actie van Trulli ook, waarom gaf hij op? Renault gaat er zo hard nog aan dit jaar, jeeeeeeeeeeeuj. Spijtig dat ik morgen examen heb, want het zal er aan te zien zijn... Maar wat een race!!!
God save Mclaren

lieven

idd ik vond ook dat micheal een beetje te gemakkelijk voorbij de rubens kon...
en de williams hebben wel langer tijd gehad om de alonso in te halen en jpm had dnek ik in de volgende ronde, moest die der geweest zijn hem ingehaald, spijtig dat het hem nu niet gelukt is maar toch vind ik dat em super gereden heeft!!

Ferrari 2010

Citaat van: Roel op 22 mei 2005 - 16:03:58
Wat een prachtige finale van de race. Dit was er eentje die ik van mijn leven niet meer vergeet!!!
Montoya ontgoochelt me wel door FA niet in te halen, terwijl de beide Williamsen het wel konden. Schitterend van Nick Heidfeld, en Rubens blijft een platte jat, gelijk ze bij ons zeggen. Schumacher moet zn neus maar even laten zien en open gaat de deur. Het moest Montoya of Webber eens zijn die hun neus lieten zien, die hadden er nooit gepasseerd.

Schitterende actie van Trulli ook, waarom gaf hij op? Renault gaat er zo hard nog aan dit jaar, jeeeeeeeeeeeuj. Spijtig dat ik morgen examen heb, want het zal er aan te zien zijn... Maar wat een race!!!
Ik denk dat Barrichello gewoon rustig zen laatste rondje aan het uitrijden was en geen manoevre van MS had verwacht. Eens het er was was het te laat om te reageren, of ze hadden beide out gelegen, en dat is ook niet de bedoeling hé
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ramses

Jammer van Jarno Trulli. Hij ging vol over die binnenkerb in Loews, waardoor hij ongetwijfeld een stuk ophanging brak. Met een ronde of 2 geduld kon hij vast en zeker na de tunnel voorbij Alonso meen ik.


FerrariMan

Het gat met Alonso is voor Kimi zeker te doen, zelfs Ferrari zal hier met een goed gevoel weg gaan. Nu kunnen ze later buitenkomen in de kwali's en de Bridgestones leken op dit bandenvretend circuit toch goed in orde.

Volgende week zal een hevige strijd worden tussen Kimi, MS (zie snelste ronde) en Alonso. Maar volgens mij gaat Renault een dip tegemoet en komt Ferrari er stilaan uit.

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2005 op 22 mei 2005 - 16:09:28
Citaat van: Roel op 22 mei 2005 - 16:03:58
Wat een prachtige finale van de race. Dit was er eentje die ik van mijn leven niet meer vergeet!!!
Montoya ontgoochelt me wel door FA niet in te halen, terwijl de beide Williamsen het wel konden. Schitterend van Nick Heidfeld, en Rubens blijft een platte jat, gelijk ze bij ons zeggen. Schumacher moet zn neus maar even laten zien en open gaat de deur. Het moest Montoya of Webber eens zijn die hun neus lieten zien, die hadden er nooit gepasseerd.

Schitterende actie van Trulli ook, waarom gaf hij op? Renault gaat er zo hard nog aan dit jaar, jeeeeeeeeeeeuj. Spijtig dat ik morgen examen heb, want het zal er aan te zien zijn... Maar wat een race!!!
Ik denk dat Barrichello gewoon rustig zen laatste rondje aan het uitrijden was en geen manoevre van MS had verwacht. Eens het er was was het te laat om te reageren, of ze hadden beide out gelegen, en dat is ook niet de bedoeling hé
Het leek inderdaad zo, vooral omdat Rubens zo verrast zijn helm draaide..maar wie weet.

Ferrari 2010

Citaat van: BenedictusXVII op 22 mei 2005 - 16:10:59
Citaat van: Schumi 2005 op 22 mei 2005 - 16:09:28
Citaat van: Roel op 22 mei 2005 - 16:03:58
Wat een prachtige finale van de race. Dit was er eentje die ik van mijn leven niet meer vergeet!!!
Montoya ontgoochelt me wel door FA niet in te halen, terwijl de beide Williamsen het wel konden. Schitterend van Nick Heidfeld, en Rubens blijft een platte jat, gelijk ze bij ons zeggen. Schumacher moet zn neus maar even laten zien en open gaat de deur. Het moest Montoya of Webber eens zijn die hun neus lieten zien, die hadden er nooit gepasseerd.

Schitterende actie van Trulli ook, waarom gaf hij op? Renault gaat er zo hard nog aan dit jaar, jeeeeeeeeeeeuj. Spijtig dat ik morgen examen heb, want het zal er aan te zien zijn... Maar wat een race!!!
Ik denk dat Barrichello gewoon rustig zen laatste rondje aan het uitrijden was en geen manoevre van MS had verwacht. Eens het er was was het te laat om te reageren, of ze hadden beide out gelegen, en dat is ook niet de bedoeling hé
Het leek inderdaad zo, vooral omdat Rubens zo verrast zijn helm draaide..maar wie weet.
Ik denk niet dat het teamorders waren. Zowel Ferari als Schumi en Rubens zullen toch al wel hebben ingezien dat MS geen titelkandidaat is zeker, niet? En gewoon maar omdat Rubens niet voor Schumi zou zijn zou een slechte reden zijn hé
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Roel

#132
Citaat van: Schumi 2005 op 22 mei 2005 - 16:09:28
Citaat van: Roel op 22 mei 2005 - 16:03:58
Wat een prachtige finale van de race. Dit was er eentje die ik van mijn leven niet meer vergeet!!!
Montoya ontgoochelt me wel door FA niet in te halen, terwijl de beide Williamsen het wel konden. Schitterend van Nick Heidfeld, en Rubens blijft een platte jat, gelijk ze bij ons zeggen. Schumacher moet zn neus maar even laten zien en open gaat de deur. Het moest Montoya of Webber eens zijn die hun neus lieten zien, die hadden er nooit gepasseerd.

Schitterende actie van Trulli ook, waarom gaf hij op? Renault gaat er zo hard nog aan dit jaar, jeeeeeeeeeeeuj. Spijtig dat ik morgen examen heb, want het zal er aan te zien zijn... Maar wat een race!!!
Ik denk dat Barrichello gewoon rustig zen laatste rondje aan het uitrijden was en geen manoevre van MS had verwacht. Eens het er was was het te laat om te reageren, of ze hadden beide out gelegen, en dat is ook niet de bedoeling hé

JA natuurlijk...KOMAAN, zo naïef kun je echt toch niet zijn? Met een minder dan een seconde voorsprong op nota bene MICHAEL SCHUMACHER (7-voudig wereldkampioen) en dan niets zien aankomen of het onverwacht vinden, neeeeeiii Dit was een heel zwak optreden van RB-ferraripiloot onwaardig, of teamorders... (wat idd minder logisch lijkt)
En Ferrari erboven op, dat vind ik net iets te vroeg victorie gecraaid. Ook vorige race reed schumi op een moment de snelste ronde, maar ze komen idd weer onder de mensen. Renault krijgt voor volgende week absoluut nooit het lek boven ,laat ze dus maar lekker 'dippen' :-)
God save Mclaren

David

Wordt Alonso niet gestraft? Weet me nog te herinneren dat wanneer iemand de chicane afsnijdt hij gestraft wordt.

lieven

ik weet me ook te herrineren wanneer iemand over de volle lijn gaat bij het buitenkomen van de pits dat die persoon ook gestraft wordt maarja hier weer ook niet he ;)